Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Potrzebuje szybkiej pomocy !
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-10-28, 18:04   Potrzebuje szybkiej pomocy !

Przejdę od razu do setna ! dzisiaj zrobiłem autem 150 km po pół godzinnej przerwie znów miałem jechać, odpaliłem auto na parkingu ruszam i po 10 m zaczyna szarpac i gasnie, ;/ odpalam i to samo na wolnych obrotach chodzi ładnie lecz gdy chcę dodać gazu auto przebiera na 200/300 obr/min i gasnie tak samo na gazie i na benzynie ;/ auto było tankowane dzisiaj LPG od pełna i 15 l benzyny.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-10-28, 18:14   

Na mój gust to masz problem z cewka zapłonową, na krótkich ocinkach działała poprawnie, a po przejechaniu 150 km troche się dogżała i mogła skończyć swój żywot. Ale poczekaj na opinie innych, chyba że masz cewkę na podmianę do sprawdzenia.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-10-28, 18:19   

myślałem też że to może awaria przepustnicy ;/

albo kable od cewki zapłonowe może ;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2012-10-28, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adam łódź 
Ventofan


Silnik: 1.8 GL ABS
Wiek: 46
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 124
Skąd: ŁÓDŹ
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-28, 18:43   

Sprawdź kopułkę i palec u mnie palec się rozleciał ze starości i takie miałem objawy
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-10-28, 18:58   

jaką kopułkę jaki palec ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
adam łódź 
Ventofan


Silnik: 1.8 GL ABS
Wiek: 46
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 124
Skąd: ŁÓDŹ
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-28, 20:53   

Masz ON czy PB??? Kopułka tam gdzie dochodzą przewody zapłonowe a palec jest jak zdejmiesz kopułkę
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2012-10-28, 20:58   

a może po prostu przejechałeś po wodzie i coś co jest nieszczelne lub zużyte dostało wody i się zawilgociło.....
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-10-28, 21:01   

adam łódź napisał/a:
Masz ON czy PB???

adam łódź, czytaj uważnie temat bo kolega napisał
majkel00230 napisał/a:
auto było tankowane dzisiaj LPG od pełna i 15 l benzyny.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-10-29, 13:02   

Możliwe jest że rozrząd się przestawił ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-10-29, 21:27   

zdejmij osłonę i sprzwdź w jakiej kondycji i naciągu masz pasek, jak z oporem przekręcasz go między kołami o 90stopni to raczej nie miał prawa się przestawić
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-10-29, 22:17   

to raczej nie pasek, wieczorem zszedłem aby odpalić może zmienił zdanie z awarią.. auto znów hasło przy dodawaniu gazu nagle załapało i normalnie wziołem kolegę na przejażdżkę (aby miał kto pchać jak zgasnie) ;p i zrobilismy 5 km auto chodziło bez zarzutu ale też tak było dzisiaj w południe i później znów zaczeło przebierać ;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-10-29, 22:44   

Ja bym obstawial krokowca chociaz takie cos jak sie nie widzi to takie gdybanie moze to moze tamto sprawdz uklad dolotowy i podcisnienie czy szczelne bo tam moze tkwic problem.
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-10-29, 23:29   

jak sprawdzić podciśnienie... ? ja obstawiam że to cewka albo przewody z cewki do świec . ale potwierdzę to u mechanika.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-11-01, 13:35   

Panowie świece wymienione na NGK, przewody zapłonowe na nowe Bosha, lecz usterka dalej trwa ;/ i na gazie i na benzynie, VAG nie wykazał żadnych błędów, tylko podczas sprawdzenia na wykresach podczas tych spadków obrotów przy dodaniu gazu skacze wykres wtrysków, czy to ma jakieś znaczenie czy zawsze powinien skakać przy spadków obrotów a przyczyną spadków jest co innego. Pomóżcie bo go porąbie !
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2012-11-01, 13:49   

Jest duzo mozliwosci moze siada cewka, moze krokowiec, moze czujnik halla, mozna by gdybac nie trac kasy na kupowanie czesci bo to nic nie da jedz do porzadnego elektryka to ci ogarnie auto napewno :]
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-01, 16:08   

Ja bym typował:
1. Luz na kole pasowym rozrządu na wale, brejdak tak miał w 1.8, raz chodził dobrze raz źle. Dopiero jak rozbieralismy na zlom to sie okazało.
2. Może to i głupie, ale może masz zapchany filtr powietrza...?
3. Nieszczelność dolotu, może gdzieś lapie lewe powetrze, może gdzieś pękł.
4. Cewka.
5. Luz na aparacie zapłonowym.

PS. Wiem, że niektóre rzeczy są jakby mało prowdopodobne, ale może warto sprawdzić.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-11-02, 08:08   

Kruchy69,

dolot i filtr powietrza sprawdzałem,

dziś stwierdziłem, że faktycznie lepiej oddać mechanikowi niż poklei wszystko wymieniać...

i znając życie to będzie jakaś banalna usterka :faja:
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2012-11-02, 10:40   

Noi dobrze myslisz szkoda kasy :]
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-11-03, 13:18   

Sprawa wyjaśniona :> i bez mechanika ;> uszkodzony przewód czujnika położenia wału korbowego ;> nowy już zamówiony więc tylko przyjdzie wymiana i gazzzz ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-03, 18:22   

kurfa, bez kitu. :D Ten przy kole zamachowym...?
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-11-03, 22:30   

Kruchy69, dokładnie ;> przy ruszaniu było najgorzej bo silnik bardzo wibrował i wtedy kabel najmniej łączył ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9