Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
zawias gwint porada
Autor Wiadomość
vw-maly 
Pan i władca oktanów
kle kle kle kocik



Silnik: 19 d
Wiek: 39
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 926
Skąd: lubuskie ...FG...
Wysłany: 2011-11-03, 23:50   zawias gwint porada

chłopaki potrzebuje porady. co sadzicie o gwintowanym zawieszeniu fx badz fk??
regulacje 10cm uzywka dobra cena itd ile by kosztowały amorki w razie dobitej wersji? droga renowacja jest tego?licze na szybka odp.
_________________
kto testuje urzadzenia testujace samochody...oczywiscie ze VW

moj vienczysław http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11183
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-11-04, 13:11   

podejrzewam że gra nie warta świeczki ,ja osobiście bym polecił gwint nowy MTS ,cena teraz coś ponad 800zł ale masz nowe ja latam na tym gwincie juz trzeci sezon i nie narzekam ,też zależy czego oczekujesz po gwincie czy twardości czy komfortu ,ale to tylko moje zdanie ,z tego co wiem to regeneracja amorka pod gewinde to coś w rzędzie 150zł od szt . ;)
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
vw-maly 
Pan i władca oktanów
kle kle kle kocik



Silnik: 19 d
Wiek: 39
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 926
Skąd: lubuskie ...FG...
Wysłany: 2011-11-04, 13:23   

a gdzie moge ogarnac takie cos? u zwykłego mechanika co robi zawieszenie? czcy specjalne jakies stacje sa? a co oczekuje? poprostu zeby było nisko i bez otarc :] :]
_________________
kto testuje urzadzenia testujace samochody...oczywiscie ze VW

moj vienczysław http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11183
Ostatnio zmieniony przez vw-maly 2011-11-04, 13:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-11-04, 18:23   

jeżeli jest ogarnięty "punkt" w którym regenerują zawieszenia to ogarną to bez problemy ,a mechanior top może ci jedynie to zamontować ;)
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
vw-maly 
Pan i władca oktanów
kle kle kle kocik



Silnik: 19 d
Wiek: 39
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 926
Skąd: lubuskie ...FG...
Wysłany: 2011-11-04, 23:09   

rozmawiałem z kilkoma osobami i chyba jednak zdecyduje sie na kit=a np. mts.-50 lub -60
_________________
kto testuje urzadzenia testujace samochody...oczywiscie ze VW

moj vienczysław http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11183
 
 
Zaba91 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2.0 16V
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 331
Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-04, 23:15   

vw-maly, lepiej zainwestuj w gwint :P później będziesz chciał zejść niżej autkiem i będziesz musiał springi zmieniać :P a tak tylko kręcisz :) ja popełniłem ten błąd i żałuję :P
_________________
Była Ventka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9939
Jest Jetta II
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13778
VW it's not a hobby, this is passion...
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-11-05, 06:10   

vw-maly, jak co to mam do sprzedania sprężyny na przód
_________________

 
 
vw-maly 
Pan i władca oktanów
kle kle kle kocik



Silnik: 19 d
Wiek: 39
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 926
Skąd: lubuskie ...FG...
Wysłany: 2011-11-05, 17:28   

nie wiem czy na naszych drogach ujedzie sie nizej niz -50 czy - 60 a jak bym kupywał to cały zestaw odrazu nie chce samej sprezynki ... :]
a tak wogóle to co ile sie regeneruje amorki w gwincie? i ile to kosztuje? czy da rade dokupic osobne amorki po zuzyciu?
_________________
kto testuje urzadzenia testujace samochody...oczywiscie ze VW

moj vienczysław http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11183
Ostatnio zmieniony przez vw-maly 2011-11-05, 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-10, 20:58   

vw-maly, powiem z własnego doświadczenia bo jeżdziłem na kicie i gwincie... Gwint to moim zdaniem lepsza opcja z kilku powodów:

1. Możliwość regulacji w dosyć dużym zakresie ( na starcie na najwyższym położeniu gwint jest niższy o około 3-3,5 cm od seryjnej zawiechy ) do 10-12 cm. Lato można spuścić nisko a zimą bądź na trasę podnieść do góry.

W kicie to tylko na tylnych amorkach możesz trochę porodzić z wysokością ale do tego musisz wyjąć amorki (zmieniasz wysokość na talerzykach sprężyny)

2. Kupując gwint konkretnej firmy możesz sobie "wybrać twardość". W tym sensie że gewinde mts-a jest bardziej miękki niż np tuning art.

Z kitem jest tak samo.

3. Na gwincie mniej będzie dobijało koło do nadkoli i zawsze można niżej na nim zejść niż na kicie.

4. Gwint nie jest wiele droższy a daje więcej możliwości zabawy wysokością

Osobiście polecam gwint nowy. Nie sądzę by wytrzymał więcej na naszych drogach niż 2 lata i tego nie oczekuje ale są chłopaki co śmigają ostrożnie na tej zawieszce po 3-4 lata i nie ma z nimi problemów ;) A bawienie się w kupowanie niepewnej używki typu kw v1-2 którą tak czy siak trzeba będzie za jakiś czas zregenerować za ciężkie pieniądze ( często cena nowego gwintu ) trochę mija się z celem. No chyba że kupuje się od pewnej osoby wiedząc co się z gwintem wcześniej działo. Ostatecznie wszystko się rozchodzi o kasę. Lepiej poczekać dłużej i odłożyć więcej kasy i kupić nówkę / zregenerowany gwint niż bawić się w półśrodki. Ja tak robiłem z poprzednim autem i po podliczeniu kosztów zbieżności i wielu modyfikacji amorków i springów doszedłem do wniosku że w następnym aucie daję gwint.

Trochę się rozpisałem :P Ale mam nadzieję że pomogłem :)

PS: Ja jeżdżę z obniżeniem ok -90 mm a i to nie jest żaden wyczyn :P Spytaj MANKA On Ci powie co to hardcore gleba :D
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
Ostatnio zmieniony przez Aeternus 2011-11-10, 21:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vw-maly 
Pan i władca oktanów
kle kle kle kocik



Silnik: 19 d
Wiek: 39
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 926
Skąd: lubuskie ...FG...
Wysłany: 2011-11-11, 11:40   

własnie gwint jest od zapalonego maniaka jetty:) bo buduje auto od podstaw... co niby mało na nim smigał... a zastanawiam sie bo nie wiem co wybrac! biorac poprawke na nazwe to chyba jednak SPAX bo mówił albo FX albo SPAX... kolega kolegi rozumiesz takie tam...
_________________
kto testuje urzadzenia testujace samochody...oczywiscie ze VW

moj vienczysław http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11183
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2011-11-22, 11:13   

trochę może nie na temat. ale powiedzcie czy po każdym podniesieniu lub opuszczeniu auta na gwincie trzeba ostawiać katy i zbieżność ??
_________________

 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-22, 11:43   

miki9a, w teorii tak w praktyce jak operujesz małym zakresem "góra" "dół" to nie trzeba ;)
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
piratvento 
Kierowca eLki


Silnik: 1,9 diesel
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 27
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-11-23, 09:13   

miki9a napisał/a:
trochę może nie na temat. ale powiedzcie czy po każdym podniesieniu lub opuszczeniu auta na gwincie trzeba ostawiać katy i zbieżność ??



co rozumiesz przez podniesienie i opuszczenie ?

jeśli jedziesz na zlot/spot i na miejscu kręcił na maxa na dół a potem wracasz do ustawień wcześniejszych to nie masz się co bać że się geometria rozjedzie ;)

ale jeśli skręcisz na dół przed wyjazdem i jedziesz na takim ustawieniu w trasę :D

to na 99 % Twoja dotychczasowa zbieżność idzie papa ;)

słyszałem już wiele teorii że można 1 cm na gwincie kręcić bez zmian w ustawieniu zbieżności :D tyle że te same osoby potem dziwiły się że opony zjechane nie równomiernie :D
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2011-11-23, 09:31   

no to ze teraz np mam skręcony dosyć nisko a na zimę na maxa do góry
_________________

 
 
piratvento 
Kierowca eLki


Silnik: 1,9 diesel
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 27
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-11-23, 09:40   

miki9a napisał/a:
no to ze teraz np mam skręcony dosyć nisko a na zimę na maxa do góry



pomijając to że zawias Ci się zrobi mega twardy :kosci: i że zwiększa się prawdopodobieństwo że amor wyleje :kosci: to oczywiście że zmieni się zbieżność :faja:
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2011-11-23, 09:51   

no niestety jeżeli śniegu napada tyle co rok temu to nie mam innego wyjścia bo w mieście nie mieszkam tylko na wsi a tu pługi przejeżdżają tylko wtedy jak już niczym nie da się przejechać :mur:
_________________

 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-11-24, 22:22   

A ja Ci proponuję gwint Weiteca bo MTS się sypie... minęło pół roku od momentu jak wymienili mi prawą kolumnę na gwarancji i już słyszę, że stuka... a nie zrobiłem na tym nawet 10kkm... nie kupię drugi raz tego sprzętu :/
_________________
Ventura rolz on...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 12