Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Mateush
Autor Wiadomość
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-03-18, 18:15   

A to jest seria zawieszenie ?

Daj namiar na fotosika :P
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-18, 18:58   

kowal323, sieria ale nie seryjne springi :)

http://www.fotosik.pl/u/mateushservus
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mateush 2015-03-18, 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-30, 19:54   

Z racji tego że lato zbliża się dużymi krokami, zainstalowane zostały schowki na okulary. Dla kierowcy i pasażera :]



(skończą się w końcu pytania typu: gdzie są moje okulary? :D )


Wpadły też nowe dedykowane dywaniki z logiem GTI pasujące idealnie do foteli GTI z XX Jahre :] No i prszyszła też pora na wymianę rozrządu, oleju itp :]
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mateush 2015-03-30, 20:02, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-03-30, 20:16   

Te schowki całkiem fajnie się komponują z wnętrzem ; ) Dobry patent ! Dywaniki jak najbardziej na +
 
 
dratek 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8
Wiek: 31
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 464
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2015-03-31, 16:57   

To są dedykowane schowki do Golfa 3 / vento czy z jakiegoś innego auta. Gdzie i za ile można takie coś dostać? :D
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2015-03-31, 17:18   

dratek, Wygląda to na opla ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-31, 18:56   

http://allegro.pl/orygina...5211988449.html trzeba delikutaśnie przerobić i jest idealnie :D
_________________

 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-04, 10:15   

Jaki Ty masz przebieg ze 5W lejesz...? ;>
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-04, 17:38   

Kruchy69, 280 000 km na liczniku a ile w rzeczywistości tego nie wie nikt nie wie nikt :)
a co 5W40 zły?
_________________

 
 
Bladeero 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90km
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-04-04, 17:44   

Fajny bajerek z tymi schowkami. :)
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-14, 12:56   

Się będzie działo :] Turbo GT1749VA o zmiennej geometrii!
_________________

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-04-14, 20:16   

no i co to da ?:)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-15, 09:27   

Przy reszcie rzeczy które mam zrobione da to około 160HP /350Nm. Turbo zwięczeniem prac na tuningiem silnika :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mateush 2015-04-15, 09:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-04-15, 10:42   

no to ładnie ładnie, wstawiaj później film jak chodzi motor :oklaski:
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-04-15, 11:31   

:poklon: :poklon:
 
 
Aezmo 
Ventofan
Towarzysz Patryk



Silnik: 2.0 ABA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 112
Skąd: GWE
Wysłany: 2015-04-15, 17:19   

Mateush napisał/a:
Przy reszcie rzeczy które mam zrobione da to około 160HP /350Nm.

A co tam jeszcze masz zrobione?
Pytam, bo nie chce mi się przeglądać całego tematu :P .
_________________
Aktualnie: [b]1990 Jetta GTD 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | 1998 Jetta GLS 2.0 ABA | 2001 LT 35 2.5 ANJ

"Ona by tak chciała,
ze mną w Vento,
kręcić gwintem i wymieniać sprzęgło"...
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-04-15, 17:33   

Aezmo napisał/a:
Mateush napisał/a:
Przy reszcie rzeczy które mam zrobione da to około 160HP /350Nm.

A co tam jeszcze masz zrobione?
Pytam, bo nie chce mi się przeglądać całego tematu :P .


O ile nic się nie zmieniło to jak na razie Pompa 11mm + 0.216 + Program
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-04-15, 19:38   

Icek by się przydał bo na serii ugotujesz go.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Aezmo 
Ventofan
Towarzysz Patryk



Silnik: 2.0 ABA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 112
Skąd: GWE
Wysłany: 2015-04-15, 21:25   

FMIC to już oo 140KM potrzebny, a jak już jest pompa 11mm bym się nie bawił w turbo AWX/AVF tylko minimum ARL :D .
_________________
Aktualnie: [b]1990 Jetta GTD 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | 1998 Jetta GLS 2.0 ABA | 2001 LT 35 2.5 ANJ

"Ona by tak chciała,
ze mną w Vento,
kręcić gwintem i wymieniać sprzęgło"...
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-04-15, 23:52   

Albo BRD lub hybryda, no ale jak jest to co jest to nie ma co narzekać, i tak będzie ogień :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-17, 07:41   

Dokładnie co jest zrobione to: wtryski 0,216 pompa wróciła 10 na zwiększonym ciśnieniu (daje lepiej niż 11) kolektor dolotowy wydechowy AWX, turbinka już na pokładzie i soft pod WG a pod VNT się robi :)

Z fmicem musze zaczekać. Może uda się polatać na serii. Chcemy wyciągnąć jak najwięcej się da.

A tak jak pisze Aezmo, oczywiście chciałem turbo od ARL ale ono ma sespolony kolektor razem z turbem i niestety musial bym robić hybrydę a tego nie chciałem :)

A BRD tom cio, to jednak kkk i też do końca nie jestem do niej przekonany.

Z resztą szczerze wam powiem że tak piszą na forach jak to jest nie wiadomo jak duzo roboty a mi zajeło wlozenie turbawki podlączenie wszystkiego i wyspawanie wydechu około 7 godzin, a przyznam się ze robilem to pierwszy raz. Tak że nie trzyma mnie nic zeby zmienić turbo na inne jeżeli to się wysra :D
_________________

 
 
owcabee 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 58
Skąd: ino
Wysłany: 2015-04-19, 09:53   

Bardzo ciekawy projekt.
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-04-26, 19:25   

Mateush napisał/a:
A BRD tom cio, to jednak kkk i też do końca nie jestem do niej przekonany.

a to błąd,jest niej awaryjna i wytrzymalsza od garretta ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-26, 20:45   

slaw71, powiem Ci że bazuję na tym co czytam i nie mialem z tym styczności :) Być może BRD lub Gt2056VK odwiedzi moj warsztat :D
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-04-26, 21:32   

jak najbardziej,czytaj,czytaj i wyciągaj wnioski.Ja tak robiłem,ci co mnie znają wiedzą że zanim coś zrobię drążę temat do bólu,aby nie powielać błędów i awaryjność mojej ventki mimo wieku jest znikoma,bo wszelkie zmiany były robione z głową.A uwierz mi że nogę mam ciężką i ventka nie ma lekko ze mną.Jak masz pompę 11 to zapodaj BRD i ciesz się mocą,tylko nie przeginaj a odwdzięczy Ci się bezawaryjnością ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-27, 09:27   

slaw71, wlożyłem z powrotem 10 mm bo 11 coś kulala i zwiekszyłem cisnienie w pompie jak sie okazało po logach jest ona teraz sprawniejsza niż 11. Pozatym GT1749VA już na pokładzie czekam tylko na kości z programem. Ustawiamy 1,35bar lub 1,45 (będzie kilka opcji w jednym programie, zmiana poprzez logowanie) zobaczymy jak bedzie sie odpychał a uwierz mi ja tez mam bardzo ciężką nogę i az się dziwię że Ventyl otrzymuje kroku :) Wiadomo nie ma żeczy niezniszczalnych i jak cos sie psuje to staram sie wymieniać na cześci z wyższej półki a nie jednokrotnie zamawiam części w ASO :) Jaką moc masz aktualnie? Aż jestem ciekaw ile da rade u mnie wykrzesać :)
_________________

 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-29, 21:41   

Nie wiem czy to fatum czy też nie ale po wlożeniu kości i wysterowaniu turbawki pękł w niej wałek i po stronie gorącej wirnik lata jak żyd po pustym sklepie :D chyba to znak że ten silnik potrzebuje czegoś więcej :D
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-04-30, 07:32   

Czyli jak widzisz nawet garrett może się zepsuć ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-30, 07:54   

tom cio, nawet 100 km na niej nie zrobilem.
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-04-30, 23:44   

tom cio napisał/a:
Czyli jak widzisz nawet garrett może się zepsuć ;)

mówiłem :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-30, 23:58   

Może trafiłeś na jakiegoś gruza, że się tak szybko wysypał. Wbrew pozorom te turbiny sporo znoszą, u kumpla w pashicie przez ponad tydzień latała na 1,9 bara, bo nie było czasu korekty zrobić :D Bo rozumiem, że program zrobił ci ktoś kumaty ;)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-05-01, 08:34   

TT600, program był totalna seria i sie wysypała. Trzymala Ciśnienie 1,35 a poźniej skoczylo do 1.7 nagle brak mocy, i zaczelo pierdzieć, myslalem ze dolot rozwalilo a pewnie wirnik od wydechu już wtedy się wygiał. Poleciala do Turbo bogdana i zrobi hybrydę z niej tylko teraz pytanie do slaw71, chcę zrobić na walku i stronie gorącej z ARL a stronę zimną z czego będzie najlepiej żeby w miarę szybko wstawała i nie było dużego laga?
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-05-01, 14:28   

No niestety,kolego nie pomogę co do hybryd.Z nimi to jak z loterią,jedna będzie bezawaryjna,a druga się wysypie,lub będzie miała laga.Też kiedyś rozpatrywałem możliwość wstawienia hybrydy,ale stanęło na BRD i nie żałuję.Jeśli szukasz coś o hybrydach to na forum vwgolf.pl będzie tego sporo.
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-05-01, 14:39   

slaw71, a jak z tym BRD kiedy ona wstaje? Może wirnik od brd mi wstawi.
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-05-01, 16:46   

he he zależy jak ją dostroisz,moja zaczyna kręcić porządnie od 2tys ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
Ostatnio zmieniony przez slaw71 2015-05-01, 16:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 9