Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
pilot centralnego zamka
Autor Wiadomość
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-01-12, 21:38   

wszystko bajecznie proste, w VENTO zamek jetst sterowany na przemian plusem wiec z interfejsu cenralnego wycinasz pomaranczowe przewody, zolte lączysz i do plusa podlączasz(ja zazwyczaj podlaczam do cienkiego czerwono bialego wychodzacego z drzwi bo to zasilanie zamka i jest zabezpieczony bezpiecznikiem) a na bialych masz sterowanie

a jesli chodzi o domykanie to nie widze do niego opisu ale ze schematu wynika ze jest to sygnal (-) i zeby dzialalo trzeba dodac przekaznik bo VENTO ma plusem i podlaczyc do zamykajacego przewodu

a o reszcie troche wczesniej pisalem
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
Ostatnio zmieniony przez tomek87 2009-01-12, 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-01-12, 21:46   

tomek87, - może wyda ci sie to głupie ale gdzie wogule ten sterownik sie montuje? gdzieś przy skrzynce bezpieczników? a ta antena musi być gdzieś wyprowadzony?
a wogule z tych 4 schematów na kutry mam patrzeć bo już sam nie wiem :(
Tomek a mógłbyś przy chwili czasu napisać krok po kroku jak do tego sie zabrać i co poklei podłączaniach :prosi:
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-01-12, 22:09   

musisz patrzec na ten ze sterowaniem PLUSEM
ja zazwyczaj montuje gdzies w okolicach skrzynki, byle bylo dobrze przytwierdzone, a antene mozna skierowac w gore, ale zazwyczaj ma to male znaczenie chyba ze chcesz go otwieracz daleka ;) oczywiscie wszystkie polaczenia przewodow polutowane i dobrze zaizolowane

a jesli chodzi o to krok po kroku to tak ciezko to troche napisac szczegolowo bez fotek

ja zazwyczaj zaczynam od rozebrania konsoli pod nogami, pozniej przygotowuje wiazke od sterownika, nastepnie ukladam wszystko w aucie i zabieram sie z podlaczanie, masa plus kierunki, pozniej sprawdzam ktory przewod jest od zamykania a ktory od otwierania podlaczam na krotko i sprawdzam czy dziala jak powinno lutuje przewody od sterowania, skladam wszystko i wlasciciel cieszy sie sterowaniem zamka z pilota ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-01-12, 22:27   

oj coś czuje ze to nie na moja głowę :( jak ja problem mam z zamontowaniem radia do furki to to już kosmos, a nie chciał bym pościć furacza z dymem tym bardziej ze i warunków nie mam do lutowania itd... ale przy chwili wolnego rozejrzę sie jak to wygląda kolo skrzynki bezpieczników może coś mi sie nasunie..
tomek87, - a ze tak zapytam Ty zakładasz na co dzień takie ustrojstwa??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-01-12, 22:48   

krzeszak napisał/a:
oj coś czuje ze to nie na moja głowę :( jak ja problem mam z zamontowaniem radia do furki to to już kosmos, a nie chciał bym pościć furacza z dymem tym bardziej ze i warunków nie mam do lutowania itd... ale przy chwili wolnego rozejrzę sie jak to wygląda kolo skrzynki bezpieczników może coś mi sie nasunie..
tomek87, - a ze tak zapytam Ty zakładasz na co dzień takie ustrojstwa??


obecnie to studiuje, ale w wakacje i w wolnym czasie jak jestem w domu to takie i inne ustrojstwa, ogolnie wszystko co zwiazane z elektronika w samochodach ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-01-13, 23:40   

słuchajcie - a jak poznac czy jest alarm w samochodzie? tzn w swojej ventce mam centralny otwierany z pilota -na pilocie sa dwa przyciski -jeden tylko otwiera albo zamyka drzwi -jak przycisne drugi to tylko kierunki mrugaja
jezeli jest to pewnie odlaczony - gdzie szukac jakis oznak zeby zobaczyc czy wogle jest?
 
 
adam-358 
Ventofan
97r + lpg



Silnik: 1,8 GT
Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 145
Skąd: krzyż wlkp
Wysłany: 2009-01-14, 16:43   



A ja dziś dostałem taką instrukcję czy dobrze z niej wnioskuję że az 3 kable mam podłączyć pod + w aku ?
czytałem wyżej że w vento sterowanie szybami to + a tu jest - i że trzeba coś tam podłączyć jeszcze można prosciej bo nie wiem za bardzo o co chodzi .

z góry dzięki
_________________

Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-01-14, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-01-14, 17:08   

adam-358 napisał/a:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8684070a1e0c2f64.html

A ja dziś dostałem taką instrukcję czy dobrze z niej wnioskuję że az 3 kable mam podłączyć pod + w aku ?
czytałem wyżej że w vento sterowanie szybami to + a tu jest - i że trzeba coś tam podłączyć jeszcze można prosciej bo nie wiem za bardzo o co chodzi .

z góry dzięki


mozna te trzy bezposrednio do (+) bo tak jest najprosciej, ja podalem wyzej moim zdaniem lepsze rozwiazanie ;) a jesli chodzi o szyby to musisz dac przekaznik normalnie otwrty jeden przewod zasilajacy przekaznik pod plus a wyjscie do zamykajacego w samochodzie, cewke na stale do plusa a minus na cewke ze sterownika ;)

moze to sie przyda

[IMG=http://img509.images...1vb1.jpg][/IMG]

plus na stale dajesz do 86 i 30, pod 85 przewod z sterownika a z 87 do sterowania szybami ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
Ostatnio zmieniony przez tomek87 2009-01-14, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adam-358 
Ventofan
97r + lpg



Silnik: 1,8 GT
Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 145
Skąd: krzyż wlkp
Wysłany: 2009-01-14, 17:20   

o to chodziło to znaczy ze mogę te 3 kabelki potpiąc pod ten jeden w drzwiach i tez będzie hulało :) a wiesz może jeszcze jakie kolory mają kable odpowiadajace za otwieranie i zamykanie?
I jeszcze jedno gdzie według ciebie można najprościej podłaczyc sie pod kierunki by migały ?
_________________

 
 
adam-358 
Ventofan
97r + lpg



Silnik: 1,8 GT
Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 145
Skąd: krzyż wlkp
Wysłany: 2009-01-14, 20:26   

OK to "cos" już wiem przekonamy się w weekend :]
A gdzie mogę dostac takowy przekażnik ? z miejsca kupię , będzie takie coś na alle.ro ? może jakis link bo ja się nie znam i mógłbym nie to kupić .

zerknąłem na alle.ro i wydaje mi się zę jest to zwykły przekażnik za 1.50 zł bo ja myślałem ze to "coś" specjalnego . Jeśli mam racje jutro kupie w motoryzacyjnym .
Dzięki
_________________

Ostatnio zmieniony przez adam-358 2009-01-14, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-01-15, 10:33   

to jest zwykly przkaznik do kupienia w kazdym motoryzacyjnym i sklepie z elektronika ;)
pod ten z drzwi to lepiej nie podpinac glownego zasilania bo jest za cienki, wiec jak chcesz wszystko razem to do jakiegos glownego w skrzynce, a kierunki tez masz w skrzynce ;) cownij sie na wczesniejsza strone w tym temacie, to znajdziesz caly opis :P
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
adam-358 
Ventofan
97r + lpg



Silnik: 1,8 GT
Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 145
Skąd: krzyż wlkp
Wysłany: 2009-01-15, 10:53   

tak już wszystko wiem poczytałem jak kazałeś dzieki
teraz czekam na paczuszkę (kurier w drodze ) :]
odezwe sie jeszcze jak wyjdą jakieś komplikacje (ale mam nadzieję ze nie)
:papa:
_________________

 
 
adam-358 
Ventofan
97r + lpg



Silnik: 1,8 GT
Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 145
Skąd: krzyż wlkp
Wysłany: 2009-01-15, 21:51   

sterownik podłączony kluczyk dorobiony (troszkę duży ten scyzoryk) :] wszystko działa (prawie) jak zamykam kierunki migaja raz a jak otwieram trzy razy :) i git tyle tylko że nie podłaczyłem domykania bo nigdzie nie mogłem dostać tego przekażnika !! !! :evil: ale zamówię sobie to może poczekać . A mam takie spostrzeżenie jak zdjałem zworke ze sterownika (na impuls do pnełmatycznych zamków) to przy otwieraniu otwierał mi szyby prawie do połowy . więc tak sobie pomyslałem ze orginalny ma juz w sobie potrzebny czas na otwarcie zamków a sterownik dawał dodatkowy czas przez co otwierały sie szyby (to tak jakby przytrzymać kluczyk w zamku troszkę dłuzej) więc założyłem ta zworkę i teraz już wszystko gra jak trzeba :D :D :D :D :D :D :D :D

Dziękuję za pomoc bardzo sie przydała
Dziękuję
_________________

 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-01-15, 22:23   

to dobrze ze dziala, a na opcji z pneumatycznym zamkiem tak dziala bo impuls jest sporo dluzszy do pompki ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-02-06, 11:23   

Tomek ja dostałem taką instr, napisz mi łopatologicznie jak, co, i z czym się je. Wątpię że bez wytłumaczenia jak krowie na miedzy uda mi się to podłączyć. :głupek2:
Najpierw rozebrać konsolę pod kierownicą, a z boku (słupek przedni) tez ściągać plastik?
Jak możesz napisz po prostu jak od początku do końca to zamontować. Zrobi się przy okazji poradę na stronkę klubową :>
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-06, 11:45   

Pozbierałam wszystkie wcześniejsze wypowiedzi tomek87, na temat podpięcia uniwersalnego sterownika zamka centralnego w jeden post ;)
co by było trochę łatwiej ,

a oto cytat:
,, Plus w skrzynce najlepiej gruby czerwony, masę do budy lub pod jakiś przewód masowy, kierunki to przewody : czarny z zielonym i czarny z białym paskiem tez w skrzynce, a sterowanie zamkiem w wiązce wychodzącej z drzwi, cienki szary i cienki zielony, sterowanie plusem tylko już nie pamiętam który jest zamykanie a który otwieranie
w VENTO zamek jetst sterowany na przemian plusem wiec z interfejsu centralnego wycinasz pomarańczowe przewody, żółte łączysz i do plusa podłączasz(ja zazwyczaj podłączam do cienkiego czerwono białego wychodzącego z drzwi bo to zasilanie zamka i jest zabezpieczony bezpiecznikiem) a na białych masz sterowanie

a jeśli chodzi o domykanie to nie widzę do niego opisu ale ze schematu wynika ze jest to sygnał (-) i żeby działało trzeba dodać przekaźnik bo VENTO ma plusem i podłączyć do zamykającego przewodu
musisz patrzeć na ten ze sterowaniem PLUSEM
ja zazwyczaj montuje gdzieś w okolicach skrzynki, byle było dobrze przytwierdzone, a antenę można skierować w górę, ale zazwyczaj ma to małe znaczenie chyba ze chcesz go otwieracz daleka ;) oczywiscie wszystkie połączenia przewodów polutowane i dobrze zaizolowane ''
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2009-02-06, 11:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
adam-358 
Ventofan
97r + lpg



Silnik: 1,8 GT
Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 145
Skąd: krzyż wlkp
Wysłany: 2009-02-06, 12:04   

to łatwiejsze niż Ci sie wydaje ! mi to zajeło 2 godz a tez byłem zielony nawet ten przekażnik co mi Tomek podał swietnie sie sprawuje !! ! :oklaski: wystarczy wiedziec jakie kolory kabelków podłączyc od ster do jakich od auta (chwila i zrobione)

Jak masz orginalny centralny to czas na ster nie ustawiaj na 3.5 sek tylko na 0.7 !! (orginalny ma juz w sobiie potrzebny czas na otwarcie -zamknięcie drZwi)

wystarczy jak dostaniesz sie do kabli wychodzących z drzwi ta kostka za bespiecznikami ja dla wygody odłączyłem (a jest taka możliwość) skrzynkę z przekażnikami to znaczy nie całkiem tylko odchaczyłem te dwa zatrzaski na dole i całe przekażniki wisiały na kablach więc je odchyliłem dalej i miałem lepsze dojście do owej kostki .

U mnie wszystko działa super . To naprawde nie takie straszne !

niech tylko Tomek poda Tobie jakie kolory kabli mają iść do czego , a nie wiem czy jakbyś wyżej poczytał sambyś do tego nie doszedł :] (dla mnie teraz to już łatwe) :hejka:
_________________

 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-02-06, 12:34   

No to może jest jakaś nadzieja, fajnie że Ci się udało :oklaski: . Ja jednak poczekam na dokładne koordynaty od Tomka :D
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-02-06, 17:24   

cinek82, wszystko jest tak samo jak wcześniej pisałem, nie będę powtarzał już tego ;) bo krzeszak, ładnie to scalił. jedno co mnie zastanawia to kierunki bo z tych twoich kartek wynika ze jest tylko jeden przewód, a jeśli tak jest to trzeba go rozdzielić na dwa separując je od siebie diodami prostowniczymi

Jak jeszcze czegoś nie wiesz to wal śmiało, na pewno pomogę :)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-22, 19:12   

jako ze dziś tomek87, zrobił świetna poradę z podpięcia uniwersalnego sterownika zamka centralnego
pozwolę wkleić lin do tej porady:
http://forum.vwvento.org/...p?p=76692#76692
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-02-02, 18:02   

mam sterownik noxon i mam pytanie ktory przewod to zamykanie a ktory otwieranie chodzi mi o kolory? szary cienki w drzwiach to otwieranie? a cienki zielony to zamykanie?w sterowniku jest pomaranczowy i bialy i dwa brazowe reszta kabli poobcinana i ktos to zle podlaczyl i chce to doprowadzic do ladu
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-02-02, 18:10   

http://moto.allegro.pl/st...2056506075.html dokladnie taki sterownik siedzi...
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 9