Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z TDi 1Z
Autor Wiadomość
ozzy281 
Kierowca eLki
Ozzy



Silnik: Tdi
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Okolice Tarnowa
Wysłany: 2014-05-26, 10:37   Problem z TDi 1Z

Witam, mam taki problem z moim Ventem 1.9 Tdi 1Z, gdy na przyklad chcial bym ruszyc zrywniej(z piskami opon) albo chcialbym zrobic odcinke to spadaja obroty silnik pracuje nie rowno, strasznie kopci(na czarno raz na bialo) nie moze wejsc na obroty i tak jest moze przez pol minuty i potem normalnie pracuje, co to moze byc prosze o pomoc. Pozdrawiam ozzy281
_________________

 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-05-26, 10:44   

Podłącz auto pod VAGA i spójrz czy nie przestawia się kąt zapłonu.Mogą to być objawy początku obcinania się kółka zębatego wału korbowego. Przez co przestawia się rozrząd i zapłon.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
ozzy281 
Kierowca eLki
Ozzy



Silnik: Tdi
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Okolice Tarnowa
Wysłany: 2014-05-26, 11:04   

Ten problem mam praktycznie od poczatku od kiedy mam Vento(maj 2010), i w tym czasie juz zrobilem sporo kilometrow dwa razy wymieniealem pasek rozrzadu. A moze to byc turbina? Gdzies wyczytalem ze to jest jakis tryb awaryjny, ale nie mam pojecia co to jest.
_________________

 
 
ozzy281 
Kierowca eLki
Ozzy



Silnik: Tdi
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Okolice Tarnowa
Wysłany: 2014-05-26, 11:06   

I mi sie wydaje ze jesli to byl by z tym problem to po takim czasie i tylu km rozrzad by sie calkiem rozpadl

[ Komentarz dodany przez: Hormon: 2014-05-26, 11:55 ]
Używaj opcji EDYTUJ.
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-27, 10:03   

Kolega w swoim ma to samo, w zimę robił tak częściej teraz już rzadko ale ostatnio znów. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale ma coś z nastawnikiem lub pompą wtryskową bo szarpał na 4 i 5 biegu, odcięliśmy biało-niebieski kabel przy ecu od prędkości. Przestał szarpać ale jeszcze zdarzy mu się zrobić tak jak opisuje ozzy281, więc może to coś z pompą? Rozrząd miał wymieniany i było ok, kąt wtrysku też ma w porządku, a dalej nie ingeruję bo kabelki itp to nie moja bajka ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-05-27, 13:34   

Tylko jeszcze skąd brałby się biały dym? :hmmm: Bo wydaje mi się że biały dym z pompą nie ma nic wspólnego no chyba że się mylę :co?:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
ozzy281 
Kierowca eLki
Ozzy



Silnik: Tdi
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Okolice Tarnowa
Wysłany: 2014-05-31, 20:53   

hmmm... no wlasnie nie wiadomo co to moze byc, a moze sie np. turbo zawieszac?
_________________

 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-31, 21:29   

filtr paliwa wymieniony??
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-05-31, 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-06-01, 00:58   

W moim przypadku tak.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
lukas 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 154
Skąd: Bierutów
Wysłany: 2014-06-02, 15:30   

Najlepiej będzie jak podepniesz pod Vaga;-) bo teraz to jest wróżenie z fusów, zacznij od kąta wtrysku może przy wymianie rozrządu zrobili jakiś błąd...aha sprawdź też wtryski bo któryś może "lać" a jeśli chcesz wykluczyć nastawnik to odepnij kostkę na skrzyni biegów co prawda nie będziesz miał wskazań prędkości ale wtedy sprawdzisz czy dalej szarpie...
_________________

 
 
ozzy281 
Kierowca eLki
Ozzy



Silnik: Tdi
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Okolice Tarnowa
Wysłany: 2014-06-10, 10:54   

u mnie filtr tez wymieniony, a co do kata wtryskow jak sprawdzic to vagiem? i jakie powinny byc dobry kat wytrysku?
_________________

 
 
lukas 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 154
Skąd: Bierutów
Wysłany: 2014-06-11, 00:26   

Może to Ci w czymś pomoże, pozdro ;-)

http://sprawdz.auto.pl/st...pie-wtryskowej/
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10