Ja bym się w KR'a nie pchał, mechaniczny wtrysk K-Jetronic potrafi być kłopotliwy. Poza tym jak bawić się w swapy to wkładać silnik z nowszych a nie starszych modeli
Pewnie chodzi o silnik z vwzone.pl To nawet nie jest KR tylko PL Tak czy siak pozostaje ten sam problem, mechaniczny wtrysk paliwa K-Jetronic. Jak nie masz ogarniętego w temacie mechanika to będziesz miał więcej problemów z jego wyregulowaniem niż przyjemności z jazdy Ten sam problem jest w audi z silnikiem NG, ludzie w akcie desperacji wyrzucają wtrysk, kładą blosa i latają tylko na LPG
Według mnie wkładanie silnika z mk2 do mk3 to nie jest ulepszanie samochodu tylko uwstecznianie go. To tak samo jakbyś do mk4 włożył ABS'a Dla mnie swap to powinna być wymiana silnika na mocniejszy, bardziej zaawansowany technologicznie ale nie starszy niż samochód w którym ma jeździć
Silnik: 1.6 atf
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 220 Skąd: z tąd i tamtąd
Wysłany: 2010-02-04, 16:51
moim skromnym zdaniem jeśli chcesz już coś swapować to raz a pożądnie najlepsza opcja to 1.8 turbo z audi/seata/vw tylko szukaj wersji 180 KM w vr6 bym się nie bawił bo po pierwsze ciężko bedzie znaleść zdrową sztuke
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-25, 11:18
u mnie na wsi ma typo golfa w ABF i zalozyl mu nawet sekwencyjny gaz i bardzo sobie chwali ten silniczek i super jedzi tylko u mniego wystepuje problem skrzyn juz chyba 4 ma wydaje mi sie ze zbyt ciezka noge ma
Najpierw musisz sobie zadać pytanie ile kilometrów będziesz rocznie robił na tym silniku i jaką moc chcesz uzyskac. Moim skromnym zdaniem Kr to jeden z najlepszych silników w wykonaniu vw, troszke trzeba wrzucić w remont i modyfikacje, ale efekt jest zabójczy Nie ma to jak dobrze uturbiona Kr nie jeden abf, vr, 1.8T przy niej odpada. Takim silnikiem bym się zainteresował gdybym traktował autko tylko i wyłacznie hobbystycznie, natomiast jeśli samochód ma służyć równiez do jazdy na codzień to raczej kierował bym sie w strone vr, w dobrej cenie można wyrwać całe auto na swapa, silnik ma zadowalająca moc i piękny dzwiek. Jeśli miałbym odpowiednie środki to zainwestowałbym w czarna strone moc, czyli 1,9 TDI ARL (150km). W tym przypadku masz duże mozliwości rozbudowy jednostki przy umiarkowanym spalaniu, lecz koszty zakupu są bardzo duże.
Silnik: 2,0 Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1008 Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-02-28, 20:58
jak by co to jest 2.0 do sprzedania. nie wiem jakie oznaczenie moc chyba 115 KM. nie jestem pewny bo to nie mój kumpel jeździł na tym silniczku cały czas ale sie rozbił jak chcesz to mogę sie dopytać.
_________________ Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
2.0 115ps szkoda roboty i kasy jak robisz swapa to lepiej już coś mocniejszego wrzucić.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem był by ARL , moc zadowalająca no i moment
mało pali no i dobra jednostka na dalsze mody
archeolog, z tego co słyszałem z 1.8 T jest trochę kłopotu i napraw głównie turbina ale być może to tylko plotki i pomówienia....dla przykładu powiem że np u znajomego w rodzinie paska mieli z takim silniczkiem i prędko go pogonili ale wuj ma też 1.8 T w audi a3 i nie narzeka czyli jednym słowem zależy w jakim stanie kupisz ten silniczek
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-18, 11:47
ventylek86 napisał/a:
Nigdy nie jest tak ze silnik pasuje bez niczego. Zawsze trzeba cos przerabiac
Nie zgodze sie jeśli dane dwa silniki były montowane w jednym modelu to przekładasz wraz z lapami i wszystko zazwyczaj pasuje mówie zazwyczaj bo w jakiś auto-wynalazkach moga być roznice w budzie ale to sie rzadko zdarza
Nigdy nie jest tak ze silnik pasuje bez niczego. Zawsze trzeba cos przerabiac
u mnie do vento silnik od passka b5fl pasowal bez problemu. lapy od TD podeszly do TDI i roznica wieku 9lat. problem byl z lapa alternatora od passata nie pasowala(pompa wspomagania zapierala o belke silnika) ale idealna jest od golfa IV. ja osobiscie polecam TDI 110KM lub 130 pompowtrysk. zaluje teraz ze nie pojechalem po ten 110KM(cena 1700zl) do swego auta...;/
co chwila sie slyszy , ze skrzynka przekladniowa pada .
prawda jest taka , ze vw stosuje teoretycznie bez obslugowe skrzynie , a dobre ucho mechanika znajacego sie w temacie wyczuje , ze w skrzynce cos nie halo .
mialem 2.0 115 ps i skrzynki szly jak gwozdzie do stepli .
polo 1.9 sdi teraz Anka ma i tez skrzynka sie rozleciala .
bylismy u mechaniora ....... modzio pracuje w serwisie vw - specjalista silnikowiec i torszke mnie w temat zaglebil .
ogolnie 2.0 byl nie pchal .
Vr`a lub cos z suszarka . ewentualnie jakiegos dieslowskiego potfora na pompowtryskach .
2.0 115ps szkoda roboty i kasy jak robisz swapa to lepiej już coś mocniejszego wrzucić.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem był by ARL , moc zadowalająca no i moment
mało pali no i dobra jednostka na dalsze mody
to zależy w jaka moc będziesz celował ... ja osobiście mam w ventylku AJM ( sprawuje sie bardzo dobrze ) ale jak ci mało by było to juz konkretnie celuj w ARL 150km ( jesli cie interesuje odstiapie ci mojego AJM ....pw ... )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum