Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
2.0 16v
Autor Wiadomość
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-07, 15:45   2.0 16v

Czy ktoś sie orientuje czy z dwulitrowej ósemki można zrobić szesnastke. Jeśli tak to co trzeba dokładnie zrobic
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-07, 15:53   

Nie można ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-09-07, 17:12   

Mozna. Zmieniajac glowice, blok i osprzet :D
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-07, 17:30   

kupujesz silnik, sterownik, wiązkę i masz 2.0 16v
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-07, 17:44   

bradley napisał/a:
Mozna. Zmieniajac glowice, blok i osprzet :D


To co w takim razie zostaje z 8v ?? I w ten sposób dochodzimy do konkluzji że jednak nie można
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-07, 18:43   

a czy kompresor z G60 mozna podłaczyć do 2.0 8v
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-07, 18:57   

Kompresor G60 można zapiąć ale będzie z tym więcej problemu niż przyjemności. G60 jest niestety kompresorem bardzo awaryjnym i trzeba użytkować go ze szczególną troską i uwagą. Po za tym przyrost mocy raczej nie będzie adekwatny do poniesionych kosztów ;) Jak kompresor to jakiegoś Eatona albo iść na całość i zapiąć Superchargera :twisted:
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-09-07, 19:01   

Bartek napisał/a:
To co w takim razie zostaje z 8v ??

Chyba znaczek na klapie :P

Supercharger to super sprawa, generalnie odpada lag zwiazany ze zwykla turbina napedzana gazami, ale wada/zaleta jest to ze napedzany jest paskiem przez to tez troche wiecej obciazony jest silnik.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-07, 20:24   

na G60 rzucają 16V i tu się zaczyna zabawa :D :D :D

Ja mam jusz pomysł co do swojej dwulitrówki ..........................trzeba się przesiąść na VRke i tu inwestować :diabełek: :diabełek: :diabełek:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-07, 20:29   

vezet22 napisał/a:
trzeba się przesiąść na VRke i tu inwestować


hehehe to dopiero będziesz miał inwestycje :diabełek:
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-07, 20:38   

No własnie Lwomati, jak to nie tajemnica to napisz jakie są koszty utrzymania takiej VRy ?? Jeździłeś zwykłym Ventylem z ABS'em to masz jakieś porównanie, dużo droższa w eksploatacji jest Vr'a ??
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-07, 20:42   

na vrke to mnie nie stac. Moze kiedys. Ale to juy bzm wolal vr5 to dopiero sa silniki
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-07, 20:54   

Bartek napisał/a:
No własnie Lwomati, jak to nie tajemnica to napisz jakie są koszty utrzymania takiej VRy Jeździłeś zwykłym Ventylem z ABS'em to masz jakieś porównanie, dużo droższa w eksploatacji jest Vr'a

Jeżeli samochód eksploatujesz normalnie, tzn. nie świrujesz na światłach przegazówek i nie ścigasz się z kim popadnie, to vra paliwowo wychodzi na to samo co 1.8 a do tego ma dużo lepsze przyspieszenie. Odnośnie części, to już inna bajka. Wiadomo, rozrządu się nie wymienia, ale... no właśnie. Jak przyjdzie co do czego to koszt samego rozrządu to około 700zł i musisz mieć dobrego magika, który Ci to wymieni w dobrej cenie. Sprzęgło nowe po zniżkach 750zł. Nowa cewka kolejne 800zł. Reszta części to allegro i szroty. Zawsze można o jakąś pierdółkę zapytać w ASO, bo okazuje się być tańsza. Podsumowując, jeżeli vra jest sprawna i nie zamierza się nic dziać, koszty utrzymania są podobne do 1.8, dlatego zamieniłem. I nie bałem się, że jestem studentem i nie podołam :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-07, 21:00   

Lwomati napisał/a:
I nie bałem się, że jestem studentem i nie podołam :P


Hehe, no właśnie dlatego jeszcze co najmniej dwa lata czeka mnie latanie małolitrażówką z LPG :D

Lwomati napisał/a:
Jeżeli samochód eksploatujesz normalnie, tzn. nie świrujesz na światłach przegazówek i nie ścigasz się z kim popadnie


Eee mieć Vr'a i tego nie wykorzystywać to moja się z celem ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-07, 21:15   

Bartek napisał/a:
Eee mieć Vr'a i tego nie wykorzystywać to moja się z celem

wykorzystuję, raz na jakiś czas. Nie po to go kupowałem, żeby zaraz go zajeździć. W trasie się super lata. Dwupasmóweczką jadę 150/160 i to normalna prędkość.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-09-07, 21:30   

Od razu zajeździć :P Wiadomo, dopóki człowiek czegoś nie ma to wyobraża sobie niestworzone rzeczy a jak się już ma to tego szkoda na katowanie ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-08, 21:05   

Lwomati napisał/a:
Bartek napisał/a:
Eee mieć Vr'a i tego nie wykorzystywać to moja się z celem

wykorzystuję, raz na jakiś czas. Nie po to go kupowałem, żeby zaraz go zajeździć. W trasie się super lata. Dwupasmóweczką jadę 150/160 i to normalna prędkość.


150/160 to normalna prędkośc dla mojego silnika :P

a kosztów VRki tesz się nieboje :D taki fach :faja: :faja: :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 8