Witam.Mam prosbe o pomoc,od pewnego czasu mam problem z odpaleniem pupila,zaczeło się gdy było ciepło już wtedy nie chciał zaskoczyc myslałem ze zatankowałem złe paliwo,wymieniłem filtr paliwa i zatankowałem auto do pełna ale nie pomogło,wymieniłem swieczki na beru,ale musze do długo krecic zeby odpalił a latem słyszałem dziwne piski z rozrusznika od czasu do czasu.Jak go dziś odpaliłem to nawet jak się zagrzał i go zgaliłem to miał problem z odpaleniem.Prosze o jakies sugestie
_________________
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-13, 13:39
Kruchy69, z profilu krystiano89, wynika że ma 1.9 TDI więc przewody, kopułka i palec odpadają napewno Ja bym radził zacząć od wymiany fitra paliwa a potem sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu kiedy uda się odpalić. Też tak miałem kidy obcinało mi klin na kole rozrządu na wale korbowym, rozrząd mi się przestawiał o 20 stopni i ciężko odpalał i dymił na biało. Ewentualnie jak na zimno dobrze odpala, a na ciepło nie chce to proponóje odpiąć czujnik temperatury przy głowicy i jak wtedy sie poprawi odpalanie na ciepłym to oznacza że kończy się pompa wtryskowa i wtedy można ją regenerować, kupić drugą lub wgrać nowy soft z wyższą dawką startową na ciepłym silniku, a przy okazji można dodać kilka KM
tylko gdy by mi zerwało klin na kole rozrządu to byłby finał dla tego silnika,zrobiłem mały rekonesans i dotarło do mnie info ze to może być elektro zawór w pompie który się przycina i odcina dopływ paliwa do pompy
Witam udało mi się uszczelnic pompe wtryskową,elektrozawór jest dobry a kont wtrysku i dawki rozruchowej jest taki jaki powinien być,poradzcie cos czemu nadal nie chce palic klin na pompie jest cały a chce uniknac kosztów regeneracji a niewiem czy warto kupowac na alegro używana pompe wtryskową????
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2013-01-11, 20:31
sprawdz czy podaje odpowiednia ilos ropy... odkrec rurke od wtrysku sterujacego... wogole sprawdz takowy wtysk..... sprawdz prawidlowosc rozrzadu jezeli nie bedzie odpowiedniego cisnienia to lipaaa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum