witam mam pytanie znacie jakies metody na podniesienie mocy w 1.8 benz 90 konnej z chcecia bym poczytal kilka ciekawych pomyslow i wprowadzil w zycie ;p a raczej w ventke
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8 GL 75KM Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 32 Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2010-08-16, 14:11
no tak. moze by coś dało, nie ma co się brać jednak za modding. silnik i osprzęt musi byś w stanie idealnym no może być w bardzo dobrym żeby chodził jak należy.
jednak moim zdaniem silnik 1.8 90 czy 75 KM jest nie najlepszą bazą do tuningu. włóż np. 2e i próbuj
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
czyli jest jedyn slowem lipa ;/ dolot mam ze stozkiem myslelem o jakims kolektorze sportowym strumienicy i dobrym koncowym ale to bylo by chyba zbyt glosno wtedy...ale sam wydech duzo kuniow nie da ;p sluszalem ze kolektor dobry podnosi doo 10 % mocy prawda czy falsz?
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-18, 00:16
Nie no oczywiście coś się da zrobić ... Wałki , planowanie głowicy lub jej wymiana , montaż tkz fazera rozrządu , Mapy paliwka zmienić . albo jakieś malutkie doładowanie . Możliwości multum każda nieopłacalna Albo się pogodzić , albo zmienić auto , albo zmienić silnik
a są jakieś proste patenty na dodanie koników do 2,0 oprócz turbo i wałków sportowych szy wirusów? i bez takich mitów jak stożek czy strumienica bo to mozna sobie o kant ... rozbić
_________________ Gdy wsiadam do auta, śmierć siada obok i czeka...
http://img714.imageshack....ygnaturkaco.jpg
HYUNDAI S_COUPE GT - na zawsze w sercu...
"Żyj tak, by nikt przez Ciebie nie płakał, umrzyj aby wszyscy po tobie płakali..."
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
a są jakieś proste patenty na dodanie koników do 2,0
prostego to nic nie ma
tak powiekszenie i spolerowanie kanałów w głowicy.nawet możesz zaszaleć i rozwiercić gniazda zaworów i wikększe zawory ale wtedy głowica moze popekać w miejscach miedzy zaworami.
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-27, 03:17
Tak już na poważnie to można niby jakiś tani chip zastosować który tak naprawdę jest oporniczkiem który wypacza odczyt z sondy dla ECu zwiększając dawkę paliwa zupełnie liniowo co jest raczej do DUPY Ale w pewnym zakresie obrotów może coś dać
Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 24 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-05, 21:19
w benzynie podono po wymianie samych filtrow (paliwa,oleju i dolot)
mozna wydusic ~15% mocy, ale raczej juz przy modyfikowanych silnikach...
ale przy serji warto nawet dla tych 5% ;p zawsze cos.. ;]
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum