Witam upatrzyłem sobie właśnie aukcje z gwintem na tył i chciałbym sie was doradzić czy z golfa na 100% pasuje do vento, czy ktoś może cos wie na temat tej firmy jaka podaje sprzedający SM, no i ogólnie czy zawieszka warta tej kaski? http://www.allegro.pl/ite...lf_iii_tyl.html
Dzięki za link do aukcji
Zaraz kupię
Ogólnie rzecz biorąc to zawias do golfa 3 i vento jest taki sam. Do varianta jest inny wariant Silnikowo i rocznikowo coś tam się różni (mówię o seryjnym zawiasie). Ale gwint nie powinien się niczym różnić.
Mam do posiadaczy gwintowanego zawieszenia pytanko
Jakiej firmy jest dobra zawieszenie aby nie było efektu "betonu" chodzi mi aby był niższy a zarazem nie trzęsło autem jak by się jechało "żelaznym wozem" żeby był jakiś komfort w czasie jazdy zachowany.
Czy coś takiego jest
Czy może gwintowane zawieszenie wiąże się z tym ze jednak będzie sztywno i twardo
Znalazłem coś takiego
http://www.allegro.pl/ite...to_corrado.html
Czym się różni FK od MTS http://www.allegro.pl/ite...to_corrado.html
i jaką ma żywotność takie zawieszenie na naszych świetnych polskich drogach
FK ponoć jest twardsze od MTS. Mam FK na przodzie i jest tragicznie
przy wyższych prędkościach jadąc po nierównym terenie samochód prawie mi wyskakuje w powietrze... kilka razy uderzyłem już głową w sufit...
Pierwszy link to coś typu NO NAME... nie znam nie wiem, nie polecam.
Drugi MTS sporo ludzi ma i sobie chwalą ten gwint.
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-09-01, 23:04
ech.. ja bym geintu na dieselka swego niestwil.... lubie komfortna jazde to ja bym na odwrot lepiej zrobilbym jak najbardziej miekkie zawieszenie gwint tylko dla vr'ek
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
To może polecicie coś co jednocześnie obniży autko tak aby nie było za dużego odstępu miedzy kołem a nadkolem, a zarazem aby był komfort jazdy Bo szczerze jak włożyłem 16" felgi i opony o profilu 40 to już jest sztywno haha. Ale nadal jest wysoko
Jest jeszcze bardziej komfortowa wersja czyli kit.
Sprężyny z amorkami np. http://allegro.pl/item707..._iii_vento.html
Ale nie wiem do końca, czy to jest bardziej komfortowe. Porównywałem ze swoim (jeździłem inną ventką) i powiem szczerze, że tak samo twardo... a opony mam o profilu 50, więc pączki.
EDIT: Ale mam też zestaw zimowy: sprężyny -40 i amorki normalne (nie sportowe) bilsteina (gazowe). I na takim pakiecie jeździ mi się wyśmienicie.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-02, 08:28
Witek84r napisał/a:
Bo szczerze jak włożyłem 16" felgi i opony o profilu 40 to już jest sztywno
Więc na sportowym zawiasie będzie jeszcze twardziej
Witek84r, napisz dokładnie jaką masz opone...chodzi o rozmiar oraz parametry felg...szerokosc (J) ET....żeby przypadkiem po obniżeniu cyrków nie było. A tak przynajmniej zobaczymy jak opona rozciągnie się na feldze.
Silnik: z przodu Pomógł: 4 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2006 Posty: 1419 Skąd: Goleniów
Wysłany: 2009-09-02, 08:40
Witek84r napisał/a:
Jakiej firmy jest dobra zawieszenie aby nie było efektu "betonu" chodzi mi aby był niższy a zarazem nie trzęsło autem jak by się jechało "żelaznym wozem" żeby był jakiś komfort w czasie jazdy zachowany.
najlepszy rozwiązaniem będzie gwint KW variant 2 czyli z regulacją twardości wtedy możesz sobie sam ustawić sztywność tego zawieszenia no i wysokość co jest najlepszym, rozwiązaniem bo sam decydujesz jak chcesz jeździć
Witek84r napisał/a:
To może polecicie coś co jednocześnie obniży autko tak aby nie było za dużego odstępu miedzy kołem a nadkolem, a zarazem aby był komfort jazdy
tak jak wyżej napisałem gwint KW variant 2 obniżysz tyle co chcesz a jak będzie za twardo skręcisz na soft i będzie komfortowo
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2009-09-02, 16:36
Lwomati napisał/a:
Mam FK na przodzie i jest tragicznie
przy wyższych prędkościach jadąc po nierównym terenie samochód prawie mi wyskakuje w powietrze... kilka razy uderzyłem już głową w sufit.
Ja tez mam Fk i potwierdzam czesto wale glowa w sufit ale mi to sie podoba taka zawiecha jest git na w miare drogi
Taki gwint nadaje się tylko na super drogi, np. autostrady, ale nie takie autostrady jak w PL... elegancko mi się jeździ tylko po nowo otwartych obwodnicach miast... wtedy furka prowadzi się rewelacyjnie.
napisz dokładnie jaką masz opone...chodzi o rozmiar oraz parametry felg...szerokosc (J) ET....żeby przypadkiem po obniżeniu cyrków nie było. A tak przynajmniej zobaczymy jak opona rozciągnie się na feldze.
Nie mam pojęcia szerze mówiąc jakie mam te felgi ale znalazłem takie same na allegro z podobnymi oponami chodzi o rozmiar z tym że ja mam na 215, ale tez chce 225 bo chce żeby felga się schowała za oponę
takie mam te felgi
http://www.allegro.pl/ite...raty_f_vat.html
Co prawda jak jadę na tych oponkach na tych kołach nie trochę rzuca autem ale wydaje mi się ze to czas na wymianę niektórych elementów zawieszenie.
Czuć że rzuca na tych szerokich gumach bo wcześniej na stalówkach nie było aż takiego efektu.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-03, 09:07
Witek84r napisał/a:
215, ale tez chce 225
Nie radziłbym Ci zakładac takich szerokich kapci....mogą byc z tym same problemy, może przycierac o błotniki, wspomaganie dostaje po tyłku, no i problemy z miskami.
Witek84r napisał/a:
Co prawda jak jadę na tych oponkach na tych kołach nie trochę rzuca autem ale wydaje mi się ze to czas na wymianę niektórych elementów zawieszenie.
Czuć że rzuca na tych szerokich gumach bo wcześniej na stalówkach nie było aż takiego efektu.
Normalne przy szerokim kapciu....tzn normalne do pewnego stopnia. A pierścienie centrujące założyłeś ....chodzi oczywiście o dobrane pierścienie...bez nich nie jeździ się za ciekawie.
Witek84r napisał/a:
ale tez chce 225 bo chce żeby felga się schowała za oponę
Skoro felga schowa się dopiero w gumie typu 225 to niestety nie wróżę nic dobrego...jeśli masz seryjny błotnik z seryjnym, niezaklepanym rantem-moga byc problemy
Tak tak założyłem, w sumie na felgach były oryginalnie, znaczy się bo felgi kupiłem od kolesia z golfa 3 wiec to to samo, nawet miał ten sam silnik co ja. Ja myślę ze te luzy na przodzie to już oznaka ze niektóre elementy jak gałki na wahaczach czas wymienić i dlatego sam sobie szuka drogi np w koleinach.
Tygrysisko napisał/a:
Skoro felga schowa się dopiero w gumie typu 225 to niestety nie wróżę nic dobrego...
To jakie radzisz kapcie na te moje fele. teraz felga idealnie pasuje do tych 215, jak dam węższe kapcie to będę musiał je naciągać i ranty będą wystawać za oponę
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-03, 18:57
Witek84r napisał/a:
i ranty będą wystawać za oponę
Na tym właśnie polega naciąg....może i fajnie wygląda ale trzeba uważac na koła.
Witek84r napisał/a:
To jakie radzisz kapcie na te moje fele. teraz felga idealnie pasuje do tych 215
Ciężko cokolwiek powiedziec....nie wiem jak koło jest osadzone (czyli ile wystaje/chowa się) byc może masz duże ET i nawet z oponą typu 215 koło jakoś wejdzie w błotnik....musisz to sam ocenic.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-03, 19:55
Witek84r napisał/a:
ET to jest co to czy głęboko czy płytko jest mocowanie koła, przykręcane
Coś w tym stylu....a tutaj książkowa definicja:
Offset felgi (ET)
Offset zwany również odsadzeniem jest odległością pomiędzy płaszczyzną symetrii felgi, a płaszczyzną powierzchni montażowej. Offset może być dodatni lub ujemny i jest specyficzny dla konkretnego modelu felgi a nie samochodu, jak rozstaw. Oznacza to, że różne felgi montowane do tego samego auta mogą mieć różne offsety.
Doczytałem eis ze u mnie jest ET 40 ale powiem tak ze jak spojrzę to felgę to to mocowanie dość mocno wychodzi do przodu tak ze prawie na równi z rantem. Z przodu tak na oko wydaje mi się ze kolo się chowa w nadkole ale z tylu razem z felgami dostałem dystanse i raz przy 4 osobach i dość sporym załadunku na wyboju mi oponę podtarło bo to wyczułem. muszę kupić krótkie śruby i założyć je bez dystansów.
mam pytanko lata ktos na tych spręzynach jak to wygląda przy seryjnych amorkach? Są dosyć twarde tak żeby furka nie siadła przy 3 osobach z tyłu? http://allegro.pl/item720...0_35mm_mts.html
Ja mam kit MTS'a czyli sprężyny i amorki. Niestety u mnie przy kicie 60/40 i oponie 215/40 można zapomnieć o jeździe w 5 osób Na tylnej kanapie dwie lekkie osoby to jest optymalne obciążenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum