Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gasnacy silnik 2.0 AGG
Autor Wiadomość
piotrpotrzebny 
Autostopowicz
KieroVWnik



Silnik: 1z
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Doncaster / Tychy
Wysłany: 2012-08-28, 10:49   Gasnacy silnik 2.0 AGG

WItam. Mam pytanko.. gdy samochod jest zimny musze odpalac go z gazem, po czym bardzo powoli i delikatnie go puszczac by nie zgasl. Kazde 'spuszczenie' z gazu na luzie spowoduje zatrzymanie silnika. Poza tym zauwazylem jeszcze iz jak silnik osiagnie juz temperature robocza to i tak musze odpalac go z gazem, zeby nie czekac pol minuty az odpali...
Rzeczy (ktore mogly miec zwiazek) jakie wymienilem od momentu kupienia (kwiecien 2012):
-swiece
-przewodow wys napiecia
-kopulki i palca.

Ma ktos pomysly z czym moga byc zwiazane ww objawy?
Dzeiki wielkie!
 
 
piotrpotrzebny 
Autostopowicz
KieroVWnik



Silnik: 1z
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Doncaster / Tychy
Wysłany: 2012-08-28, 11:41   

Jeszcze jedna rzecz, ktora zauwazylem i mnie dosc martwi.. Mianowiie zamulanie silnika. Gdy dodam mu zbyt duzo gazu podczas jazdy silnik nie chce zbytnio ciagnac, robi to dopiero w momencie odpuszczenia gazu...
Jakies pomysly?
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-08-28, 16:33   

Najlepiej byłoby zacząć od VAG-a. Możliwe, że coś pokaże i oszczędzi Ci wymieniania wszystkiego po kolei aż w końcu się uda, co może być zbyteczne. ;)
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Mokas93 
Autostopowicz
USA



Silnik: 2000
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 1
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-11-08, 12:42   

witam mam taki sam problem jak kolega "piotrpotrzebny" po podłączeniu do komputera wyskoczyło ze do wymiany jest sonda lambda . Czy jest to możliwe se sonda może tworzyć takie dziwne zachowanie silnika bo nie wiem czy wymieniać czy może po prostu ją jakoś odpiąć i sprawdzić co będzie się działo z obrotami i czy jest sen wymiany . Pomocy bo jestem w tych tematach zielony .
_________________
Volkswagen Jetta MK3 USA
 
 
piotrpotrzebny 
Autostopowicz
KieroVWnik



Silnik: 1z
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Doncaster / Tychy
Wysłany: 2012-11-20, 12:43   

wiatm ponownie. troche malo czasu ostatnio mialem stad tez takie opoznienie w odp.
podlaczalem ventyla pod vaga, jednakze wskazuje on na perfekcyjny stan mojego samochodu...
wiec jak mysle, czas na wydawanie pieniedzy na naprawe metoda prob i bledow...
_________________

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-11-23, 19:52   

Mokas93, tak sonda podaje dane na komputer o jakości i mieszance spalin i dzięki tym danym jest regulowana mieszanka paliwa wtryskiwanego, sprawdźcie czy iskra jest na każdą świece, czy przewód od sondy lambda nie jest przetarty lub przepalony,czy w dolot jest szczelny, czy nie ma tam wilgoci itp,

pospawdzajcie troche sami zamiast od razu wydawac kase na "specjalistow" którzy mogą nic nie zrobić a zabrać $
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
piotrpotrzebny 
Autostopowicz
KieroVWnik



Silnik: 1z
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Doncaster / Tychy
Wysłany: 2012-11-23, 22:51   

majkel00230 napisał/a:
Mokas93,
pospawdzajcie troche sami zamiast od razu wydawac kase na "specjalistow" którzy mogą nic nie zrobić a zabrać $

Wlasnie po to piszemy na forum by dowiedziec sie od czego zaczac :)
Nie mam tu niestety garazu i przy glownej ulicy ciezko sie cokolwiek robi, uwierz... :)
W kazdym razie dzieki za odpowiedz w wolnej chwili zajrze:)
_________________

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-11-24, 14:47   

piotrpotrzebny, do sprawdzenia czy iskra jest na każdej świecy i czy kable nie przetarte od sondy itp nie jest potrzebny garaż ;> wiem co mówię bo też ostatnio miałem kilka awarii a studiuje wynajmuje mieszkanie w bloku a garaż 100 km ode mnie ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
piotrpotrzebny 
Autostopowicz
KieroVWnik



Silnik: 1z
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Doncaster / Tychy
Wysłany: 2012-11-29, 20:46   

Witam Panowie. Dzieki pomocy uzytkownikow f.vwg.pl :brawa: udalo mi sie znalesc przyczyne ww zachowan samochodu..
Otoz winowajca byl uszkodzony nastawnik przepustnicy. Wymiana jej przyniosla oczekiwany efekt i w koncu po roku meczarni moge sie cieszyc pieknym plynnym przyspieszaniem i odpalaniem auta na doptyk :)
pozdro
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12