Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Niechce odpalic
Autor Wiadomość
krystiano89 
Kierowca eLki



Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: CZELADZ
Ostrzeżeń:
 2/3/6
  Wysłany: 2012-12-12, 18:00   Niechce odpalic

Witam.Mam prosbe o pomoc,od pewnego czasu mam problem z odpaleniem pupila,zaczeło się gdy było ciepło już wtedy nie chciał zaskoczyc myslałem ze zatankowałem złe paliwo,wymieniłem filtr paliwa i zatankowałem auto do pełna ale nie pomogło,wymieniłem swieczki na beru,ale musze do długo krecic zeby odpalił a latem słyszałem dziwne piski z rozrusznika od czasu do czasu.Jak go dziś odpaliłem to nawet jak się zagrzał i go zgaliłem to miał problem z odpaleniem.Prosze o jakies sugestie
_________________

 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-13, 13:18   

A przewody WN, kopułka i palec zmieniałeś...?
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-13, 13:39   

Kruchy69, z profilu krystiano89, wynika że ma 1.9 TDI więc przewody, kopułka i palec odpadają napewno :P Ja bym radził zacząć od wymiany fitra paliwa a potem sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu kiedy uda się odpalić. Też tak miałem kidy obcinało mi klin na kole rozrządu na wale korbowym, rozrząd mi się przestawiał o 20 stopni i ciężko odpalał i dymił na biało. Ewentualnie jak na zimno dobrze odpala, a na ciepło nie chce to proponóje odpiąć czujnik temperatury przy głowicy i jak wtedy sie poprawi odpalanie na ciepłym to oznacza że kończy się pompa wtryskowa i wtedy można ją regenerować, kupić drugą lub wgrać nowy soft z wyższą dawką startową na ciepłym silniku, a przy okazji można dodać kilka KM :diabeł:
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
Ostatnio zmieniony przez wojtas83 2012-12-13, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-13, 13:42   

o kurde, ale fail :D zmyliły mnie swiece :D to w takim razie zrób tak jak pisze wojtas83, :D
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2012-12-13, 14:04   

No dałeś czadu...
 
 
krystiano89 
Kierowca eLki



Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: CZELADZ
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-12-17, 16:38   

tylko gdy by mi zerwało klin na kole rozrządu to byłby finał dla tego silnika,zrobiłem mały rekonesans i dotarło do mnie info ze to może być elektro zawór w pompie który się przycina i odcina dopływ paliwa do pompy
_________________

 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-17, 20:31   

chodzi o to że nie musi go ściąć do końca bo w tdi nie jest zwykły klin jak w bemzynie i lubi się luzować to kółko
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
krystiano89 
Kierowca eLki



Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: CZELADZ
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-12-18, 16:18   

oki rozumiem dzis próbowałem go znów odpalic ale prócz smrodu ropy z wydechu to nic nie uzyskałem:)
_________________

 
 
krystiano89 
Kierowca eLki



Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: CZELADZ
Ostrzeżeń:
 2/3/6
  Wysłany: 2013-01-11, 19:53   

Witam udało mi się uszczelnic pompe wtryskową,elektrozawór jest dobry a kont wtrysku i dawki rozruchowej jest taki jaki powinien być,poradzcie cos czemu nadal nie chce palic klin na pompie jest cały a chce uniknac kosztów regeneracji a niewiem czy warto kupowac na alegro używana pompe wtryskową????
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2013-01-11, 20:31   

sprawdz czy podaje odpowiednia ilos ropy... odkrec rurke od wtrysku sterujacego... wogole sprawdz takowy wtysk..... sprawdz prawidlowosc rozrzadu jezeli nie bedzie odpowiedniego cisnienia to lipaaa
_________________
"SZEWCIO"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 8