Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z benzyna, na gazie śmiga jak strzała
Autor Wiadomość
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
  Wysłany: 2012-11-12, 08:59   Problem z benzyna, na gazie śmiga jak strzała

Witam, mam problem z moim Ventylkiem ... nie chce za bardzo odpalać na benzynie, gdy przeżuci się na gaz jest wszystko ok wiec tak, gdy stoję i wkręcam go na benzynie na obroty wszystko jest ok, wkręca się i jest na prawdę super alee gdy chce jechać za to nie ma mocy, strzela, kicha wygląda jak by miał za dużo powietrza a za mało benzyny, wymieniłem filtr paliwa ponieważ pompka nie dawała dobrego ciśnienia lecz teraz jest ok ciśnienie... niekiedy przy odpalaniu wkręci się na 1.5 tys obrotów i zgaśnie i potem nie chce odpalać. czy to może być tez elektryka przy bezpiecznikach ?? i jak coś powiedzcie mi co radzicie. Czekam na propozycje ...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-12, 20:29   

Jaka instalacja? Ze śrubą czy krokowcem na wężu między parownikiem a wtryskiem? Emulator sondy jest? Może być taka kwestia, że ustawienia gazu psują parametry pracy na Pb. Możesz zrobić reset ecu poprzez odłączenie klemy na jakiś czas i sprawdzić jak będzie palił po podłączeniu. Albo po prostu wykasować błędy Vag-iem lub czymś takim.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
Ostatnio zmieniony przez hose 2012-11-12, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-13, 19:28   

instalacja jest to ta pierwszej generacji, poza tym dzisiaj sprawdzałem, cewka, kopułka, kable, świece oraz aparat zapłonowy wraz z mono wtryskiem i całym osprzętem działa jak należny, ale mam problem ponieważ do słoika wlałem troszeczkę benzyny trochę postała (2h) i niestety ale okazało się ze było w tym pół wody pół benzyny, czy to może być przez to ze tak się dzieje ? czyli nie chce odpalać, wchodzić na obroty oraz gaśnie i nie utrzymuje ich wgl ??
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-13, 21:00   

Bardzo możliwe. Zmień paliwo, i obsorwuj co sie dzieje z silnikiem. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-13, 21:06   

To też może być przyczyna. W takim razie zostaje Ci 'wypróżnić' zbiornik, zalać dobre paliwo albo chociaż jakiś specyfik uszlachetniający typu "dykta" ;) :P
Dużo wogóle wozisz benzyny w baku?
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-11-13, 21:13   

hose, w "dykcie" też jest woda, więc ja bym jej nie dolewał do baku :P
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 08:33   

Koledzy mam pół zbiornika paliwa ;/, ostatnio niestety ale ma pompka straciła żywotność i jest nowa, wiec mam zawsze paliwa powyżej ćwiartki, i teraz nie wiem co radzicie i jak aby wylać benzynę z baku jak radzicie aby to zrobić ?? Czekam na propozycje
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 19:12   

Wiec, zmieniłem paliwo zalałem 16 litrów paliwa BP ULTIMATE i niestety ale dzieje sie to samo ... tak jak wyżej pisałem, nie utrzymuje obroty, gdy utrzymuje i doda sie gazu to zgaśnie, a gdy chcesz ruszyć to tak jak by nie dostawał paliwa i szarpie kicha strzela... zostało mi jeszcze tylko jedno, sprawdzić czy jest ciśnienie dobre pompki albo zmienić ja na przechodzona używana i sprawdzić czy będzie dobrze auto jeździło ... czekam jeszcze na wasze propozycje a przypominam ze na gazie jest wszystko ok ;)
 
 
Laskos 
Kierowca eLki


Silnik: 1Z bez IC
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 17
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2012-11-14, 21:50   

A wtrysk czasem nie jest zasyfiony?
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:00   

jestem pewny ze nie, przepustnica dysza oraz wtrysk były wymyte starannie w rozpuszczalniku tak jak mi doradził mechanik, ale mam pytanie jeszcze które przekaźniki odpowiadaja za odpalanie auta chodzi mi o wtrysk, pompę, aparat zaplonowy i na których sa pozycjach , a jeśli ktoś wie to niech poda ich nr ;)
 
 
Laskos 
Kierowca eLki


Silnik: 1Z bez IC
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 17
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2012-11-14, 22:10   

A co z silnikiem krokowym, o ile w mono takowy jest?
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:15   

silniczek krokowy jest sprawny, wymieniłem elektrykę która idzie do przepustnicy, krokowca, mono wtrysku, czujników oleju i cewki zapłonowej wymieniłem ta wiazke bo stara mi sie nie podobała ;/ wszystko powinno ybc ok nic nie widać ale najbardziej mnie meczy elektryk i przekaźniki nie wiem które powinny być na jakim miejscu i chciał bym aby ktoś mi w tym właśnie pomógł ;)
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-14, 22:25   

"Silnik krokowy" utrzymuje tylko wolne obroty na określonej wartości.
I raczej nie wina przekaźników bo wcale by nie odpalił na PB. Takie najważniejsze to nr18 - rozłącza wszystkie odbiorniki w momencie rozruchu i (u mnie nr167) - pompa paliwa. Próbowałeś z odpinaniem akku?
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:31   

tak rozłaczylem go na ponad godzine, dzisiaj kupiłem przekazni do pompy paliwowej to on znajduje sie na 12 pozycji, w tym miesjcu miałem wpiety inny niz ten co kupilem niby orginalny, 18 nie pamietam na ktorej jest pozycji, u mnie ale wiem wlanie ze gdy wymieniałem ta linke od sprzegła wiem ze dosyc byly ruszane te wszystkie przekazniki i pozatym gdzies miałem zwarcie bo gdy stacyjke przekreciłem to nestety ale mi w nogach błysło , poczym zaczałem ruszac kablami tam od tyłu i odpalilo auta i tak mi jezdzilo ale teraz sie nie da na wolnych niy chodzi przegazuje go i gasnie potem kurde nie moze odpalic ale jak odpali to wkreci sie na 2k i przełaczy sie na gaz i koniec wszystko jest jak powinna czyli auto na gasie smiga... na prawde biore jakos teraz elektryke jakos pod uwage ale moze jeszcze cos wymyslicie czego nie zzrobilem a moze to byc ;)
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-14, 22:39   

Nr 18 jest na pozycji "4"
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:41   

ok to sprawdzeń jutro i jak coś to go wymienię, a ten 167 mógł byś przybliżyć pozycje ?? czy to jest właśnie ten na pozycji "12" ??
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-14, 22:42   

Tak, ostatni w dolnym rzędzie.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:43   

czyli ten przekaźnik właśnie dziś kupiłem i go założyłem i nic, dalej to samo ... ;(
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:48   

a "hose" mógł byś mi jeszcze powiedzieć za co dopowiada przekaźnik nr "21" ??
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-14, 22:49   

To ten drugi też nie pomoże,... ale spróbować możesz. ;)
Skrzynkę bezpieczników oglądałeś czy nie ma jakiegoś upalonego kabla po tym zwarciu?
A czujnik temp. płynu chłodniczego? Przez niego też mogą być takie problemy. Albo on albo jego wiązka właśnie przy skrzynce.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-14, 22:52   

kierunki - pozycja "6"
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
Ostatnio zmieniony przez hose 2012-11-14, 22:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:52   

szczerze to nie patrzyłem temp mi pokazuje dobrze powiem szczerze ... ale spalił mi się kabel do VAG-a i kurde nie mogę go nigdzie dostać a nie chce mi się zamawiać przez Allegro ;/ a potrzebuje tez do niego taka mała pierdółkę ;)
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-11-14, 22:58   

Pokazywać może dobrze ale drugi jego obwód służy do sterowania dawką paliwa w zależności od temp. silnika. Musisz szukać. A jak nie to podmieniaj skrzynkę lub w ostateczności ecu.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-14, 22:59   

ok jak na razie dzieki za pomoc bede jutro szperał i patrzył i sie wszystko okaże ;) )
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-18, 21:36   

Witam wszystkich, wiec streszczę wam co zrobiłem lecz dalej nie chce jechać ;( wiec wymieniłem komputer pokładowy silnika, aparat zapłonowy, filtr paliwa, przekaźniki. Iskra jest już dobra, i czujnik Halla (G40) działa poprawnie.Dałem auto do elektryka, zrobił mi wszystkie zwarcia, lecz to nie pomogło ale auto odpala lecz nie chce utrzymywać wolnych obrotów, dobrze tez sie nie chce wkręcić na obroty, bo wygląda tak jakby miał za mało benzyny a za dużo powietrza. wymieniłem komputer ponieważ nie mogłem sie połączyć z nim wcześniej i uznałem ze siadł po przez jakieś zwarcie a ze miałem drugi w domu to wiec wymieniłem. połączyłem się i wyskoczył błąd czujnika Halla, ale jest już ok mam brak błędów lecz auto dalej i nie chce jeździć tak jak powinno... powiedz cie mi proszę, co jeszcze zrobić, czy jest jakiś jeszcze może czujnik w kolektorze wolnossącym który odpowiada za dawkowanie benzyny i powietrza ?? Na gazie pracuje równo, nie ma przerw jakiś czy szarpnięć i ma moc. Powiedzcie mi również co mogę jeszcze sprawdzić. Pozdrawiam Matrix1415
 
 
dejzi
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-25, 20:24   

Witam was !!Ja mam podobny problem z moim veciakiem!!Rano odpali na bezynie chodzi dajmy na to ze równo!!Pociągne go do 2,25 obrotów przełączy na gaz jest ok !ale ala jak troche sie nagrzeje i zgasze to juz na bezynie niechce wziąsc zachowuje sie jakby to były kablelub swiece ale tam jest wszystko ok !! !!!!!!tez juz niemam pojecia!!! a co do czujnika Hala to jak autko bedzie nie na chodzie i podepniesz mu kąpa to zawsze bedzie pokazywał bład!!!!!!! jak sie myle to mnie poprawcie?
 
 
matrix1415 
Niedzielny kierowca
Mateusz


Silnik: 1,8 66/90
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-25, 22:01   

Witajcie ;) wiec po chwale się wam ;) nie chciałem u wierzyć i się okazało błędna moja teoria, winna była pompa ;) wymieniłem na dobra i jest ok. Powiem tylko ze pojechałem do warsztatu znajomego, podłączył mi miernik i pompa wydawała mi na 0.2 bar a powinna mieć 3.5 bar. wiec sprawdź sobie również ciśnienie pompy "dejzi" i spij spokojniej ze to nie ona ;) pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9