Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Zbig
Autor Wiadomość
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-02-09, 19:58   

z prac weekendowych:
zmiana rolki napinacza na + już nic nie jarmoli ;)
zmiana kółek pasowych też na + bo wspomaganie nie szarpie
wymiana termostatu nie wiem czy na +
i z nastaniem mrozów znowu walka z klamkami i zamkami :mur: mimo że dwa tygodnie temu wymontowałem przednie zamki i przemyłem i popryskałem silikonem w sprayu :mur: chyba jednak użyję wazelinki :P
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-09, 22:55   

zB3ig, użyj smaru do broni lub teflonu w sprayu i masz problem z głowy ;)
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-02-10, 18:51   

Aeternus napisał/a:
użyj smaru do broni

że wcześniej na to nie wpadłem, a posiadam takowy i kiedyś często używałem, + dla Ciebie ;)
a po wczorajszej ostatkowej eskapadzie po przejechaniu około 15 km temperatura i tak nie niedosięgła magicznych 90 st. Ostatnio na forum widziałem jakąś poradę jak sprawdzić czujnik, i jestem zmuszony to zrobić.
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-10, 19:46   

z tym niedogrzewaniem sie nic nie zrobisz. Chyba ze załozysz podgrzewacze do płynu z jakiegos nowszego TDI. :/
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
Ostatnio zmieniony przez Kruchy69 2013-02-10, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-02-10, 19:53   

czyli jednak przypał :/ ale i tak podejrzewam błędne wskazania albo czujnika albo zegara bo nawet jak na wakacje jeździłem takie trasy to 88 st. maks w trasie no chyba że w korku stałem to do 95 nawet doszła.
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-10, 20:07   

ja juz sie pogodziłem z tym, ze w zimie wskazówka rzadko dochodzi do 90 st.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-02-10, 22:09   

Kruchy69 napisał/a:
ja juz sie pogodziłem z tym, ze w zimie wskazówka rzadko dochodzi do 90 st.

True. Ja niedawno wymieniałem termostat, ale niewiele to pomogło. Na razie jeszcze nie widziałem, żeby choć raz było 90, a jak bedzie w lecie to się zobaczy.
Bucha żarem, szybko się grzeje, nie paruje - nic więcej w tej materii nie będę robił. TTTma hehe
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-10, 22:15   

zB3ig, Kruchy69, Luqua, tdi tak ma i ciężko jest zagrzać kopciucha. Ja maks w zimę mam 80-85 stopni a w lato w korkach i 30 stopniach muszę stać by się wiatraki odpaliły :P
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
Matej29 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 138
Skąd: LC - Chełm
Wysłany: 2013-02-10, 22:45   

Nie wiem, co wy mówicie :P 90 stopni w zimie łapie po jakiś 7-8km przy połowie zakrytej chłodnicy, a w lecie 90 stopni łapie już po 3 km. Trzyma 90 stopni czy gonie 160 km/h przez dłuższy czas(niemówie tu 5 min i po szybkości tylko ponad godzine non-stop), czy stoje w korku na klimie przy 30 stopniach na zewnątrz, trzyma 90 stopni i ni drgnie w lewo ani w prawo(oczywiście w lecie wiatraki pracują) :P

Ps. Świeżo po kupnie również miałem ten problem z niedogrzaniem, ale wymieniłem TYLKO termostat i gitara jest jak powyżej napisałem.
_________________
http://images47.fotosik.p...039ce9fcb9m.jpg
Ostatnio zmieniony przez Matej29 2013-02-10, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-11, 12:42   

Bardzo dużo zależy od licznika! W pierwszych licznikach wskazówka od temp. bujała się w tę i we w tę, a w nowszych licznikach (podobnie jak w obecnie produkowanych furmankach) robi tylko za informację, że wszystko jest OK stojąc na 90 stopniach ;) Polecam potestować VAGiem, nie wiem jak w Ventach, ale w nowszych typu B5 itp. widać jak na dłoni, że wskazówka leci w kulki ;)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Matej29 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 138
Skąd: LC - Chełm
Wysłany: 2013-02-11, 19:51   

TT600 napisał/a:
Bardzo dużo zależy od licznika! W pierwszych licznikach wskazówka od temp. bujała się w tę i we w tę, a w nowszych licznikach (podobnie jak w obecnie produkowanych furmankach) robi tylko za informację, że wszystko jest OK stojąc na 90 stopniach ;) Polecam potestować VAGiem, nie wiem jak w Ventach, ale w nowszych typu B5 itp. widać jak na dłoni, że wskazówka leci w kulki ;)


Bardzo możliwe, ale wcześniej miałem tak jak reszta, a po wymianie termostatu wszystko jest w normie.
_________________
http://images47.fotosik.p...039ce9fcb9m.jpg
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-11, 21:18   

Matej29, wymieniłem termostat ze 4 razy na ori i jest tak samo, no może ciut lepiej ;) Ja nie zakrywam chłodnicy i może krzywo nałożyłem wskazówki po zmianie no i mój emerycki styl jazdy pewnie się odbija na wskazania temperatury :P
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-02-12, 22:21   

Może po prostu trochę zasłonić chłodnice ;> ojciec zawsze tak w swoim kopciuchu robi i autko fajnie sie grzeje i trzyma temp.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2013-02-13, 08:31   

Jak ktoś ma styl emeryta to klekota nigdy nie zagrzeje. Mój ojciec też ma mk3 1.9tdi i poprosił mnie o wymianę termostatu więc go wymieniłem, rezultat taki że podczas jego jazdy jest bez zmian, wskazówka ledwo dochodzi do 80 stopni. Siadam ja za stery to po paru kilometrach wskazówka stoi dęba na 90 stopniach . ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-02-13, 08:37   

Ta ale jaki jest sens piłowania silnika tym bardziej zimnego po to żeby się rozgrzal.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwkrzysio 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TDI AHU
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 3063
Skąd: LLE
Wysłany: 2013-02-13, 09:23   

majkel00230 napisał/a:
Ta ale jaki jest sens piłowania silnika tym bardziej zimnego po to żeby się rozgrzal.

wydaje mi się że vezet22, silnika nie zarzyna tylko zmienia biegi powyżej 2tyś obrotów a nie jak właśnie pisał robią to starsi ;)
_________________
Było Vento
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5231
Jest Vectra C
http://forum.vwvento.org/...p=261627#261627
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2013-02-13, 10:55   

kto tu mówi o pałowaniu na zimnym ? a diesel też musi dostać po garach (nie na zimnym) a nie 1500 obrotów i zmiana na wyższy bieg .


Uploaded with ImageShack.us
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
Ostatnio zmieniony przez vezet22 2013-02-13, 10:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-02-13, 13:07   

hahahahah kocham ten obrazek !! !! ale prawda jest taka że ropniaka trzeba oszczędzac a na zimnym silniku to i ropniaka i benzyne. Ma się rozgrzewać przy standardowej jeździe bo tak fabryka robi a nie robią tak żeby trzeba było je piłować :paluszkiem:

no i tak moim zdaniem standardowa jazda to właśnie przedział od 2-2300 ;> a nie ponad 4 ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2013-02-13, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Matej29 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 138
Skąd: LC - Chełm
Wysłany: 2013-02-13, 19:30   

majkel00230 napisał/a:
a nie ponad 4 ;p


Nie, no bez przesady 3 to już dużo na zimnym, a gdzie nam do 4 :D
Przy zimnym max 2,3tys obr i normalnie się rozgrzewa :)
_________________
http://images47.fotosik.p...039ce9fcb9m.jpg
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-02-13, 22:07   

Matej29, dokładniej i jest grzany jak trzeba i w miarę szybko :)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-10, 17:20   

zima niestety znów zaatakowała a miałem szczere chęci porobić coś więcej niż tylko wzmocnić osłonę pod silnikiem kawałkami blachy aluminiowej :P bo koleiny się porobiły i się troszkę połamała ale na szczęście nie całkiem.
przejechałem tez papierem ściernym pół rotoru w feldze i mam dość...
są ter plusy długiej zimy bo zdołałem nazbierać trochę fantów do audio

gdyby weekend był dłuższy to może coś więcej bym działał a rak muszę się zadowolić tylko tym :P
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-10, 20:32   

Łooo, Milano będzie łupić hyhy :P
Tego kendziorka będziesz wpinał pod te głośniki czy jakieś wooferzydło będzie w bagażniku?
Masz w półce jakieś głośnixy?
Ja niedawno władowałem woofera do bagażnika. Wzmak ciągnie tylko jego. Robiłem dziury w półce więc teraz siedzi 8+1 i jest wystarczająco.
Zakładaj głośniczki, jak się ciepło zrobi to ustawimy się na spota u swetra i porównamy nasze chinol-audio :faja:
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
Ostatnio zmieniony przez Luqua 2013-03-10, 20:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-13, 20:46   

właśnie jeszcze do końca nie mam sprecyzowanego planu działania, na wiosnę się zobaczy, ale półki raczej nie będę dziurawił bo szkoda, co do skrzynki w tył to pewnie podepnę jakiś wofer z wieży :P albo wzmak pod te chinole w tylne drzwi. ale wątpię
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
desax 
Kierowca eLki



Silnik: 1,9TD
Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 30
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-03-19, 14:49   

Dzięki kolego za opinię. Twoje również bardzo Ciekawe:) Mam pytanie Co do tych kratek nawiewu bo dałeś ciekawa propozycje, Masz z tym jakieś doświadczenia, patenty?
_________________

Ostatnio zmieniony przez desax 2013-03-19, 14:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-20, 22:40   

prosta sprawa. lutownica cyna diody i rezystor, albo lutujesz szeregowo, np tą kratkę z prawej strony są dwa punkty do podświetla więc połączyłem dwie diody i podpoiłem pod oryginalne gniazdko. do kratek przy kierowcy to dioda z rezystorem i spiłowany na płasko łepek żeby ładnie się światło rozchodziło a nie punktowo.
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-23, 18:50   

tak więc coś tam pomału jeszcze dłubie przy autku, ostatnio zmieniony kolektor ssący i wywalony EGR (zdaje mi się albo więcej pali, a może to przez to, że teraz go mogę ładnie podkręcać na wysokie obroty i ostatnio może tego nadużywam :P ) pod maską teraz to wygląda tak

jak widać pozbyłem się problemu lania oleju z pod środkowej śrubki dekielka przez ordynarne napakowanie tam silikonu :D grunt że działa!
ruszyłem też trochę temat z felgami oczyszczając dwa rotory szczotą drucianą na wiertarce.

Gdzie nigdzie za mocno przydusiłem i głębsze ryski zostały ale idzie to wyprowadzić pod polerkę ;) . A na dwóch pozostałych testuję jeszcze różne środki do pozbywania się lakierów.
z kosmetycznych rzeczy uruchomiłem centralny i mechanizm szyb elektryczny prawy przód i jeszcze w tych drzwiach założyłem dystans pod głośnik, resztę będę lepił po malutku w wolnym czasie ;)
A i jeszcze na po raz kolejny zerwałem osłonę pod silnikiem, ale teraz już definitywnie.
na szczęście w garażu czeka arkusz blachy :D tylko teraz pytanie czy zostawić dziurę na miske olejową czy lepiej nie?!
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez zB3ig 2013-03-23, 18:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-23, 21:34   

zB3ig napisał/a:
czy zostawić dziurę na miske olejową czy lepiej nie?

zostaw
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Matej29 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 138
Skąd: LC - Chełm
Wysłany: 2013-03-23, 21:37   

Zostaw, a na zime, zrób sobie jakiś amerykański zaczep żeby coś założyć :D hehe
_________________
http://images47.fotosik.p...039ce9fcb9m.jpg
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-03-23, 22:08   

zobacz u mnie w temacie http://forum.vwvento.org/...r=asc&start=315 jak rozwiazłem ten problem z osłoną pod silnik napewno ci się przyda takie rozwiązanie
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-03-24, 14:58   

To nie Swetrowe koło ze szczura?
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-24, 21:24   

Nie. Podobny model, alemoje to oryginalne rh classic.sweter swoje pokrzywił
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-03-24, 21:37   

zB3ig, ile płaciłeś za zamiennik EGR, czy sam robiłeś?
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-25, 20:53   

wojtas83 napisał/a:
zamiennik EGR
nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi :P EGR zaślepiłem blaszką kwasówką wyciętą pod rozmiar, pod to uszczelka oryginalna i silikon czerwony z jej obu stron.
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-03-25, 23:59   

kolega wojtas83, pyta się o tą flanszę przykręconą do kolektora dolotowego
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-03-26, 16:31   

aaaha, no to u znajomego tokarza robiłem, kawałeczek rury kwasówki i podstawa wytoczona z fajerki :P
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 8