Witam wszystkich Otóż zastanawiałem sie nad wymianą tarcz z przodu (tył-bębny), na jakieś bardziej efektywniejsze, wentylowane... Może ktoś z Was podzieli sie ewentualnymi informacjami. Jaki zacisk jakie klocki jakie tarcze, a może zacisk może zostać ten sam Co o tym myślicie? 1993r, 1,9TD 55kW 75KM
wymień porostu na takie jakie są bo do takiego silnika jak masz najlepsze jest fabryczne rozwiązanie takie jest moje zdanie ewentualnie poczytaj tutaj http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=1086
_________________
Ostatnio zmieniony przez Mateush 2013-03-20, 15:21, w całości zmieniany 1 raz
wymień porostu na takie jakie są bo do takiego silnika jak masz najlepsze jest fabryczne rozwiązanie takie jest moje zdanie ewentualnie poczytaj tutaj http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=1086
Właśnie problem w tym ze to złe fabryczne rozwiązanie strasznie się grzeja nie raz przy gwałtowniejszym hamowaniu Muszę odpuścić bo już coraz mocniej trzęsie kierownicą i w aucie coraz głośniej przegrzane nie sa zawieszenie całe. Miałem to i na starych i nowych tarczach. Widzialem ze nie jeden narzeka na dość słabe hamowanie w przypadku z abs pewnie będzie inaczej. Ten temat Co mi wysłałes już czytałem Ale nie Jestem pewny czy pasują do 93r. Ale dzięki ze opinię:)
Ja mam abs w swoim i jak jest ślisko to fakt ciężko się zatrzymać ale jak jest sucho to powiem Ci ze na oryginalnych hamulcach przy 100km/h puszczam kiere i zatrzymuje się prościutko równomiernie bierze przód i tył. I naprawdę jestem zadowolony. A co do trzęsienia kierownicą to miałem to przed wymianą przegubów i sprawdź to zanim się wykosztujesz
i tak będzie najtaniej bo szkoda tyle siana ładować, patrzyłem na alledrogo teraz na zestawy to ceny jak za kompletne zawieszenie, a to tylko hamulce na sam przód.
No niestety coś kosztem czegoś Jeszcze w Niemczech poszukam na e-bay. Ale coś Muszę z tym zrobić:) Ale Jeszcze może ktoś ma jakieś patenty:)
_________________
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-20, 16:40
Nacinane tez beda sie przegrzewały, bo sa małe poprostu. Szukaj zestawu 256mm, czyli takie jakie były w TDI, a na tyl tarcze. Taki zestaw gwarantuje porządne hamowanie. Ja mam taki zestaw i nawet jezdzac po torze to dawały rade, nie było tak, zeby w któryms miejscu kucneły.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-03-20, 18:18
Nie kupuj zadnego badziewia nacinanego, proponuje poszukac golfa 3GT na zlomie, kupic zwrotnice, zaciski do tego ,to jest zestaw na 256mm z przodu, do tego proponuje tarcze ate i klocki ate lub lpr, na tyl to samo z golfa GT ja regenerowalem cala belke i przekladalem i mam z tyly tarcze a mialem bebny, na tyl to jest bodajze tarcza 239mm i tak samo polecam ate, przy zmianie zwrotnic z przodu wiadomo ze trzeba lozyska nowe, mam taki zestaw i hamuja o wiele lepiej kiedys zeszlem ze 160km/h do zera prawie i nie trzeslo, zagrzac wiadomo troche sie zagrzaly ale na seryjnych pewnie w tamtej sytuacji wjechal bym gosciowi na podworko
Bardzo dobry pomysł ile czasu zajęła Ci robota? Co do tego hamowania to ja sie właśnie obawiam wjechać komuś na podwórko raz gdy miałem awaryjke ze 160km/h to naprawde sie nagimnastykowałem żeby uniknąć wypadku... Wiadomo często sie zdarzają jakieś patafiany a ja wole dmuchać na zimne... Jeszcze jakbyś mnie mógł poinformować ile mniej więcej wydałeś na to kasy?
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-03-20, 19:22
Jak masz wszystko to tydzien i masz zrobione
Ja kupilem calego golfa GT za 600zl takze czesci mialem po taniosci.
Jesli chodzi o tarcze klocki itp to tak
tarcze ate 350zl
klocki lpr 170zl
lozyska skf 180zl
komplety naprawcze zaciskow 36zl
Do tego dochodza graty na tyl tarcze lozyska itp,
Noi nie wiadomo ile gosciu ci powie na zlomie za zwrotnice jarzma i zaciski
Tanio nie jest ale warto
Eee Spoko, Spoko w dwóch klockach sie zmieszcze Czyli dobrze zacząłem kombinować po Twojej poradzie szukając GT za grosze No to teraz urlop, czas i miejsce Wielkie Dzięki za wszelkie informacje
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-03-20, 20:33
vwjanekvento napisał/a:
Nie kupuj zadnego badziewia nacinanego, proponuje poszukac golfa 3GT na zlomie, kupic zwrotnice, zaciski do tego ,to jest zestaw na 256mm z przodu, do tego proponuje tarcze ate i klocki ate
Oooo, zdecydowanie polecam swapa 239mm->256mm, robi się naprawdę przyjemnie, mi do pełni szczęścia tylko ABS brakuje. Większych do tej mocy nie ma sensu dawać, poza tym od jakiejś tam średnicy robi się problem z felgami. Fakt faktem, że trzeba od razu wymieniać zwrotnice, a co za tym idzie łożyska, a to zaraz sworznie też by wypadało, ale jak się bawić to się bawić, drzwi wyje***, okno wstawić
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-03-20, 21:26
Co do hebli to do mocy jaką posiada desax, 256mm w zupełności wystarczą wentylowane. I spokojnie 14" wchodzą, ale już na 13"nie pojedziesz. A gdybyś chciał większe np 280mm to wtedy koło poniżej 15" nie zejdziesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum