zdes przedni , zdes tylni , znaczek na tylnia klape jettaIII , blede na tylnia klape , licznik w milach , itd zalezy jak bardzo chcesz sie zblirzyc do ori
Ostatnio zmieniony przez piotr nowok 2009-09-04, 19:32, w całości zmieniany 1 raz
mi się wydaje że ventyl jest sam w sobie piękny i żadne zmienianie frontu mu nie potrzeba, ale kwestia gustu a wiadomo o gustach... Każdy robi tak jak mu się podoba naws powodzenia w modach i mam nadzieję że szybko ventla pomodzisz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-04, 21:36
naws napisał/a:
Zrobił ktoś już taki front w Vento ?
Z frontu to tylko zderzak
dochodzi do tego tylny zderzak i blenda w klapę....przednie błotniki bez kierunków.....koszty nie są chyba bardzo duże pod warunkiem że wyrwiesz okazję....na allegro jak już jest coś USA to w kosmicznej cenie i to często uszkodzone....kiedyś widziałem zderzak USA do vento za ponad 500zł, w dodatku do spawania no i jeszcze wyglądał na tandetny odlew-chyba niektórzy to na głowę upadli skoro takie ceny wywalają.
piotr nowok, na dniach z vento robi jettę.....szykuje się najlepsza Jetta3 w PL
Silnik: Połykacz Uno Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 887 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-06, 15:11
Tygrysisko napisał/a:
piotr nowok, na dniach z vento robi jettę.....szykuje się najlepsza Jetta3 w PL
Właśnie wiem, zainteresowałem się tą Ventką. W końcu jest z mojego miasta
Zazdroszczę mu rarytasiku - podłokietnik z otwieraniem tylnej klapy będę na pewno na takiego polować - ile, to się okaże.
Zastanawiam się nad frontem Jetty, z tym, że najbardziej chciałbym mieć te kanciate reflektory....Tylko, że w tym wypadku najprawdopodobniej czekała by mnie blachara...
Swoją Ventkę na razie przygotowuję na sezon zimowy, czyli nowe zwykłe kapcie zimowe Dębica.
Oryginalne VW felgi stalowe idą na dniach do piaskowania i ocynkowania, na takich kółkach co zimę będę jeździł - po prostu seria.
Konserwacja od spodu, zrobię własnoręcznie.
Oprócz tego będzie zmiana w podświetleniu środeczka i masa szczegółów.
Za niedługo też zrobię kilka fotek mojego Ventylka, to wrzucę na forum.
Na lato szykują się alu felgi (najchętniej szukam kultowych w przystępnej cenie do renowacji) i oponki podobnie doidgray - przód 175/45/16 , tył 195/40/16. Idgray ma w przodzie 165/45/16 i taka będzie różnica, aczkolwiek nie wiem jak będzie ze skrętem - nie powinno być chyba problemu? Auto na razie będzie na seryjnym zawieszeniu, więc skręt powinien być pełny przy oponach jakie chcę założyć? Dopiero przy obniżeniu go - mogą wystąpić tarcia przy skręcie ?
Zastanawiam się nad frontem Jetty, z tym, że najbardziej chciałbym mieć te kanciate reflektory....Tylko, że w tym wypadku najprawdopodobniej czekała by mnie blachara...
Przecież lampy z Jetty nie różnią się kształtem od lamp z Venta. Różnicami są szkła i mocowanie ale kształt i ogólny wygląd to to samo. No chyba że jestem niedoinformowany. Front z Jetty wiąże się z wymianą zderzaka i belki na US i to chyba wszystko
naws napisał/a:
przód 175/45/16
A czy są w ogóle opony w takim rozmiarze
naws napisał/a:
Dopiero przy obniżeniu go - mogą wystąpić tarcia przy skręcie ?
Ta, jak błotniki będą się opierać o felgę Przy tak wąskiej oponie na przód jak planujesz raczej nie będzie żadnego problemu
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-06, 18:35
naws napisał/a:
175/45/16 , tył 195/40/16
Wszystko kwestia na jakiej feldze to rozciągniesz.....osobiście uwazam że mały naciąg jest fajny....nic na siłe bo to kiepsko wygląda....jeśli bedzie wielki naciąg to przy skrecie nie wiem czy opona nie spadnie....w końcu zmienia się pochylenie koła.....a poza tym nie wiem czy dynamiczna jazda na wąskiej oponie rozciągniętej na szerokiej feldze jest do końca bezpieczna.
Silnik: Połykacz Uno Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 887 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-06, 23:20
piotr nowok napisał/a:
nawas dawaj swojego furaka na forum
Zdjęcia wrzucę dopiero jak furak będzie wyglądał jako tako Póki co to seria jak się patrzy
Myślę, że to kwestia miesiąca, żeby miał czyste kapcie po renowacji, wypraną tapicerkę i zmianę podświetlenia w środku, no i jeszcze parę innych szczegółów...oprócz tego ma do roboty gałeczke, sworznie, gumy przy tylnej belce, centralny do roboty i tak to wygląda...a że człowiek zabiegany to nie ma czasu na nic...;/
Odnośnie frontu Jetty, nie widziałem jeszcze Ventki z kanciatymi szkłami z przodu typowo od Jetty...na tej zmianie by mi najbardziej zależało...widzieliście już taką Ventkę ? Zdjęcia były by bardzo przydatne...szukam szukam i natrafić nie mogę...
Kurcze naws, jak tak piszesz uparcie o tych kanciatych lampach to mam wrażenie że chcesz włożyć front od Jestty A2 a nie od mk3 Chcesz zrobić taki front jak na pierwszym zdjęciu czy jak na drugi, bo jeżeli ten drugi to lampy kształtem nie różnią się od tych z Venta
Silnik: Połykacz Uno Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 887 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-09-07, 15:02
Jestem w tych kwestiach zółtodziobem, dlatego też piszę na forum, aby dowiedzieć się czegoś od starszych doświadczonych kolegów. Gdybym wszystko wiedział nie pisałbym na forum, albo przynajmniej - nie pytał Dlatego dzięki za pomoc.
Chodzi mi o to pierwsze zdjęcie. Taki front chciałbym mieć w Vento Co trzeba zrobić aby mieć taki przód ? Piszę kanciaty, bo wygląda inaczej niż w Vento. Vento ma zaokrąglony przód, taki delikatny łuk, a Jetta jest ucięta jak tasakiem. I to mnie nurtuje, jak to poskładać do kupy
Jak chcesz front z Jetty A2 to czeka dużo rzeźbienia w blachach Ogólnie to nie wiem czy to dobry pomysł, będziesz miał "kanciaty" front i obłą resztę samochodu, będzie to wyglądać co najmniej dziwnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum