Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przegląd a gwint
Autor Wiadomość
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-10, 08:08   Przegląd a gwint

Witam,
chcę zapytać czy mieliście jakieś problemy z przejściem przeglądu autem posadzonym na gwincie ?? Czepiają się tego, wymagają jakiś dokumentów, ugadujecie się jakoś czy luz ?? :)

Pozdr.
_________________
Ventura rolz on...
Ostatnio zmieniony przez rolz 2010-08-10, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mlody~ 
Ventomaniak


Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 850
Skąd: Krosno
Wysłany: 2010-08-10, 09:34   

U mnie w mieście nigdy z tym nie było problemu. Jedynie trzeba było szukać stacji na która wszędzie można spokojnie wjechać.

Jedynie na niektórych stacjach czepiali się jak robili zbieżność że auto za niskie i nie zrobią itd ...

Z przeglądem u nas luz :)
_________________
Chodzenie do kościoła świadczy o Tobie , że jesteś katolikiem ? To tak jakby spanie w garażu robiło z Ciebie mechanika...

F7R :C
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-08-10, 09:50   

Czepiają sie jedynie za Air Rida a gwint to jak normalne zawieszenie tylko ze twardsze i z regulacją.
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-10, 10:13   

Arcaj napisał/a:
gwint to jak normalne zawieszenie tylko ze twardsze i z regulacją


Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale słyszałem, że gwinty nie są homologowane do jazdy po drogach publicznych. Ponoć jest też tak, że jak wezmą na trzepaki w celu sprawdzenia sprawności amorków to wychodzą jakieś bzdury, że zawieszenie jest niesprawne... Czy to prawda ?

Pucować się przed wjazdem na stację, że auto ma gwint ?? :)
_________________
Ventura rolz on...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-08-10, 10:17   

Z tego co wyczytałem na forach to na gwincie jest czasami problem z wjechaniem na trzepaki gdyż po prostu zaczepia się progami i ludzie wybierają tzw płaskie trzepaki ale jest mało takich stacji. Co do bzdur jakie wychodzą na wykresie sprawności amorków-także słyszałem. Z homologacją to nie wiem. Spora część ludzie nawet nie wjeżdża na trzepaki i przegląd jest załatwiany przed stacją.

Oczywiście to nie z moich doświadczeń tylko z tego co wyczytałem na stronach www....
 
 
Mlody~ 
Ventomaniak


Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 850
Skąd: Krosno
Wysłany: 2010-08-10, 11:19   

rolz, tak jak napisałem jedz na stacje, wszystkiego się dowiesz. Czy wjedziesz czy nie, dlatego napisałem ze u mnie wgl na niektóre stacje się nie wjedzie. A jak miał byś gdzieś z tym problem, to jedź na kolejną, kolejną. Ja już mam obadaną stacje co podbiją wszystko :) jeden podbije inny nie. Także próbuj, u mnie w mieście problemu byś z tym nie miał.
_________________
Chodzenie do kościoła świadczy o Tobie , że jesteś katolikiem ? To tak jakby spanie w garażu robiło z Ciebie mechanika...

F7R :C
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-08-10, 12:29   

ja byłem na przeglądzie i nic pan mi nie płakał ze mam gwint. a pomiarów nie pamietam.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-08-10, 13:21   

jak go nie bedziesz mial za nisko to nic ci nie beda gadac a jak bedziesz mial go przy zoli to jasne ze cos ci powie bo nie wiedziesz i napewno takie problemy na innych forach byly bo mlotek nie pomyslal i nie dzwignol furki a potem pisza ze byly problemy ja juz ze 4 lata smigam na gwincie i nie mialem jakich olwieg problemow ;)
_________________

 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-10, 19:34   

Już po przeglądzie, nie było problemów choć trochę cyrku przed wjazdem... gość powiedział, że powinienem zdjąć hokej bo może coś się z nim stać... szarpałem się z nim chyba z 5 minut ale nie dałem rady go zdjąć więc gość powiedział, żebym wjeżdżał i tyle hehe... na rolkach lekko przywaliłem chyba mocowaniem wahacza, dalej poszło gładko :D
_________________
Ventura rolz on...
Ostatnio zmieniony przez rolz 2010-08-10, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-08-10, 22:53   

rolz napisał/a:
na rolkach lekko przywaliłem chyba mocowaniem wahacza, dalej poszło gładko :D

:diabełek: :diabełek: :diabełek: a było glebować auto ,ortodoksyjni tego nie robią :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-08-15, 22:25   

slaw71, ale vento na glebie ładnie wygląda. Chociaż twoje bez gleby jest na 6++
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2010-08-15, 23:39   

slaw71 napisał/a:

a było glebować auto ,ortodoksyjni tego nie robią

:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
Swistakes 
Ventka to mój dom!
Urosne i bede Jettą



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2005
Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2010-11-08, 19:23   

MOje tez normalnie na gwincie przeszło 2 razy przegląd ;p
_________________
Moja Ventka i byle
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=18137
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14233
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9585
 
 
MANIEK 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 BEN/GAZ
Wiek: 40
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: ....................
Wysłany: 2010-11-08, 22:35   

ja ze swoim tez problemu nie mialem :D
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-11-08, 22:48   

Patrzcie na daty
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
Swistakes 
Ventka to mój dom!
Urosne i bede Jettą



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2005
Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2010-11-09, 02:41   

No co, z 3 miechy do tyłu hehe xD
_________________
Moja Ventka i byle
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=18137
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14233
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9585
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-11-09, 16:52   

Więc tak z własnego doświadczenia.
Po pierwsze gwint jest legalnym i homologowanym elementem auta, ale maksymalne obniżenie nie może być niższe niż -70mm. od -70mm do nawet -130mm jest to obniżenie które jest dozwolone tylko na imprezach zamkniętych, czyli pokazowo. To wynika z przepisów. Prawda jest taka że policja na spokojnie mogłaby nas karać za "gleby" tylko sami za bardzo nie wiedzą jak udowodnić ile na minusie masz zawias. A teraz jak wyglądały u mnie przeglądy na obniżeniu przód -120mm tył -110mm. Ogólnie stacji przystosowanych do tego tupu zadań u mnie nie znalazłem (Katowice i okolice). Więc musiałem jechać do tradycyjnego diagnosty. W kilku warsztatach poleciały ^%$#^%$. Bo kolesie nie chcieli wykonać badania, powód "za nisko". Wkońcu stwierdziłem, że jade po przegląd za kase. Problem w tym, że zalezało mi na poznani stanu faktycznego zawieszenia ponieważ wszystko zakładałem nowe i chciałem wiedzieć czy jest ok. Więc wybrałem się z kumplem autem na jego stacje i się zaczeło auto wpadło w rolki i zawisło na progach. koles włączyl całość i auto jak na taśmie wyjechało za rolki. Koleś stwierdził że nawet gdyby chciał nie jest w stanie tego badania przeprowadzić. Zapłaciłem należną kwote + mały zadatek na poprawe humoru. morał całości jest taki, że legalnie na maksa skręcony gwińcie przeglądu nie da się załatwić w tradycyjnej stacji. Gdyż najważniejsza próba hamulców nie jest możliwa do wykonania
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
Ostatnio zmieniony przez pablo170 2010-11-09, 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2010-11-09, 20:56   

pablo170 napisał/a:
maksymalne obniżenie nie może być niższe niż -70mm. od -70mm do nawet -130mm jest to obniżenie które jest dozwolone tylko na imprezach zamkniętych, czyli pokazowo. To wynika z przepisów


możesz przytoczyć ten przepis?

Swego czasu też interesowałem się tematem, w kodeksie znalazłem tylko zapis, że auto ma być tak zawieszone, by podczas jazdy nie niszczyło jezdni. Nie było konkretnie napisane, że prześwit ma być od X cm do Y cm.
Tak więc według mnie misiaki za glebę zabrać dowodu nie mogą (no chyba że ewidentnie ktoś jedzie i na byle hopce sypie iskrami spod auta :D ), a to że zglebowane autko nie przejdzie przeglądu, może być spowodowane tylko i wyłącznie tym, że zbyt niskim autem nie da się wjechać na stanowisko diagnostyczne, a więc sprawdzić tego i owego.

Jak dla mnie samo niskie zawieszenie nie może być więc powodem odmowy podbicia przeglądu. No ale oczywiście różnie z tym bywa :]
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-24, 23:21   

Co do trzepaków to moja stacja diagno ich nie ma i jest git :P
_________________
Das is das ...
 
 
levis521 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1210
Skąd: Rozprza
Wysłany: 2010-11-25, 13:50   

mój ventyl normalnie przegląd przeszedł tylko na zbieżności się kolo denerwował bo nie miał jak rak wsadzić żeby tam poustawiać wszystko,2 godz mi zbieżność ustawiał. :P
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-25, 16:04   

Faktem jest że starsi Panowi nie są wstanie pojąc jaki ma sens tak niskie zawieszenie auta ... ;)
_________________
Das is das ...
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-12-20, 00:16   

speedy gonzales, poniżej tej wartości gwint niema homologacji. Pisze Ci to w dokumentach zakupu gwintu. A jeśli nie ma homologacji na kazdy kolejny milimetr poniżej -70mm to jest nie dopuszczony do ruchu przez polskie przepisy. Przepis raczej martwy, ale uparty policjant moze się uczepić niskopodłogowca. Przepisow co do wysokoscisamochodów nie znalazłem. jedynie zapisy o braku homologacji
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-12-20, 07:54   

1 grudnia byłem na przeglądzie ventylem. Diagnosta wjechał, auto poskakało na szarpakach, wyjechałem i po sprawie. Zapytałem się gościa, jak zawieszenie. Powiedział, że w porządku, ale nie na polskie drogi. Wychodzi na to, że nie ma znaczenia, czy się przyjedzie na gwincie, czy na seryjnym zawiasie. Dodam, że trochę go podniosłem, akurat zmieścił się na rolkach :D
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Wilku 
Niedzielny kierowca



Silnik: 2.0 GT 115KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 79
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-05, 02:00   

gwint nie ma wplywu na przegląd :P byleby wjechać do środka :D

jednak jest jakies takie prawo gdzies tak kiedys slyszałem, ze kierunkowskazy nie moga być niżej niz 11 cm nad ziemią, ale mało kto o tym pewnie wie :faja:
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć można, ale czegoś brakuje :D
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-05, 14:04   

archeolog napisał/a:
Faktem jest że starsi Panowi nie są wstanie pojąc jaki ma sens tak niskie zawieszenie auta ... ;)

Ja też nie :P Fakt że nie miałem okazji przejechać się ventem z gwintem ale jeździłem golfem3, normalnie porażka, tłucze wszystkim na dziurach jak na rafioku, zero jakiegokolwiek komfortu, może akurat ten golf ma już wy*ebane zawieszenie i dlatego tak tłucze, nie wiem. Chociaż na zakrętach trzyma się zajebiście ale jednak jak tak ma wyglądać jazda z gwintem to ja dziękuje :]
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2011-01-05, 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-05, 14:43   

pawel39106 napisał/a:
archeolog napisał/a:
Faktem jest że starsi Panowi nie są wstanie pojąc jaki ma sens tak niskie zawieszenie auta ... ;)

Ja też nie :P Fakt że nie miałem okazji przejechać się ventem z gwintem ale jeździłem golfem3, normalnie porażka, tłucze wszystkim na dziurach jak na rafioku, zero jakiegokolwiek komfortu, może akurat ten golf ma już wy*ebane zawieszenie i dlatego tak tłucze, nie wiem. Chociaż na zakrętach trzyma się zajebiście ale jednak jak tak ma wyglądać jazda z gwintem to ja dziękuje :]


Dokładnie tak wygląda jazda z obniżonym zawieszeniem :) .
_________________

 
 
MANIEK 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 BEN/GAZ
Wiek: 40
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: ....................
Wysłany: 2011-01-05, 21:40   

zero problemu z przegladem tylko czasem jesk klopot z wjechaniem na podnosnik :diabełek: ale daje rade . A z gwintem to mi sie lepiej smiga niz na normalnym zawieszeniu kwestia przyzwyczajenia :D
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2011-01-06, 08:42   

MANIEK napisał/a:
czasem jesk klopot z wjechaniem na podnosnik



a ja to mam problem wczłapać się do siebie ba podwórko. :P :P :P
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-01-08, 01:26   

Hormon napisał/a:
pawel39106 napisał/a:
archeolog napisał/a:
Faktem jest że starsi Panowi nie są wstanie pojąc jaki ma sens tak niskie zawieszenie auta ... ;)

Ja też nie :P Fakt że nie miałem okazji przejechać się ventem z gwintem ale jeździłem golfem3, normalnie porażka, tłucze wszystkim na dziurach jak na rafioku, zero jakiegokolwiek komfortu, może akurat ten golf ma już wy*ebane zawieszenie i dlatego tak tłucze, nie wiem. Chociaż na zakrętach trzyma się zajebiście ale jednak jak tak ma wyglądać jazda z gwintem to ja dziękuje :]


Dokładnie tak wygląda jazda z obniżonym zawieszeniem :) .


A jeszcze fajnie jak masz jakieś luźnie przedmioty w kabinie i w bagażniku jak Beton to Beton , komfort to na emeryturze , :D :D :D
_________________
Das is das ...
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-09, 12:34   

Ja akurat komfort jazdy sobie cenie, chociaż w vencie i tak go nie ma :P
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2011-01-09, 17:39   

pawel39106 napisał/a:
Ja akurat komfort jazdy sobie cenie, chociaż w vencie i tak go nie ma

ależ Ty człowieku narzekasz... sprzedaj, albo oddaj na złom te vento i kup sobie z powrotem omegę. Duży luksusowy i KOMFORTOWY samochód.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-01-09, 18:57   

Panowie...nie róbmy OT....przypominam, że temat wątku to Przegląd a gwint, jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia, sugestie, spostrzeżenia, zasłyszane opinię-proszę je tu wymieniać.....a to że ktoś ma takie a nie inne oczekiwania na temat komfortu, (za przeproszeniem) nikogo w tym temacie nie obchodzi. Zawsze można odszukać temat i się wypowiedzieć lub założyć nowy. I tego się trzymajmy ;)
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-01-09, 20:20   

Nie ma o czym pisać ... jeżeli gwint sprawny to nie ma możliwości żeby nie przeszło to przeglądu ... jedynie podnieść auto żeby mogło wjechać na ścieżkę ..
_________________
Das is das ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 9