Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
nieciekawy stan cylindrów
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-12-22, 19:02   nieciekawy stan cylindrów

Witam,
Panowie dziś po zdemontowaniu głowicy przyjrzałem się stanowi cylindrów, są na nich dziwne ślady, większe na 2 sztukach, jak to oceniacie ? tak być może czy jednak już szrot ? dodam że silnik puszczał olej do wody co wstępnie "specjaliście " zgonili na pęknięta głowicę lub filtr oleju skrzyni biegów. Dodam że nie jest to nalot lecz delikatne wżery, myślę że maks 0,7 mm





_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-12-22, 21:14   

No troche dziwne te ryski, trzebabylo sprawdzic cisnienie sprezania przed rozebraniem, jesli sa to wzery to ratuje Cie tulejowanie i dobieranie wiekszych pierscieni no chyba ze sa zbyt glebokie albo jest to poprstu pekniecie no to juz szrot, osobiscie szukalbym innej glowicy, pozatym zawsze mozesz ja oddac to Ci sprawdza szczelnosc ewntualnie przeswietla ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-22, 22:02   

Dokładnie jak mówi vwjanekvento, trzeba było sprawdzić ciśnienie na cylindrach zanim porozbierałeś. A teraz daj głowicę do sprawdzenia szczelności i przyjrzyj się dokładnie czy uszczelka nie dawała przetoki oleju z kanału olejowego do wodnego. Jeśli w tych przypadkach będzie oki to kup drugi dół bo koszty będą raczej wysokie zrobić tulejowanie i honowanie cylindrów, nowe tłoki, pierścienie itd.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-12-22, 22:43   

wcześniej pacjent bo pokazaniu się oleju w zbiorniczku wyrównawczym zmienił uszczelkę pod głowicą, i efekt pozostał plus gotowanie się momentalne wody.
Jeśli głowica będzie ok to dół radzicie zmieniać ? ciężko będzie mi znaleźć ABA ;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-12-22, 23:04   

majkel00230, specjalnie dla Ciebie mam takowe aba :D Głowica zwalona, blok zero progu, gładzie gites :D A tak poza tym to ADY i AGG ma ten sam dół co ABA chyba, nie wiem tylko czy nie różnią się jednym kanałem olejowym przy głowicy bo coś mi świta tylko nie jestem pewien.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-12-23, 21:00   

głowica zwalona ? :P tzn ?

z tego co mi wiadomo to dół od AGG ADY nie podejdzie do ABA;) ale głowy nie dam ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-12-23, 21:13   

Tzn sciagnieta ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-12-24, 01:00   

Dokładnie, odkręciłem głowicę żeby sprawdzić stan silnika czy jest sens cokolwiek z nim robić, okazało się, że jest bdb. Na liczniku było około 115tyś mil z tego co pamiętam także dopiero dotarty :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-12-24, 11:57   

gdzie tam aba to nie to samo co ady agg, aba jest kuta
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-12-24, 13:28   

Heavy, wyczytałeś czy miałeś zwaloną miskę w obu silnikach?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-12-25, 01:16   

tom cio, to ile na razie za samą głowicę ?:P i dlaczego tak drogo ? ;;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9