Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
silnik na swapa??
Autor Wiadomość
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-03, 20:37   silnik na swapa??

siemka jest na sprzedaz silnik na swapa 1,8 16 ze skrzynia bez reszty nie ma jeszcze alternatora i rzrusznika

co nym musial jeszcze dokupic wiaske altek rozrusznik kompa i co jeszcze oplaca mi sie takie cos zakupic??
_________________

 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-02-03, 21:27   

Ja bym się w KR'a nie pchał, mechaniczny wtrysk K-Jetronic potrafi być kłopotliwy. Poza tym jak bawić się w swapy to wkładać silnik z nowszych a nie starszych modeli ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-03, 22:09   

piotr nowok, jeżeli już myślisz poważnie o swapie to odpuść sobie KR i wrzuć VRa :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-02-03, 22:13   

Hehe tylko aby Vr był w dobrym stanie :/ a ten 1,8 po kapitalce dopiero co zrobionej...
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-02-04, 13:26   

Pewnie chodzi o silnik z vwzone.pl ?? To nawet nie jest KR tylko PL :( Tak czy siak pozostaje ten sam problem, mechaniczny wtrysk paliwa K-Jetronic. Jak nie masz ogarniętego w temacie mechanika to będziesz miał więcej problemów z jego wyregulowaniem niż przyjemności z jazdy :( Ten sam problem jest w audi z silnikiem NG, ludzie w akcie desperacji wyrzucają wtrysk, kładą blosa i latają tylko na LPG :P
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-04, 15:37   

pdziekowal za pomoc ale narazie wyskoczyla mi lepsza okazja i bede sie staral to kupic ;) a na silnk przyjdzie czas :P

ja chce jakis silik bez podkrecania go ba byc taki jak wyszedl :D

bartek a co masz na mysli nowszy??
_________________

 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-02-04, 16:32   

Według mnie wkładanie silnika z mk2 do mk3 to nie jest ulepszanie samochodu tylko uwstecznianie go. To tak samo jakbyś do mk4 włożył ABS'a ;) Dla mnie swap to powinna być wymiana silnika na mocniejszy, bardziej zaawansowany technologicznie ale nie starszy niż samochód w którym ma jeździć ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
SŁAWNY 
Zapalony Ventkarz
Golf Cabrio


Silnik: 1.6 atf
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 220
Skąd: z tąd i tamtąd
Wysłany: 2010-02-04, 16:51   

moim skromnym zdaniem jeśli chcesz już coś swapować to raz a pożądnie najlepsza opcja to 1.8 turbo z audi/seata/vw tylko szukaj wersji 180 KM w vr6 bym się nie bawił bo po pierwsze ciężko bedzie znaleść zdrową sztuke
_________________
Golf Cabby 1.6 na powietrzu
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-02-04, 16:57   

[quote="SŁAWNY"]ciężko bedzie znaleść zdrową sztuke[/quote

zawsze można wyremontować :D :D
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-04, 17:07   

jak mi sie uda kaske uzbierac szybko to swap bedzie troszke musial poczeac a jak nie wypali i okazja mi ucieknie to bede zbieral na swapa :D
_________________

 
 
SŁAWNY 
Zapalony Ventkarz
Golf Cabrio


Silnik: 1.6 atf
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 220
Skąd: z tąd i tamtąd
Wysłany: 2010-02-04, 21:07   

[quote="Wąski 2"]
SŁAWNY napisał/a:
ciężko bedzie znaleść zdrową sztuke[/quote

zawsze można wyremontować :D :D

koszta remontu vr6 są dość drastyczne
_________________
Golf Cabby 1.6 na powietrzu
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-24, 20:20   

panowie a co sadzicie o silniczku ABF ?? ??
_________________

 
 
WAFEL 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1,6 TDi
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1730
Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-02-24, 20:50   

dobry dobry
_________________
Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie :diabełek:
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-02-25, 04:56   

piotr nowok, pogadaj z kolegą sajmonmuwi, on ma u siebie w ventce ABFa.

Silnik sam w sobie raczej chwalony przez użytkowników.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-25, 11:18   

u mnie na wsi ma typo golfa w ABF i zalozyl mu nawet sekwencyjny gaz i bardzo sobie chwali ten silniczek i super jedzi :D tylko u mniego wystepuje problem skrzyn juz chyba 4 ma :mur: wydaje mi sie ze zbyt ciezka noge ma :P
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2010-02-25, 13:39   

WAFEL napisał/a:
dobry dobry

Lwomati napisał/a:
Silnik sam w sobie raczej chwalony przez użytkowników

lukasz17 napisał/a:
bardzo sobie chwali ten silniczek i super jedzi

a jak była ładna jetta z ABFem to wszyscy odradzali ta jednostke :P
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-25, 15:22   

dzieki za pomoc narazie chce sie czegos dowiedziec o silnikach jakie sa w eksploatacji bo ja jestem cieki w tych tematach :P
_________________

 
 
SCAND 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 304
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-26, 23:09   

Najpierw musisz sobie zadać pytanie ile kilometrów będziesz rocznie robił na tym silniku i jaką moc chcesz uzyskac. Moim skromnym zdaniem Kr to jeden z najlepszych silników w wykonaniu vw, troszke trzeba wrzucić w remont i modyfikacje, ale efekt jest zabójczy ;) Nie ma to jak dobrze uturbiona Kr :P nie jeden abf, vr, 1.8T przy niej odpada. Takim silnikiem bym się zainteresował gdybym traktował autko tylko i wyłacznie hobbystycznie, natomiast jeśli samochód ma służyć równiez do jazdy na codzień to raczej kierował bym sie w strone vr, w dobrej cenie można wyrwać całe auto na swapa, silnik ma zadowalająca moc i piękny dzwiek. Jeśli miałbym odpowiednie środki to zainwestowałbym w czarna strone moc, czyli 1,9 TDI ARL (150km). W tym przypadku masz duże mozliwości rozbudowy jednostki przy umiarkowanym spalaniu, lecz koszty zakupu są bardzo duże.

pozdraWiam Scand
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-28, 13:38   

jakii silnk bedzie to sam jeszcze nie wiem jest to zalezne od kasy na ile mi pozwoli

jakis wmagan tez nie mam ale chcalbm napewno wiecej niz 90

a silinik chce miec serie nic ne modzona napewno cos bedzie w polerce i tak dalej ale nic pod mos czy cos takiego

scand dzieki za swoje zdanie ;)
_________________

 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-02-28, 20:58   

jak by co to jest 2.0 do sprzedania. nie wiem jakie oznaczenie moc chyba 115 KM. nie jestem pewny bo to nie mój kumpel jeździł na tym silniczku cały czas ale sie rozbił jak chcesz to mogę sie dopytać. :faja:
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-28, 21:05   

ja swapa planuje na przszly sezon bo w tym nie dam rad a pytm bo chce sie jak najwiecej dowiedziec ;)
_________________

 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-02-28, 21:07   

w sumie to on ma całą ventkę po crash testach, tylko bez skrzyni bo skrzynie ja wzięłęm :D byś nie miał problemów z kablami. :P
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-28, 21:08   

to zaptaj sie jaki to dokladnie silnik ;)
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-28, 21:44   

2.0 115ps szkoda roboty i kasy jak robisz swapa to lepiej już coś mocniejszego wrzucić.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem był by ARL , moc zadowalająca no i moment ;)
mało pali no i dobra jednostka na dalsze mody :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-02-28, 21:47   

a co powiecie nad 16 9A??
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-17, 20:41   

Koledzy wymieniacie tyle silników a jak z łapkami trzeba spawać czy plug&play ?
Szczegolnie mnie interesuje 1.8T znane z nowszych VW
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-17, 21:31   

Nigdy nie jest tak ze silnik pasuje bez niczego. Zawsze trzeba cos przerabiac
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2010-03-17, 23:42   

archeolog, z tego co słyszałem z 1.8 T jest trochę kłopotu i napraw głównie turbina ale być może to tylko plotki i pomówienia....dla przykładu powiem że np u znajomego w rodzinie paska mieli z takim silniczkiem i prędko go pogonili ale wuj ma też 1.8 T w audi a3 i nie narzeka :) czyli jednym słowem zależy w jakim stanie kupisz ten silniczek :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-03-17, 23:44   

w 1,8 T skrzynia nie wytrzymuje :P jak jeździsz spokojnie to działa a jak lubisz poszaleć to się psuje (rozpada sie w środku) :P
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-03-18, 09:35   

Dokładnie skrzynia siada....Znajmy miał b5 w 1,8t i skrzynia pleciała...
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-18, 11:47   

ventylek86 napisał/a:
Nigdy nie jest tak ze silnik pasuje bez niczego. Zawsze trzeba cos przerabiac
Nie zgodze sie jeśli dane dwa silniki były montowane w jednym modelu to przekładasz wraz z lapami i wszystko zazwyczaj pasuje mówie zazwyczaj bo w jakiś auto-wynalazkach moga być roznice w budzie ale to sie rzadko zdarza
 
 
Gr23s 
Ventofan



Silnik: 1.9TDI avb
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 148
Skąd: Narew
Wysłany: 2010-03-19, 00:32   

ventylek86 napisał/a:
Nigdy nie jest tak ze silnik pasuje bez niczego. Zawsze trzeba cos przerabiac

u mnie do vento silnik od passka b5fl pasowal bez problemu. lapy od TD podeszly do TDI i roznica wieku 9lat. problem byl z lapa alternatora od passata nie pasowala(pompa wspomagania zapierala o belke silnika) ale idealna jest od golfa IV. ja osobiscie polecam TDI 110KM lub 130 pompowtrysk. zaluje teraz ze nie pojechalem po ten 110KM(cena 1700zl) do swego auta...;/
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-03-19, 18:33   

co chwila sie slyszy , ze skrzynka przekladniowa pada .
prawda jest taka , ze vw stosuje teoretycznie bez obslugowe skrzynie , a dobre ucho mechanika znajacego sie w temacie wyczuje , ze w skrzynce cos nie halo .
mialem 2.0 115 ps i skrzynki szly jak gwozdzie do stepli .
polo 1.9 sdi teraz Anka ma i tez skrzynka sie rozleciala .
bylismy u mechaniora ....... modzio pracuje w serwisie vw - specjalista silnikowiec i torszke mnie w temat zaglebil .
ogolnie 2.0 byl nie pchal .
Vr`a lub cos z suszarka . ewentualnie jakiegos dieslowskiego potfora na pompowtryskach .
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-21, 15:19   

Ja mam 2 wyjścia albo opędzluje vento albo coś wrzucę większego tak ok 150 km
 
 
jumper 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1,9TDI
Wiek: 35
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 74
Skąd: DPL - DLU
Wysłany: 2010-03-21, 15:24   

vezet22 napisał/a:
2.0 115ps szkoda roboty i kasy jak robisz swapa to lepiej już coś mocniejszego wrzucić.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem był by ARL , moc zadowalająca no i moment ;)
mało pali no i dobra jednostka na dalsze mody :D




to zależy w jaka moc będziesz celował ... ja osobiście mam w ventylku AJM ( sprawuje sie bardzo dobrze ) ale jak ci mało by było to juz konkretnie celuj w ARL 150km ( jesli cie interesuje odstiapie ci mojego AJM :P ....pw ... )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8