Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Hormon
2013-07-11, 08:04
Elektryka Blow Off, Całe zestawy blow off,montaż
Autor Wiadomość
radobom 
Zapalony Ventkarz
BOMBA



Silnik: 1.9TeDe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 401
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 16:18   Elektryka Blow Off, Całe zestawy blow off,montaż

Mam dostęp do elektyki potrzebnej do montażu blow off-a do aut z Turbo.

Elektryka jest zamknięta w szczelnej skrzynce.

Do tego mogę złożyć pełny zestaw do blow off
-około 200zł zawór upustowy
-około 100zł zawór n75
-elektryka 230zł.

Cena za montaż uzgadniana indywidualnie.
_________________
Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 20:44   

Radek u kogo można posłuchać ten BOV jak to chodzi bo jestem zainteresowany od dawna tym tematem :)
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2010-03-09, 21:04   

a co to w ogóle jest bo jakoś o tym nie słyszałem :hmmm:
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 21:11   

http://www.youtube.com/watch?v=cHu_SU9rtjo
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2010-03-09, 21:16   

no ale co on daje oprócz tego dźwięku ??
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 21:16   

w dieslach nic :) Sam głoś psssssst :)
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

Ostatnio zmieniony przez Arcaj 2010-03-09, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2010-03-09, 21:35   

Cytat:
W samochodach, których używa się na co dzień, zastosowanie BOV’a wydłuża życie turbosprężarki, podnosi efektywność silnika, pozwala lepiej wykorzystać jego potencjał. Dzięki zamianie DV na BOV, eliminujemy tzw. cichego zabójcę turbosprężarki. Należy pamiętać, że zawory DV znacznie szybciej ulegają zmęczeniu materiałowemu, niż ma to miejsce w przypadku BOV’ów. Po zastosowaniu zaworu upustowego, samochód żywiej reaguje na pedał gazu po zmianie biegu. DV zamykając układ, powoduje, że przez cały czas krąży w obiegu podgrzane powietrze, które za każdym razem jest dodatkowo podgrzewane poprzez turbinę. W samochodach wyposażonych w chłodnicę powietrza, część tej temperatury daje się zredukować, w skutek czego powietrze wpadające do kolektora ssącego, jest gęściejsze (bogatsze w tlen), niż to, które opuszcza turbinę. Ale mimo chłodnicy powietrza, praw fizyki nie da się zmienić, i raz podgrzane powietrze, za drugim razem staje się jeszcze cieplejsze. Dlatego po zastosowaniu BOV’a, gdy nadmiar powietrza, zamiast trafiać z powrotem przed turbinę zostaje wypuszczony do atmosfery, w układzie znajduje się chłodniejsze powietrze, a co za tym idzie, gęściejsze, bogatsze w tlen, które spala się efektywniej, czemu może służyć wzrost parametrów silnika.
Zastosowanie zaworów upustowych w samochodach przeznaczonych do sportu, umożliwia efektywniejsze wykorzystanie parametrów przy częstej pracy w maksymalnym punkcie obciążenia silnika. Samochody te są z reguły wyposażone w bardzo wysilone jednostki napędowe, z wysokowydajnymi turbosprężarkami, których zakres pracy przekracza 1,5 Bar, a sięga 2,5 Bar, a nawet 3 Bar. Przy takich silnikach, wyjątkowo ważną rzeczą, jest szczelność układu dolotowego, tak by nie było w nim spadku ciśnienia, i aby przez cały czas była do wykorzystania pełna moc silnika. Oczywiście przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa dla silnika i osprzętu przed przeładowaniem, czyli nadmiernym wzrostem ciśnienia w układzie dolotowym.
Pomimo, że efekt akustyczny, jaki wydaje zawór upustowy, jest efektem ubocznym jego pracy, to jest również jego najbardziej charakterystyczną rzeczą, który każdy jest w stanie rozpoznać, i dla każdego miłośnika samochodów, bardzo przyjemną.

Z przepustnicy do intercoolera przedostaje się sprężone powietrze,z intercoolera dostaje się pod silnym ciśnieniem do-Turbo,a z turbo do komory silnika,dzięki temu uzyskujemy większą moc naszego samochodu Zasada-dodając gazu w samochodach z turbo,nie ważne czy w "DiSlu" czy w "Benzynie" zasada jest ta sama-sprężone powietrze trafia do turbo i do komory spalania. Podczas jazdy dodajemy gazu np.-wyprzedzając inny samochód,po wyprzedzaniu zdejmujemy nogę z gazu,a więc zamykamy przepustnicę,a w kanale dolotowym pozostaje nam nadmiar gazów,zgromadzonych przez turbo- ,i tu zaczyna działać nasz Blow Off. Silnie skompresowane ciśnienie które jeszcze przez chwilę doładowywuje rozpędzone turbo-zaczyna podnośić tłoczek go góry,a z Blow Off wydostaje się upragniony syyk, i ginie nasza nieprzyjazna turbo dziura która skraca życie
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
radobom 
Zapalony Ventkarz
BOMBA



Silnik: 1.9TeDe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 401
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 21:40   

Arcaj napisał/a:
Radek u kogo można posłuchać ten BOV jak to chodzi bo jestem zainteresowany od dawna tym tematem :)


musze znaleźć kogoś z wrocka jutro powinienem to ogarnąć to dam znać
_________________
Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
 
 
radobom 
Zapalony Ventkarz
BOMBA



Silnik: 1.9TeDe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 401
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 21:56   

Całość z montażem to koszt 600-700zł zależy od orurowania :D
_________________
Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-03-09, 22:31   

nio a gdybym ja się skusił to ile by mnie kosztowało tylko licząc z turbo sprężarka
_________________

 
 
radobom 
Zapalony Ventkarz
BOMBA



Silnik: 1.9TeDe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 401
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 22:43   

dużo hajsu by wyszło bo do tego trzeba jeszcze cooler dołożyć który by chłodził powietrze do turbo no i samo turbo. Myślę że 1,5-2 tyś
_________________
Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-03-09, 22:51   

kurcze powiem szczerzem (może się myle) ale po co do blowa elektryka??
W punto gt zakładałem zawór na rure i po wszystkim syczał miodzio. Żadnej elektryki itp. W TD działa to inaczej czy jak ??
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
radobom 
Zapalony Ventkarz
BOMBA



Silnik: 1.9TeDe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 401
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-09, 23:28   

Ja swojego sprzedaje wiec nie zakładam. Zakładaliśmy w octavi 1.9Tdi i elektryka musi być do sterowania blowem a steruje nim pedał gazu.
_________________
Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-10, 08:15   

radobom napisał/a:
Myślę że 1,5-2 tyś


A ja myślę że co najmniej 3 razy tyle ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-10, 09:48   

To co zacytował zeniTh jest dotyczące benzyniaka. W dieslach nic to nie daje poza dźwiękiem. Nawet nie wydłuża żywotności turbiny.
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-03-10, 12:12   

ale czy w TD czy w benzynce na T blowem nie steruje pewał gazu tylko Ciśnienie w obwodzie. A elektryke może podpinali pod wskaźnik doładowania itp duperele, ale na 100% nie pod zawór. Na całym allegro nie ma zaworow z wbudowaną elektroniką.
Zresztą dobry i miły dla ucha zawór to wydatek 600-800zł wtedy gwizd robi wrazenie. Tańsze syczą jak zawory ciśnienia w starach. tyle odemnie temat osobiscie przerabiałem na kilku zaworach.
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-10, 12:39   

Mam nadzieje że Radek zmota taką osobę ja pooglądam posłucham i ocenie :P
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-03-10, 13:45   

sorry za błąd

pewał czyli pedał

i bez skojażeń mi tu :P
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
Marcin_ko7 
Niedzielny kierowca



Silnik: MK3 afn+
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 69
Skąd: DSR
Wysłany: 2010-03-10, 14:37   

Arcaj, kolega ze Środy Ślaskiej ma Opla Combo 1,7 TD i ma blow offa.
moze go kiedys widziałes bo kupił go z wrocka http://www.youtube.com/wa...xA&feature=fvsr
_________________
Mój Vento Hatchback ---> http://img101.imageshack.us/img101/5165/bok3f.jpg <--- klik :)
Ostatnio zmieniony przez Marcin_ko7 2010-03-10, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-03-10, 18:57   

radobom napisał/a:
dużo hajsu by wyszło bo do tego trzeba jeszcze cooler dołożyć który by chłodził powietrze do turbo no i samo turbo. Myślę że 1,5-2 tyś

czyli tak jezeli by było do 2 tys to bym sie skusił chodzi mi o to by z tego silniczka wyciągnąć 200 KM mozna i wiecej ale nie chce go obciążac zbytnio dało by sie tak? :hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-10, 19:00   

Marcin_ko7 znam tego opelka widzę go dosyć często wpada pod Most milenijny do Degeneracji :P a tam każdy ma BOV-a. Jak go nie zastane pod mostem to wpadnę do DSR :P
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-03-10, 19:38   

sajmonmuwi, startuj od 6tys zl
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
radobom 
Zapalony Ventkarz
BOMBA



Silnik: 1.9TeDe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 401
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-10, 22:03   

No ja przerabiałem blowa w Octavi i żeby miało to ręce i nogi musiało być sterowanie do zaworu N75
_________________
Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-03-10, 23:05   

sajmonmuwi, do Abf turbo?? po co zmień mape i wałki i już masz 174KM Chodzą po allegro orginalne wałki do tego silnika jakie miały wychodzić pierwotnie. Ale vw zmniejszył moc ABF tylko dlatego, żeby z vr obciachu nie było. Więc lepiej kup wałeczki, zmień mapke i juz robisz vr i inne cuda.
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-03-11, 20:04   

pablo170 napisał/a:
sajmonmuwi, do Abf turbo?? po co zmień mape i wałki i już masz 174KM Chodzą po allegro orginalne wałki do tego silnika jakie miały wychodzić pierwotnie. Ale vw zmniejszył moc ABF tylko dlatego, żeby z vr obciachu nie było. Więc lepiej kup wałeczki, zmień mapke i juz robisz vr i inne cuda.


ciekawe to co mówisz z wałeczkami sobie poradzę ale mapka? może jestem mało domyślny albo nie słyszałem tego określenia wiec prosiłbym o objaśnienie bo zielony troszkę jestem w tych prawach :żaba:
a i dzięki za pomysł może mi to taniej wyjdzie i na lepsze :D :D :D
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-03-11, 20:09   

Panowie nie chce was stopować i żebyście się na mnie obrażali, ale nie róbcie OT
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 9