Wysłany: 2012-10-28, 18:04 Potrzebuje szybkiej pomocy !
Przejdę od razu do setna ! dzisiaj zrobiłem autem 150 km po pół godzinnej przerwie znów miałem jechać, odpaliłem auto na parkingu ruszam i po 10 m zaczyna szarpac i gasnie, ;/ odpalam i to samo na wolnych obrotach chodzi ładnie lecz gdy chcę dodać gazu auto przebiera na 200/300 obr/min i gasnie tak samo na gazie i na benzynie ;/ auto było tankowane dzisiaj LPG od pełna i 15 l benzyny.
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-10-28, 18:14
Na mój gust to masz problem z cewka zapłonową, na krótkich ocinkach działała poprawnie, a po przejechaniu 150 km troche się dogżała i mogła skończyć swój żywot. Ale poczekaj na opinie innych, chyba że masz cewkę na podmianę do sprawdzenia.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-10-29, 21:27
zdejmij osłonę i sprzwdź w jakiej kondycji i naciągu masz pasek, jak z oporem przekręcasz go między kołami o 90stopni to raczej nie miał prawa się przestawić
to raczej nie pasek, wieczorem zszedłem aby odpalić może zmienił zdanie z awarią.. auto znów hasło przy dodawaniu gazu nagle załapało i normalnie wziołem kolegę na przejażdżkę (aby miał kto pchać jak zgasnie) ;p i zrobilismy 5 km auto chodziło bez zarzutu ale też tak było dzisiaj w południe i później znów zaczeło przebierać ;/
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 2.8 AAA Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 396 Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-10-29, 22:44
Ja bym obstawial krokowca chociaz takie cos jak sie nie widzi to takie gdybanie moze to moze tamto sprawdz uklad dolotowy i podcisnienie czy szczelne bo tam moze tkwic problem.
Panowie świece wymienione na NGK, przewody zapłonowe na nowe Bosha, lecz usterka dalej trwa ;/ i na gazie i na benzynie, VAG nie wykazał żadnych błędów, tylko podczas sprawdzenia na wykresach podczas tych spadków obrotów przy dodaniu gazu skacze wykres wtrysków, czy to ma jakieś znaczenie czy zawsze powinien skakać przy spadków obrotów a przyczyną spadków jest co innego. Pomóżcie bo go porąbie !
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2012-11-01, 13:49
Jest duzo mozliwosci moze siada cewka, moze krokowiec, moze czujnik halla, mozna by gdybac nie trac kasy na kupowanie czesci bo to nic nie da jedz do porzadnego elektryka to ci ogarnie auto napewno
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-01, 16:08
Ja bym typował:
1. Luz na kole pasowym rozrządu na wale, brejdak tak miał w 1.8, raz chodził dobrze raz źle. Dopiero jak rozbieralismy na zlom to sie okazało.
2. Może to i głupie, ale może masz zapchany filtr powietrza...?
3. Nieszczelność dolotu, może gdzieś lapie lewe powetrze, może gdzieś pękł.
4. Cewka.
5. Luz na aparacie zapłonowym.
PS. Wiem, że niektóre rzeczy są jakby mało prowdopodobne, ale może warto sprawdzić.
Sprawa wyjaśniona i bez mechanika ;> uszkodzony przewód czujnika położenia wału korbowego ;> nowy już zamówiony więc tylko przyjdzie wymiana i gazzzz ;p
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum