WItam. Mam taki problemik może ktos bedzie wiedział co może byc tego przyczyną, na pierwszym i drugim biegu gdy podkręce go do wyzszych obrotów mryga mi kontrolka od ręcznego , na mniejszych obrotach już tego nie ma o co może chodzić?
a sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego? Może być tak, że przy wyższych obrotach płyn Ci się w zbiorniku rusza i czujnik niekiedy go nie wychwytuje. Dlatego sprawdź płyn haulcowy
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-03, 11:29
A a miałem taki problemik, tyle, ze u mnie wogóle nie chciała zgasnąć, okazało się że coś w liczniku się skopsało, elektryk poczarował, polutował coś tam i naprawił
A w tej sytuacji zapewne jak mówią przedmówcy: płynu CI brakuje.
A płyn hamulcowy Panowie to się wymienia a nie dolewa - chociaż co 2 lata.
Ostatnio jak dolalem plynu to na nastepny dzien po 500m zapalila sie kontrolka od... chlodnicy i mrugala. Zatrzymalem sie. Patrze, plyn chlodniczy jest, wycieku nie ma, wtyczka podlaczona. No to odpalilem i sie nie pali, po 500m znowu sie zapalila. Dojechalem na miejsce (jakies 2km), zalatwilem swoje sprawy, wsiadam jade do domu... nic. Pojechalem pozniej dwupasem i tez nic. Wskazowka stoi na bacznosc 90C, olej w normie (temp). No i hamulce tez sprawne
Btw. przy wymianie licznika na taki z Ibizy trzeba zmasowac pin od czujnika okladzin sciernych (jesli go nie mamy). Inaczej bedzie sie palil reczny nawet na niezaciagnietym.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
a jeżeli narazie nie mam czasu na wymianę płynu hamulcowego, a mam go za mało to mogę dolać byle jaki? poratujcie panowie, bo nawet nie wiem jaki płyn był u mnie wlany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum