Witam
Po krótkiej przerwie od mojego ostatniego auta jakim był golf 3 variant afn miałem chwilowo jeszcze jedno auto którego nie pokazywałem, bo było tylko chwilowym autem, teoretycznie miałem nie kupować nic, albo kupić coś taniego z gazem do tłuczenia, a resztę kasy przeznaczyć na interes który chcę rozwinąć, ale interes powoli sam się kręci. ;]
chwilowo był Mk3 gti 20 jahre 2,0 benzyna
Tydzień temu został sprzedany w okolice Sędziszowa
2 miejscowości dalej dziś zakupiłem to : (taki prezent urodzionowy sobie sprawiłem z okazji wczorajszych urodzin)
A6 C5 2.8 quattro, skrzynia automatyczna tiptronic, rok 1998. przebieg 270 tys. kolor czarny
wyposażenia pełnego jeszcze nie znam, bo kilka godzin temu dopiero przyjechałem nim do domu
m. in. to jest :
Skórzane podgrzewane elektrycznie ustawiane fotele z pamięcią
Nagłośnienie Bose
Zmieniarka na 6CD
Xenon
Alufelgi 16" OZ racing (będą na sprzedaż jakby ktoś był zainteresowany)
Szyberdach elektryczny
4x elektryczne szyby
Klimatronic 2 strefowy
Kierownica skórzana Sline
a co więcej, to dopiero sam się muszę tego dowiedzieć
plany ? ogarnąć to trochę bo blacharsko jest cienizna, tzn polerka, tam gdzie trzeba pomalować to się pomaluje, sprawdzić mechaicznie, na pierwszy rzut oka jest ok, jedynie co to hamulce pozostawiają wiele do życzenia, ale to sie ogarnie, a co więcej ? zobaczymy ... auto zostanie na dłużej, na pewno będzie lpg, ponieważ będę tym jeżdził na codzień, więc chcecie to hejtujcie, mojej decyzji nie zmienie wole lpg niż diesla, diesel po prostu mi nie leży, miałem jednego i nie chce już żadnego
na początku miało być a4, ale wyszło z tego to co już dawno chciałem kupić czyli czarny avant w automacie z quattro i V6 pod maską, teoretycznie rozważałem jeszcze zakup BMW 5 E39, ale nic ciekawego nie znalazłem, ew. BMW 3 E46 ale niestety to było poza zasięgiem finansowym
pozdrawiam
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
spalanie ? wczoraj pogłupiałem troche i na kompie pokazało mi 16l ;D
a normalnie mieszany cykl 12-14 trasa poniżej 10 można zejść
awarie ? jak się nie pilnuje oleju i pałuję się na zimnym to skrzynia długo nie pociągnie, a koszt naprawy 2-5 tys ;D to samo z quattro
wielowachaczowe aluminiowe zawieszenie też swoje kosztuje i w zależnosci od dróg po jakich się jeździ może szybko polecieć
jak się pilnuje i wszystko robi na czas i nie na najtańszych częściach to auto pojeździ bo to udane auto i skrzynia też chwalona, tylko trzeba dbać
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: 1,8 Pomógł: 61 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3720 Skąd: LZA
Wysłany: 2013-02-13, 10:33
No piekna furka tez kiedyś o takiej myslałem ,bo śmigałem poprzednikiem czyli 100 tka z tym samym silnikiem (bajka)
Wypas tez niezły i to nagłośnienie Bose marzenie ,mała sala koncertowa
Pogratulowac takiej fury
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Widzialem je wczoraj na alledrogo
Sam szukam ale cos pokroju C4, ewentualnie C5, quattro oczywiscie, ale slaba sytuacja na rynku. Duzo postrzelonych.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
wczoraj jej już nie było, 2 tygodnie wisiała i w niedziele o 12 kończyła się aukcja
ogólnie tak jak pisałem auto do ogarnęcia, głownie lakier dla tego nikt się tego nie chciał czepić, a ja sobie sprawdziłem historie w aso bo mam znajomego, okazało się że przbieg najprawdopodbniej realny bo w 2008 miał 150 tys, poza tym sprawdzone na kompie, nie wyrzuca żadnych błędów, małe drobnostki oczywiście są jak problem z lewą przednią szybą, zakodowane radio, no ale widziałem co biore i dam radę to ogarnąć ;P
bradley napisał/a:
Sam szukam ale cos pokroju C4, ewentualnie C5, quattro oczywiscie, ale slaba sytuacja na rynku. Duzo postrzelonych.
tak jak pisałem ja szukałem bmw 5, ale w tym to dopiero jest padlin ... przynajmniej za tą kwotę co ja szukałem auta
dobre fury po kilku godzinach od wystawienia aukcji zaraz znikają, także jak chcesz coś kupić to musisz siedzieć przy kompie i obserwować najlepiej tablica.pl, bo ludzie najpierw tam wystawiają bo jest za darmo, jak się uda sprzedać to ok, jak nie to idzie na allegro bo duża ogladalność i jak się na allegro nie sprzeda to albo duża cena albo padlina jakich wiele ;D
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-02-13, 19:15
Gratuluję wyboru. Ładny wozik. Ja też przesiadłem się z 1.8 na 2.8V6 w obudowie A4. Miała zwykłą instalkę (ze śrubą) ale zmieniłem na sekwencję AEB. Też trochę jest do zrobienia.
Ja też przesiadłem się z 1.8 na 2.8V6 w obudowie A4
tez o tym myślałem i na początku miało być a4 z silnikiem 2,4/2,8 lub 1.8T mogło być bez automatu ale trochę ciasnawo mi się wydawało we wnątrzu w porównaniu do a6, bo brat tez ma a6 tylko 2,4 bez quattro w manualu i w sedanie
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
pora na UP bo zaczeły się póki co małe, ale jakieś tam zmiany powiedzmy kosmetyczne
- polerka przednich przyżółktłych reflektorów
- pomalowanie lusterek zewnętrznych w czarny mat (bo tamte obleźniete chromy mnie dobijały)
- tylne lampy a'la US całe czerwone (za pomocą folii)
- renowacja skórzanej kierownicy (teraz dużo lepiej wygląda, chociaż poprzednio jeszcze nie było tragedii)
- no i zmiana koła (już na letnie) jest to ori felga z Audi 17" z oponami 215/45 przód i 225/45 tył
stare koła dziś zmieniły własciciela, poszły na a4 b6
co najlepsze, znalazłem przyczyne dla czego światła mi starsznie nisko świeciły, przy zmianie kół okazało się że w aucie jest samopoziomowanie reflektorów, ale spadła wajcha która powinna być przyczepiona do wahacza, wystarczyło tylko zapiąć i wszystko śmiga
oczywiście felgi pójdą w full poler, tak samo kredens ze środka będzie przemalowany
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-27, 17:07
kazdy ksenon musi miec samopoziomowanie i/lub (bo nie jestem pewien, ale raczej lub badz to i to) spryski, zeby byly legalne.
no powiem Ci że jest trochę różnica dużo bardziej czuć nierówności, itp, zimówki mam 205/55 a tu jest 215/45 a tył 225/45 ale niestety musze zminić tył też na 215 bo różnica miedzy średnicą 215/45 a 225/45 to aż 9mm czyli 1.4% także jakbym tak jeźdzuł długo to torsen może się zje**ć bo to quattro jest ... a dla tego tył na 215 bo 225 to dużo większy balon a 215 na tej feldze prezentuje się pięknie i jest w sam raz
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
oj widze temat jak zwykle zakopany, no ale zima nie odpuszcza to nie ma co
u mnie jakieś tam mody od odstatniego upa były
m.in, druga lampa też zrobiona na US (bo lewą miałem stłuczoną i czekałem aż przyjdzie)
oraz wpadł kpl, opon na tył 215/45 teraz już wszystkie 4 są jednakowego rozmiaru i można jeździć i być spokojnym o torsen
a tu najnowsze mody :
1. sprawdzenie drożności odmy i przetkanie eżektora zakończone powodzeniem
2. wszystkie drewniane dekory poszły w zapomnienie i teraz jest skóra węża ;D
3. oraz zapewniłem sobie trochę więcej prywatności
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-04-07, 21:51
eeeee.... Szybki super. To folia? Motyw ze skórą jaszczurki też taki niecodzienny. Nie żadne amelinium czy karbon tylko coś oryginalnego
Zawieszenie masz seryjne? Ładnie wygląda na tych kółkach.
szybki folia chyba 30% o całości równo, bo nie lubię jak ludzie mają zrobione tył ciemniej a przód jaśniej albo wcale, tylna szyba jest chyba 35% bo boczne są ori juz przyciemniane, a tylna jest czysta tak jak przednia, więc dla wyrównania tak musi być ale robił to ogarnięty człowiek także jest wszystko malina ;P
dekory folia, dokładnie jestem tego samego zdania że zawsze to coś innego jak carbon i aluminium a tym bardziej drewno które jest dla mnie pomyłką w samochodach, a ta niby skóra jest szara jak i moje wnętrze także wszystko się komponuje
zawieszenie seria 1be, czyli nizsze niż stadnardowe 1ba montowane w większości audi, w s-line'ach było jeszcze 1bv -40mm niżej niż seria
kółka będą wypolerowane jak znajde na to czas
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Ostatnio zmieniony przez zeniTh 2013-04-07, 22:19, w całości zmieniany 2 razy
coś się tam dzieje, mało bo mało, ale to tylko ze względu na to że nie ma czasu na dłubanie przy swoim
wpadło prawe lusterko z anglika z niebieskim asferycznym wkładem, ale żeby dobrze widzieć w lusterku trzeba było zmienić trójkąt z europejczyka bo anglik jest ustawiony pod innym kątem za pomocą właśnie trójkąta i teraz jest igła
oba lusterka zostały polakierowane na srebrno metalik, a'la "S", ale zastanawiam się czy nie przerobic tego na srebrny mat (sama srebrna baza z utwardzaczem bez lakierowania)
tył został trochę ogołocony, wyrzuciłem znaczek a6, oraz wywaliłem wycieraczkę, czekam na dorobienie szklanej zaślepki która zostanie wklejona w dziurę, narazie dziura zaklejona folią ;D
przymierzałem też tablicę US, jak zdobędę to wpadnie blenda US i mała tablica
od 1 sierpnia jeżdzę już tanio, auto zostało zagazowane u chłopaków z Niwisk, koszt nie był mały bo 3800zł i czekałem prawie 3 miesiące na montaż ale jestem zadowolony, spalanie na poziomie 13l, ostatnio zanotowałem spalanie 12,3l/100km, i jeszcze nie przekroczyłem spalania 15l tak że jest dobrze, korek wlewu schowany pod klapke wlewu, wtryskiwacze pochowane pod osłony, butla w koło 72l (wchodzi równe 60l gazu)
tydzień temu wyciąłem obydwa katalizatory, wstawione zostały nowe złącza elastyczne oraz rury zamiast katów, efekt dzwiękowy trochę fajniejszy, ale to jeszcze nie jest to i zastanawiam się jeszcze nad dalszą modyfikacją wydechu
kilk dni temu wpadł też moduł świateł do jazdy dziennej z funkcją coming home, światła drogowe świeca na 30% mocy, mozliwość regulacji od 15% do 45%, coming home świeci przez 40s na 50% mocy, moduł załącza światła dopiero po odpaleniu samochodu i wzroście napiecia do 13,2V z funkcją softstart czyli łągodne rozświetlanie
(światła świecą równo, tylko na foto tak wyszło)
powoli zaczynam przygotowywać się do zimy i jak dojdzie do skutku to za kilka dni wpadną 16" alusy na zime, które zostaną przed sezonem jeszcze odmalowane
ogólnie plany były na ten sezon ale się nie wyrobiłem, także modzić zaczniemy od wiosny, teraz jeszcze drobna mechanika i kosmetyka, bo tym lakierem się w końcu muszę zająć
i narazie chyba tyle
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-09-29, 19:00
zeniTh napisał/a:
3800zł
No to nawet nieźle jak na 6 garów chodź z drugiej strony drogo-jak u druciarza
Jakie masz wtryski Reduktor/reduktory czy przypadkiem nie skoczyło Ci spalanie na mfa po założeniu gazu
Wyniki spalania masz naprawdę piękne zważywszy na masę i napęd 4x4
STAG 300 ISA2 - 6 cyl.
Hana H2001 A (pojedynczo pod osłoną silnika + rozdzielacze)
reduktor AC R01 250
przewody FARO fi13mm (nie miedź)
filtr Certools F779C Glass Fiber
wlew pod klapką pełny
montowane w najlepszym serwisie na podkarpaciu, przed montażem szukałem zakładu i pytałem o instalacje w innych zakładach, to gaz mółgbym już założyć za 2800 ale bez chowania niczego i z nawiertami bez demontażu kolektora, a żeby zrobić to tak jak tu to do każdej opcji trzeba by było dopłacić, także na jedno mi wyszło, a tu mam pewność że będzie dobrze zrobione bo o chłopakach z niwisk pisze się na forach o LPG dobre rzeczy
spalanie norma jak na to auto, jakby to był manual to w cyklu miejskim zmieściłbym sie w 12l bo kolega ma taką sama tylko w sedanie z manualem i właśnie tak mówił że w 12l się mieści po mieście
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-09-29, 19:51
Graty masz piękne....i z zapasem mocy. No i ściąganie kolektora-to podstawa....za to nie powinno się dopłacać, znam gaziarzy co twierdzą że suszarką wyciągnął opiłki
No i ściąganie kolektora-to podstawa....za to nie powinno się dopłacać, znam gaziarzy co twierdzą że suszarką wyciągnął opiłki
no byłem też u jednego który mówił że może wywiercić jakoś pod ciśnieniem i na smarze że żaden opiłek niby nie zostanie, ale właśnie on za to chciał dopłaty ... także jak szybko tam wszedłem, tak wyszbko wyszedłem jak mi o tym powiedział
a co do spalania na MFA to właśnie jesli chodzi o chwilowe to jest ok, ale spalanie średnie im więcej km robię tym niżej spada, ostatnio zanotowałem coś ponad 6l i w sumie się nad tym nie zastanawiałem dla czego tak jest
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum