W końcu udało się znaleźć następce Ventyla Jest to BMW E36 323 sprowadzone ze Szwajcarii. W skrócie:
Rocznik 1996
Silnik M52B25, 2.5 litra, 170KM, 245 Nm
Przebieg 250tys. (chyba oryginał, ostatni wpis w książce serwisowej przy 235tys w grudniu 2009)
Wyposażenie - klimatronik, kontrola trakcji, dwa jaśki, el. szyby i lusterka, ABS, OBC, wspomaganie, centralny zamek.
Co więcej mogę napisać, jest M-pakietowy zderzak i lusterka (które pewnie wylecą), bardzo zadbane wnętrze (nieomal tak jak miałem w Vencie) i 15" alufelgi (przy dobrych wiatrach wpadną niedługo jakieś 17 ). Wrażenie z jazdy niesamowite, silnik ciągnie na każdym biegu od najniższych obrotów. Mam nadzieję że samochód będzie sprawował się tak jak sprawowało się Vento Parę zdjęć z aukcji:
Więcej zdjęć jak umyję samochód Dodam tylko że na żywo prezentuje się dużo lepiej
Lusterka są na szczęcie ori BMW nie żadna wieś ale jakoś do sedana mi nie pasują, no chyba że dojdzie do tego reszta M-Pakietu Zapomniałem dodać że w samochodzie jest całkiem nieźle grające audio, radio JVC KD-G821 a do reszty jeszcze nie dotarłem
Wykładzina jest ok, dywanik jest mocno styrany bo siedzi tam od nowości Zderzak i lusterka były zakładany w Szwajcarii, są nawet na to TUV'y. Widocznie szwajcarowi bardziej podobał się M-Technik niż zwykły i założył, szkoda że nie poszedł za ciosem i nie założył również tylnego zderzak, listw i progów M-Technika No ale cóż nie można mieć wszystkiego
troszku słabo.. nie przepadam za betkami a w szczególności za E36...
co by nie mówić to furka jest zadbana i prezentuje się elegancko. Silniczek też niczego sobie
Ten zadarty wydech mi się nie podoba. Niemniej jednak niech Ci furak służy
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-15, 23:12
ja również jakoś bety średnio lubię, ale egzemplarz wygląda zacnie. Kolorek bardzo fajny no i te lusterka, choć oryginał to przez agrotuningowców takie lustra źle się kojarzą... Dobre koło i nie będzie źle...
troszku słabo.. nie przepadam za betkami a w szczególności za E36...
spyro napisał/a:
ja również jakoś bety średnio lubię
Ja zawsze miałem słabość do tej marki, pomimo tych wszystkich stereotypów. Moja rodzicielka jak zobaczyła czym przyjechałem z wyprawy stwierdziła że wrzuci mi granat do środka i będzie miała sok z burka Ale co tu dużo pisać, dźwięk silnik i prowadzenie tego samochodu rekompensuje wszystko
Lwomati napisał/a:
Ten zadarty wydech mi się nie podoba
No właśnie z tym wydechem to szwajcar dał ciała, to jest wydech remusa z prostymi końcówkami na które nałożone są te zadarte. Będzie trzeba to zdjąć ale wszystko w swoim czasie
spyro napisał/a:
te lusterka, choć oryginał to przez agrotuningowców takie lustra źle się kojarzą...
Tak jak pisałem wcześniej, lusterka prawdopodobnie wylecą i to nie tylko ze względu na wygląd ale bardzo mało w nich widać. Można za nie przytulić dobre pieniądze więc starczy na normalne lustra i jakieś inne gadżety
mateusz_vento napisał/a:
17" Ci wystarczą 18" są troszkę za duże
Jak już dorobię się jakiegoś koła to zdecydowanie będę to 17", kebab leży troszeczkę niżej niż seria więc nie będę szalał ze średnicą koła
mateusz_vento napisał/a:
miałem 318i w takiej samej budzie tylko z 1997
Moja jest z września 96', pierwsza rejestracja pod koniec października
Silnik: 1.9 D Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 341 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-05-16, 10:16
moja była z lipca i też miałem obniżoną 40/40 niby nic takiego kolesie jeżdżą na 19" w takiej budzie i na full glebie no ale ja się przekonałem że nie jest to takie hop-siup na nasze kochane polskie drogi
Wpadły nowe koła, niby nic wielkiego ale od razu zmieniła się prezencja Turasa Koło to RH X-Rad 17x8J, na początek myślę że wystarczy a na przyszły sezon na tył poszukam dwóch 10J
silnik ciągnie na każdym biegu od najniższych obrotów.
Masz Vanosa? (chodzi o zmienne fazy rozrządu)
Kolorek fajny, ale też mi jakoś te beemki się nie widzą, e46 już ładniejsze ale to moje zdanie A powiedz mi jeszcze jedną rzecz, bo zawsze mnie to ciekawiło, jak się wsteczny wrzuca?
W VW jak wrzucasz wsteczny to wciskasz drążek i wbijasz w miejsce jedynki, w BMW zamiast wciskać odciągasz go w lewą stronę aż wskoczy w swoje miejsce i dajesz do przodu A Vanos to standard w R6 od 92 roku więc żadna rewelacja, więcej do psucia
w BMW zamiast wciskać odciągasz go w lewą stronę aż wskoczy w swoje miejsce i dajesz do przodu
no to teraz już wiem
Bartek napisał/a:
więcej do psucia
no i do spalania pewnie też. A spytam, jakbyś mógł sprawdzić elastycznośc tego silnika, a jeszcze lepiej, jakbyś nagrał przyspieszenie:
-od 60-100 na czwórce, wciskając od razu gaz w podłogę
-od najniższych obrotów na dwójce (jak samo auto się na dwójce toczy bez gazu) i wciskając również gaz w podłogę - chodzi mi jak zbiera się od dolnej granicy ten vanos.
Vanos załącza się przy około 4 tys obrotów, wtedy czuć wyraźną poprawę przyspieszenia (wciska w fotel). Ja mam silnik M52 z aluminiowym blokiem, podobno z dołu zbiera się lepiej od starego M50, jak będę miał chwilę to nagram jak to się zbiera. Co do spalania, mój silnik jest podobno jednym z oszczędniejszych R6 w gamie BMW z tamtych lat, przy dosyć ostrej jeździe w mieście łyka 13-14 litrów, przy normalnej bez kręcenia silnika pod czerwoną kreskę na obrotomierzu około 12 ( mi się jeszcze nie zdarzyło ). W trasie zszedłem poniżej 9 jadą 120-130km/h.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-07-22, 11:44
vento bylo ładniejsze bemka nie przepadam za tym modelem ale wazne aby Ci dobrze służył kolorek mi sie podoba moc tez ładna Powodzenia w eksploatacji Bezawaryjnosci
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
eee to bez rewelacji wcale... myślałem, że to działa od najmniejszch obrotów, że nie ma żadnej dziury w przyspieszeniu, że ładnie będzie ciagnęło, a tu widzę, ze dupa
Nooo, ale mimo wszystko jak będziesz miał czas to mi nagraj te filmiki jak się zbiera bo i tak jestem ciekaw jak to idzie.
eee to bez rewelacji wcale... myślałem, że to działa od najmniejszch obrotów, że nie ma żadnej dziury w przyspieszeniu, że ładnie będzie ciagnęło, a tu widzę, ze dupa
Vanos działa jak każde zmienne fazy rozrządu, tu nie chodzi o to żeby szedł z dołu tylko o to żeby poniżej 4tys. mniej palił a jak chcesz przy... to faza się zmienia i jest jazda
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-11-06, 20:37
Cytat:
eee to bez rewelacji wcale... myślałem, że to działa od najmniejszch obrotów, że nie ma żadnej dziury w przyspieszeniu, że ładnie będzie ciagnęło, a tu widzę, ze dupa
Czy ja wiem....smigałem tym w weekend z tym że w 523i e39.....silnik jest naprawde elastyczny......smiem twierdzić że ta wolnossąca benzyna lepiej się zbiera z 1500 obrotów niż uturbiony AGR z 2500, dalej porównania juz nie ma
No i to faktycznie pije 12 litrów gazu, więc jest git, jedyna wada to dwumas, ale ponoć nie siada tak jak w uturbionych jednostkach.......ładna buda.....konkretne serducho pod maską. które rwie do przodu......także gratuluję zakupu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum