teraz nie pamiętam ,ale mam inną wiązkę to tam ta sama kostka jest czerwona i kabelek szaro biały.Podobno jest od diagnozy ,ale nie wiem co to znaczy i gdzie wpiąć ja.
a ten kabel wychodzi z modułu kontroli pin T18c/6? jeżeli tak to masz racje jest do diagnozy czyli trzeba go podłączyć pod linie K złącza diagnostycznego
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-01-05, 14:01, w całości zmieniany 1 raz
nie w pinie 16 masz +12V czyli zasilanie masz wpiąć się w pin 7 gniazda OBD2 tam masz linie K no chyba że linia K jest podłączona z linia L to wtedy w pin 15 http://imageshack.us/phot.../obd2iobd1.jpg/ a dojdziesz do tego czy linie są zwatowane po tym jak w pinie 7 nie będzie kabla jeżeli masz seryjne podłączane OBD2 to powinieneś mieć rozłączone linie czyli pin 7 powinien być zajęty czyli właśnie to linia K
już czaje dzięki wielkie,co do schematów to jestem zielony.A możesz mi jeszcze wytłumaczyć jak działa ten sensor ?podczas wypadku idzie do niego jakiś impuls ?jest jakiś czujnik z przodu ?