Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: wojtas83
2015-03-11, 22:11
VW VENTO by PAWEŁ
Autor Wiadomość
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-05-16, 20:30   

Z dekielkami miałem troche pracy, bo chciałem to zrobić najtańszym kosztem ;) Stare dekielki rozdzieliłem na pół, wyczyściłem tą część przezroczystą, na której była naklejona stara naklejka. Następnie narysowałem w programie emotki i zaniosłem do najbliższego studia reklamy. Wydrukowałem jako naklejkę wewnętrzną no i nakleiłem na szybkę dekielka, później całość skleiłem, i gotowe. Kosztowało mnie to wszystko 5zł.
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-21, 18:33   

Jakby ktoś był zainteresowany to moje vento jest od dziś do sprzedania:

http://otomoto.pl/volkswagen-vento-C29986050.html
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-07-21, 20:03   

Czemu sprzedajesz? :(
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-21, 20:24   

Szukam czegoś z mocniejszym motorem, i pewnie to będzie audi 100 2.8v6 o ile znajdę ciekawy egzemplarz. Jeśli nie sprzedam venta w tej cenie, to będę jeździł dalej ;)
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-21, 20:41   

Praktycznie cały weekend spędzony był przy pracach z ventkiem(polerowanie, woskowanie), ale warto było :)

Kilka fotek, pewnie niektóre powtórzą się w ogłoszeniu.














 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-07-21, 21:52   

a co te lewe tylne drzwi mają taki inny odcień koloru
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-22, 16:48   

Pewnie malowane były, z takimi go kupiłem. A że rdza na drzwiach nie wychodzi, to nie chciałem tego ruszać. Tylko właśnie szyba w tych drzwiach jest z innego rocznika, reszta '92.
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-04, 20:55   

Czym smarujesz zderzaki i listwy jeśli można wiedzieć? :]
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-08-04, 23:34   

Właśnie jestem na etapie szukania odpowiedniego środka :P Akurat na zdjęciach leży AutoGlym Bumper Care. Ładnie wygląda, dość długo się trzyma i ładnie kropelkuje ;) Ja jestem zwolennikiem środków dających satynowe/matowe wykończenie, nie lubie jak się za mocno błyszczy, oprócz lakieru oczywiście :P A ty co stosujesz do plastików?
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-05, 22:16   

Paweł_R napisał/a:
A ty co stosujesz do plastików?

Heh, dokładnie to samo, czyli AG Bumpera :P Zawsze był spoko, ale ostatnio jakieś dziwne rzeczy z nim się dzieją - na drugi dzień po nałożeniu wygląda jakbym nałożył go tylko miejscowo, a reszta zderzaka jest jakby sucha. Zazwyczaj mam tak tylko na tylnym zderzaku, pojawiają się takie jakby tłuste krechy, nie wiem o co chodzi. Przejechałem nawet wszystkie plastiki delikatnie opalarką, ale nie pomogło. Znajomy stosował jeszcze coś z ValetPro, niestety nie znam nazwy, efekt był nawet lepszy jak przy AG, nie wiem tylko jak z trwałością. Na pewno nie polecam Nielsena SAS ;) Sam myślę teraz nad Dionysus Trim Glitz.
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-08-05, 23:12   

Cytat:
ale ostatnio jakieś dziwne rzeczy z nim się dzieją - na drugi dzień po nałożeniu wygląda jakbym nałożył go tylko miejscowo, a reszta zderzaka jest jakby sucha. Zazwyczaj mam tak tylko na tylnym zderzaku, pojawiają się takie jakby tłuste krechy, nie wiem o co chodzi.


Ciekawe czemu tak się dzieje, a przed nałożeniem plastiki czyścisz szamponem?, może spróbuj APC, żeby je dokładnie doczyścić i zaaplikować jeszcze raz. Nie wiem w sumie. A po innych dressingach jest podobnie? Może już plastik się przejadł bumperem i domaga się czegoś nowego :D

Cytat:
Na pewno nie polecam Nielsena SAS


O dobrze wiedzieć bo się nad nim zastanawiałem. A to czemu nie polecasz? Trwałość, efekt Cię nie zadowalił?

A tak odchodząc o tematu zderzaków, na deskę rozdzielczą co nakładasz? Bo u mnie takie dziwne plamy się robią po sonaxie extreme mat. Wcześniej dokładnie umyłem deske APC. Zależy mi najbardziej na matowym efekcie, żeby deska mi się w szybie nie odbijała :P
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-06, 10:14   

Paweł_R napisał/a:
A po innych dressingach jest podobnie?

Właśnie mam resztkę jakiegoś innego specyfiku i po nim nie ma nic. Dostałem to bardzo dawno temu na myjni w małej buteleczce i teraz nie wiem jak to się zwie. Tylko tyle, że po tym się świeci jeszcze bardziej niż po AG i jest bardziej tłuste, ale trzyma się jeszcze dłużej. Nie wiem czy te plamy to nie wina wody, która siedzi w zakamarkach i jak jadę gąbką to zdarzy się, że rozetrę jakąś kropelkę.

Paweł_R napisał/a:
O dobrze wiedzieć bo się nad nim zastanawiałem. A to czemu nie polecasz? Trwałość, efekt Cię nie zadowalił?

I jedno i drugie. Efekt był taki, że plastiki po kilku godzinach robiły się matowe, ale jednocześnie jasne, nie trzymały czerni :dół:

Paweł_R napisał/a:
na deskę rozdzielczą co nakładasz?

Jechałem plakiem, ale po pomalowaniu wszystkich jasnych plastików we wnętrzu w czarny mat też chce się przerzucić na coś bardziej matowego. Zastanawiam się nad Megs'em Natural Shine Protectant. Tu masz foty nawet jak wygląda na desce Venta, MarkFoxx testował ;) http://forum.vwvento.org/...p=255898#255898
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-25, 13:32   

Czas na odkurzenie tematu, który dawno nie był aktualizowany. Ostatnio vento znajdowało się w dziale giełda, ze względu na awarię silnika, lecz ze względu na brak zainteresowania zdecydowałem się zostawić auto, ale czy to była dobra decyzja - okaże się :P Najśmieszniejsze jest to, że diagnoza mechanika była błędna -silnik nie był zatraty! Ale czemu nie odpalił nie wiadomo. Gdy auto przetransportowałem lawetą do domu, po jakimś czasie poszedłem do garażu i vento odpaliło :D Od razu pojechało na warsztat na wymianę uszczelki pod głowicą, która już była wypalona od dłuższego czasu. Naprawa jednak poszła o krok dalej, został wykonany remont kapitalny silnika z wymianą pierścieni, panewek, rozrządu, świec, filtrów, oleju, kompletnej regeneracji głowicy itp. Pochłonęło mnie to sporo gotówki, pewnie za to kasę wstawił bym sobie ABS'a. No, ale jest jak jest, teraz mam zdrowego AAM'a :D Parę rzeczy jeszcze jest do zrobienia, ale to niedługo jak, odłoży się parę groszy;)
Vento dostało mega prezent na święta, bo odebrałem go w Wigilię :) Mam nadzieję, że się odwdzięczy mi bezproblemową eksploatacją przez kolejne tysiące kilometrów.

Na wiosnę są plany z blacharką - progi. Później przyjdzie czas na inne mody do venta :)

Teraz póki jeszcze śniegu nie ma, autko nawoskuje, żeby lakier miał dobrą ochronę na zimę. Niedługo zamieszczę aktualne zdjęcia.

Wesołych Świat! Pozdrawiam :)
 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-12-25, 14:17   

Autko na pewno Ci się odwdzięczy choć może postrzelać trochę fochów bo jednak chciałeś sprzedać :P
_________________
Ventura rolz on...
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-25, 17:25   

Trzeba było od razu załozyć wałek od 2E, portki równiez od 2e i silnik był dopiero odżył.
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-12-25, 17:36   

Hormon, sam wałek z portkami naprawdę aż tyle dają? Bo ja właśnie się do tego przymierzam(sterownik z abs, wałek i portki), tyle że z garażu dopiero na wiosnę wyjadę. Bo teraz w aam denerwuje mnie, że zamiast wraz ze wzrostem obrotów autko było żwawsze to jest odwrotnie.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2013-12-25, 17:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-25, 18:55   

Już musztarda po obiedzie :D Moje 75KM, daje radę, to normalnej jazdy wystarczy :D
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-12-25, 19:57   

tom cio, mogę ci swapa AGG sprzedać :P
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-12-25, 23:28   

Przemek, dzięki za info ale wolę trochę więcej uzbierać i od razu zapodać coś lepszego. A aam będzie taką zabawką, mam już paliwo lotnicze, zobaczymy jak będzie :P
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2013-12-25, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-12-26, 12:43   

Paweł_R, dobra decyzja :oklaski: , widać że auto masz zadbane i szkoda by było żeby trafiło w nieodpowiednie ręce :połbie: . Teraz z silnikiem masz kilka lat z głowy i możesz działać inne rzeczy przy vencie ;)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-26, 12:58   

Serce zdrowe i to najważniejsze :] Resztę się powoli zrobi.

tom cio napisał/a:
mam już paliwo lotnicze, zobaczymy jak będzie

Będzie, będzie :D Ale po zaworach ;)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-26, 20:31   

tom cio napisał/a:
Hormon, sam wałek z portkami naprawdę aż tyle dają? Bo ja właśnie się do tego przymierzam(sterownik z abs, wałek i portki), tyle że z garażu dopiero na wiosnę wyjadę. Bo teraz w aam denerwuje mnie, że zamiast wraz ze wzrostem obrotów autko było żwawsze to jest odwrotnie.


Róznica na pewno jest odczuwalna, ale dokładnie musiała by hamownia pokazać.
_________________

 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-26, 21:03   

Dzięki chłopaki za opinie.

Cytat:
widać że auto masz zadbane

No powiedzmy, że trochę mam :P Dużo mu jeszcze brakuje, ale to z czasem się zmieni.

Cytat:
Serce zdrowe i to najważniejsze :]

Dokładnie tak ;)
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-12-29, 19:21   

Paweł_R, ile za wymiane panewek, uszczelki i pierścieni ?? ???
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-29, 20:28   

Wszystkie części wyniosły mnie, wraz z remontem głowicy(szlifowanie gniazd, planowanie, wymiana uszczelniaczy, prowadnic) 1300zł. Pierścienie goetze-240zł, uszczelka pod głowicą 60zł, panewki ponad 200zł, itp.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-12-29, 22:03   

i jest różnica po takim remoncie ? bo też się szykuję.. bo zaczyna brać dużo oleju i niechodzi tak jak winna chodzić benzyna ;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-12-29, 23:20   

Pawel_R 1300zl to z cala robocizna? Roznica na pewno jest ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-31, 15:32   

Czy jest różnica, to powiem tak na razie nie zauważalna. Po za tym, że płynu mi chłodniczego nie ubywa. Zobaczymy jak z braniem oleju, ale to dopiero stwierdzę po przejechaniu paru km :P Na razie auto docieram. Wcześniej dużo oleju nie brał, około 1l na 10tys km. No, ale jak już robiłem to od razu wymieniłem pierścienie. Teraz się okazało, że prawdopodobnie klepią mi jeszcze popychacze hydrauliczne. Dodatkowo muszę jeszcze zrobić coś z układem zapłonowym- nierówno chodzi. Przy trzymaniu obrotów na jednym poziomie, gdy silnik pracuje na biegu jałowym, całego trzęsie i dusi się i "pyrka" z wydechu.

Cytat:
Pawel_R 1300zl to z cala robocizna?

Z robocizną wyszło 1500zł :P
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-12-31, 16:05   

ja planuje wymienić pierścienie, uszczelkę i panewki i tak właśnie spekulowałem ile za to biorą..
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-12-31, 16:20   

Paweł_R napisał/a:
Dodatkowo muszę jeszcze zrobić coś z układem zapłonowym- nierówno chodzi. Przy trzymaniu obrotów na jednym poziomie, gdy silnik pracuje na biegu jałowym, całego trzęsie i dusi się i "pyrka" z wydechu.


Przerabiałem to u siebie, wąż podciśnienia idący od serwa pęknięty :)

Tak to u mnie chodziło http://www.youtube.com/watch?v=HXQFsuLa6UQ
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2013-12-31, 16:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-31, 16:24   

Cytat:
spekulowałem ile za to biorą..


U mnie się udało, ze względu na to że znajomy mechanik mi to robił, więc koszta robocizny wyszły przyzwoicie . Na częściach nie oszczędzałem wiec kwota się uzbierała.


Cytat:
wąż podciśnienia idący od serwa pęknięty :)


Właśnie kiedyś czytałem temat o tym i niestety u mnie ten przewód jest ok, nie ma nigdzie śladów pęknięcia.
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-12-31, 16:27   

Wszystkie świece mają kolor kawa z mlekiem? jeżeli czwarta świeca jest czarna to podciśnienie.
_________________
Vento OEM+
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-12-31, 16:36   

Wszystkie świece nówki, nie sprawdzałem jeszcze. Jeśli będzie czarna, to co z tym zrobić? To wina tego przewodu?
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-12-31, 16:42   

Jeżeli czwarta świeca będzie czarna, a pozostałe kawa z mlekiem to wina przewodu podciśnienia, ja swój przewód obejrzałem i był ok, ale jak zacząłem go wyginać, zobaczyłem centymetrowe pęknięcie :)
Sprawdź na ciepłym bo teraz zimno i przewód będzie sztywny :)
_________________
Vento OEM+
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-31, 17:13   

Paweł_R, pierścienie wymienione, a co z tulejami ?? Dobre były ??

majkel00230, w moich okolicach koszt kapitalnego remontu takiego 1.8 czy 2.0 to ok 2000zł ( czyli wał, panewki, tłoki, tuleje, pierścienie, osiowanie bloku, regeneracja góry itd) jak coś by wyszło bokiem....np korba to koszty rosną o ok 500zł za spawanie bloku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 10