Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-01-04, 22:41
jak najbardziej musisz tylko całość wyciągnąć z zbiornika ,przekręcając w lewo i się wypnie ,jak jusz będziesz miał na stole wsio z pływakiem itp to będziesz miał 3 zaczepy do okoła należy je poodpinać i rozejdzie się jedno z drugim tylko uprzednio poodłączaj sobie przewody i kup sobie od razu opaski na przewody paliwowe bo orginalne nie bedą się już nadawały bo są zagniatane chyba że się chcesz z nimi męczyć by spowrotem założyć
podepne sie do tematu mam silnik 2.0 i u mnie co drugie przekrecenie kluczyka zalacza sie pompa wiec wniosek ze powoli siada. czyli nie pozostaje nic innego jak ja wymienic i pytanie wystarczy ze kupie tylko to http://moto.allegro.pl/po...1621803585.html
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
pawlunio1987, nie kupuj przypadkiem tej pompy z tego linku co podałeś. Pompa za 40 zł jest nic nie warta. Może pochodzić tydzień, może miesiąc, ale prędzej czy później padnie. Szkoda Twoich pieniędzy. Lepiej zainwestuj w coś lepszego. Ja też przerabiałem wymianę pompy, kupowałem firmy TOPRAN, w sklepie, za 180 zł (nie pamiętam dokładnie, bo to dawno było). Wymieniona kulała przez ponad dwa lata póki nie sprzedałem auta. Venciaka nie mam już, więc nie wiem co tam z nią się dzieje, ale podejrzewam, że dalej chodzi. A jeśli chodzi o wymianę, to jak podniesiesz dywanik w bagażniku, to po prawej stronie przy kanapie zobaczysz czarną zaślepkę. Tam pod nią właśnie znajduje się pompa. Odkręcasz śrubki i masz wszystko jak na dłoni. Najlepiej jeszcze jakbyś za dużo paliwa nie miał w baku, wtedy lepiej się wymienia i nie trzeba babrać się w benzynie
wlasnie jestem po calej operacji. i tak wyciagnalem to wszystko, wyciagnalem pompe, na dole na sitku syf ze szkoda gadac, wymylem, wyczyscilem, sprawdzilem juz wyciagnieta pompke czy dziala i za kazdym razem elegancko, zmontowalem wszystko i dalej to samo co drugi, co trzeci raz sie odzywa i juz niewiem czy tak ma to byc czy moze jeszcze cos powinienem sprawdzic ewentualnie wymienic
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-05-31, 00:11
podaj jej napięcie na krótko z aku (na dwa grubsze przewody: masa brązowy, żółto czerwony plus) i w ten sposób sprawdzisz czy się załącza za każdym razem czy nie, keśli tak - sprawdzaj przekaxnik pompy pierwszy na dole po prawej i gniazdo bezpiecznika - nie pamiętam numeru Kraft.. czy kraftstoffpumpe pisze na osłonce skrzynki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum