Wysłany: 2014-09-10, 00:25 [Jetta III] USA, VR6, BBS RS by WojtaS
MODEL: Jetta III USA
SILNIK: 2.8 VR6
MOC: 174
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: H&R na grubym tłoku + poliuretan w belce i odboje
UKLAD HAMULCOWY: Przód 312, tył 245 zrobiony rozstaw 5x112
UKLAD WYDECHOWY: cały przelotowy 2,5", tłumik końcowy rownież przelotowy 2"
KOLA: BBS RS 8.5x17 opony 195/40/17 rotor w org kolorze.
NADWOZIE: Seria na Stany Zjednoczone, Lakier Porsche LC9X, czarne znaczki, grill stary typ, smoked front, troche smaczków od CarsDream (klapka wlewu, korek wlewu, słupki tylnych szyb w carbonie)
WNETRZE: Czarne skóry, czarna podsufitka, 4x el szyby i szyberdach, el i grzane lustra, grzane fotele, klima, tempomat itd wsio co w tamtych czasach było wypasem Kiera Momo gałka i mieszek recznego w nowej skorze.
AUDIO: seria 8 głosników + Radio Sony, wzmacniacz i skrzynia Clarion
Najwazniejsze i najbardziej cenione dla mnie to ze jest to oryginał USA a nie jakis tam składany europejczyk z dodatkami ze Stanów.
Nie ma sie co rozpisywać chyba znane auto
Po zakupie masa rzeczy została ogarnieta:
- polutowany licznik ponieważ połowa rzeczy nie działała
- ogarniete zawiecho (poliuretanowe odboje) - troche kozowato było i miekko
- zrobiony cały układ wydechowy
- klima ogarnieta tez szwankowała
- nie dzialał centralny teraz bangla bez zarzutów
- jest kilka rzeczy do opanowania jeszcze ale to powoli z biegiem czasu
Ponadto plany - każdy zapewne bedzie pytał jakie, z grubszych rzeczy Marzy mi sie RF na szerokim rancie i dobrym spasie czyli konieczne bedzie powietrze. Drobniejsze to: pomalować przedni zderzak ponieważ poprzednia rejestracja była na kleju do szyb :< znaleźć ori zabudowe bagaznika wraz ze styropianami, kierownica Raid Silberpfeil, Korekta lakieru to juz wiadomo standartowo zrobie dodatkowo poleci na 100% kwarc lub jakaś ceramika i wiele innych ktore wciąz rodzą sie w głowie
Pojechałem po samochod pół Polski bo znałem mniej wiecej wczesniejsza jego historie... na miejscu okazało sie być tak jak mówił wlaściciel chociaz wyskoczyło pare fuckupów ale wszystko da sie ogarnac Szybka decyzja, odpowiednia kwota dla obu stron i podpisujemy umowe
Z osiagów i całokształtu jestem mega zadowolony
kilka fotek poprzedniego właściciela
i juz kilka fotek ode mnie jeszcze na "starych" blachach
doczyszczone i przepolerowane felgi
smoked front
doczyszczone i zaimpregnowane skóry
Szczerze mówiąc to szału na mnie vento nie zrobiło.
Felgi są oklepane, VR'ka także u mnie nie wzbudza szybszego tętna.
Najważniejsze ze to ty jestes zadowolony z samochodu i iż on tobie się podoba...
Jeździsz na jakieś wieczorne spoty ? Zagłębie strefa albo Strefa Zabrze, Czwarkowe cwiary itp
Hmm... nad wpisem tym myślałem cały poprzedni dzień... serio ale kolega Yakuza napisał wszystko za mnie Mnie też nie powaliło, po prostu kupiłeś sobie gotową zabawkę i tyle. VR pod maską, no dobra jest to silnik z wyższej półki ale nie oszukujmy się, pomodzone TDI mają więcej kucyków a podobną moc osiągają silniki G60 z o wiele mniejszej pojemności Felgi podobnie; niby robią robotę, są wypasione ale jednak są już standardem, zaczynają tracić to co w nich najlepsze bo one są wszędzie, na autach, koszulkach, naklejkach, brelokach...
WojtaS90 napisał/a:
Najwazniejsze i najbardziej cenione dla mnie to ze jest to oryginał USA a nie jakis tam składany europejczyk z dodatkami ze Stanów.
A w czym, jak to kolego określiłeś "jakieś tam", wersje EU, które są stylizowane na USA są gorsze?
Dla przykładu, masz dwa psy lub koty danej rasy, jeden ma rodowód, jest championem itd, dałeś za niego kupę szmalu tylko dlatego bo ma papierki drugi jest bez rodowodu ale to ta sama rasa i ma te same cechy A więc nie wiem co Ci to daje bo zmienia się tylko kwestia rodowodu auta i tyle Ale jeśli dzięki temu czujesz się bardziej spełniony no to ok, Twoja sprawa
Ale ja zawsze powtarzam, że fajny samochód to taki, który podoba się właścicielowi
P.S: Tak wiem naraziłem się posiadaczom VR-ek Forum mnie znienawidzi za 3...2...1
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-11, 07:27
A ja tu słyszę chyba ból d... u co niektórych...
Serio. Auto robi robotę pod wieloma względami, zarówno na foto jak i na żywo. A że kolega kupił gotowy projekt to kupił. Wiadomo, że to nie to samo co zrobić samemu, ale idąc tym tokiem rozumowania żaden projekt nie mógłby zostać sprzedany bo każdy wolałby kupic trupa na baze i samemu robić. Taka była jego decyzja a nie ją oceniamy w temacie a samo wozidło.
WojtaS90 Co do powłok to pośledź trochę forum detailingowe kosmetykaaut, bo w tym temacie duzo się ostatnio dzieje i pojawia się dużo dobrych nowości. A tak to plany na plus. Powodzenia w utrzymaniu i modach.
Super Jetta gratuluje pozatym fajnie że jesteś na forum i będziemy widzieli co się z nią dalej dzieje Widze ze juz troche rzeczy ogarniete i plany są ciekawe więc nic tylko czekać na aktuale
Widzę parę osób mocno zazdrości i to bardzo Prawda G60 podobna moc, duzo mniejsza pojemność ale nie ma tego dźwięku, choć mruczenie kompresora też pieknie brzmi a o pomodzonych TDIkach juz lepiej nic nie mówcie Najciekawsze że obydwaj jeździcie TD 75KM, przypadek
Życze podowdzenia w dalszych pracach
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Czy każda opinia "na nie" to od razu zazdrość i ból dupy? Po prostu jestem szczery, na forum jest wiele aut, które strasznie mi się podobają ale są też takie, które nie wzbudzają we mnie emocji. Temat i tak będę śledził, jak wszystkie na forum, bo mam nadzieję, że kolega WojtaS90 nie poprzestanie na zmianie felg tylko będzie coś dalej kombinował I trzymam kciuki za projekt, tylko na chwilę obecną nie porusza mnie ten samochód
Co do mojego silnika to jestem zadowolony, brak komputera i tuning tylko mechaniczny w tym silniku to dla mnie atut Autko z tym silnikiem to taki osiołek a więc nie są one wysilone ( 1.6 TD fabrycznie są mocniejsze ) , nikt nimi nie szalał (oczywiście jak wszędzie są wyjątki)
Wiem, że ktoś musi kupować projekty itd, ale ja nie rozumiem tego, bo żeby odbierać sobie najlepszą część zabawy? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie wszystkich bawi poszukiwanie części, zabawa w smarze i olejach czy odkręcanie śrubek
Nie chcę wszczynać dyskusji o VRce, bo zapewne kojarzycie jak to się może skończyć. Jeździłem Passatem VR6, który jest u kumpla na warsztacie i mnie nie zachwycił, nie wiem może oczekiwałem czegoś więcej po tym silniku. Cenię je jedynie za swoją ciekawostkę konstrukcyjną. Fakt dźwięk ładny, ale silniki 3.2 a już w ogóle 3.6 mają brzmienie No ale to nowsze konstrukcje Ale warto porównać sobie VR z silnikami M50 Ale kończę już ten drażliwy temat , VR dla Nas VWmaniaków jest święty i nie powinienem ruszać tego, mój błąd, przepraszam
I na sam koniec napiszę przeprosiny dla kolegi WojtaS90, no bo faktycznie mogłem kolegę urazić, a nie taki miałem cel, jestem tylko szczery. Temat będę przeglądał i tak jak pisałem wyżej, mam nadzieję że coś więcej wymodzisz i może zauroczę się w tej Jettcie
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-09-11, 19:48
Mi bardzo się podoba Jetta i od początku śledzę temat tego auta. Gdybym teraz zaczynał zabawę to pewnie Jetta trafiła by w moje ręce bo właśnie takiej bym szukał.
A co do opinni innych to powiem tylko tyle, ilu ludzi tyle opinni.
Czemu zaraz zazdrość Jak ktos wspomniał, te koła stracily swoja "magie" sa oklepane jak kołpaki z Tesco. Ja nie zazdroszcze, wole diesla co prawda 75KM od mocnej VR'ki.... co prawda na zlocie szybciej ktos popatrzy pod maske na VR6 niz na zwykle TD.... ja cenie sobie swobode jazdy i ekonomie i to silnik nie fla mnie.... zdecydowanie wolalbym mocny silnik diesla jak juz mowa o mocy.
Ale do wlasciciela. Powodzenia w doprowadzeniu do stanu igly i mnustwa bezproblemowych kilometrow oraz wspanialych wspomnien z tym samochodem bo w koncu mamy sie wspierac na forum a nie patrzec z góry jeden na drugiegi
nie zaglądałem tu od załozenia tematu... z powodu braku czasu aby załączyć komputer...
wiec tak nie bede odpowiadał każdemu z osobna. Jette moze i jest porobiona bo ma koło? gwint? czy nowy lakier? nic pozatym od serii ją nie różni wiec niech nikt nie gada ze to jest gotowiec ;P
Jesli chodzi o moc to jest jej wystarczająco chociaz w garazu lezy kolektor z 2.9 i przepustnica. czy to bede montował? - niewiem jak pisalem w pierwszym poście osiagi sa bardzo dobre skoro potrafi i ze startu i z rolki wy***bac mkIV 1.9 ARL 190KM i 400NM. znajomy ma sprobowaliśmy sie i przynajmniej mam jakis poglad...
nie obrażam sie na nic bo ja nie z tych
forum jest po to aby kazdy mogl wyrazic swoje widzi mi sie
Caly tydzien pracowałem nad tym aby jetta zaczela wygladac bo była zaniedbana mówiąc delikatnie...
tu kilka zdjęc z prac:
Ostatnio zmieniony przez WojtaS90 2014-09-16, 18:13, w całości zmieniany 1 raz
skoro potrafi i ze startu i z rolki wy***bac mkIV 1.9 ARL 190KM i 400NM
to chyba ten arl już nie żyje,skoro ze startu nie idzie.Z rolki to jeszcze jestem w stanie uwierzyć ,choć samochód sam nie jedzie i jak kierowiec słaby to i maszin nie pomoże
samochód sam nie jedzie i jak kierowiec słaby to i maszin nie pomoże [/quote]
co z tego ,że turbinka gwizda jak kierowca p...a .......
ja znam takie przysłowie hehe ...
autko śliczniutkie ..... baaaarrrrrdzo mi się podoba
hehe ;p jesli nikt sie nie znajdzie z konkretnym kpl RF na zamiane to zostaną i bede te "ulepszał" choć nie ukrywam ze chciałbym odkryć troche hamulec a za RSem widać
Auto mi znane i na prawdę robi robotę
Co z tego ze ktoś tam pisze ze mocno pomodzony diesel objedzie vr6 skoro to diesel...
VR6 kocha się za to jakie jest Wątpię że połowa krytykujących ten silnik miała z nim w ogóle styczność.
Jaką masz skrzynię ?
Montuj Aira ja tez mam go w planie
Piękna Jetta! Korekta lakieru przywróciła dawny blask, chociaż lakier nie wyglądał źle Duży plus za wyciąganie klamek przy polerce. No i oczywiście na deser odpowiednie zabezpieczenie lakieru. Podoba mnie się Jest kozak
Rondell 0067 17" 8,5J ET30 na 2,5" nierdzewnym rancie
plus nowye opony Nankang as-1 195/40/17
- teraz przynajmniej widać 312mm zza rotora
dojdą jeszcze dystanse 1cm i wieksze kąty
Po nowym roku zabieramy sie za duzy serwis VRa
kpl rozrzad, wszystkie filtry, wszystkie oleje, wszystkie płyny eksploatacyjne, uszczelki, simeringi, wywalenie EGR i pompki wtornego powietrza, poprawienie wydechu, nowy soft, wszystkie gumy końcowki i tuleje zawieszenia.
Ponizej kilka fotek jak sie prezentuje z nowymi kołami
Jak dla mnie jest wiele lepiej niz na RSach.
Ostatnio zmieniony przez WojtaS90 2014-12-25, 12:04, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-12-25, 12:46
Auto widać że robi robotę i cieszy fakt ,że trafiło w odpowiednie ręce
A szczerze mówiąc kiedy patrze na jej zdjęcia to prawie jak bym siostrę bliźniaczkę swojej widział
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum